Jaa klopt! Oooeeh boerderij zou heel leuk zijn, of iets nog meer met planten groeien ofso, mmh afwachten maar
Jaa ik zou boerderij heel leuk vinden.
Zoals @Vaiana had ik stiekem ook hoop op generations.
Ik doe de 100 baby challenge en ik had zaterdag denk ik uurtje gespeeld, maar 3 peuters grootbrengen met 1 volwassene is echt zoveel werk, niet te doen. Ik was zelf gewoon moe van al dat harde sims en.
Gelukkig had ze in dr zwangerschap al wat vlogs gemaakt dus daar heeft ze wel passief inkomen door.
Kan niet wachten tot die Kids groot zijn.
Ik heb trouwens bedacht alle 100 kinderen naar Edelstenen noemen. Maar dat zijn behoorlijk gender neutrale namen dus ik ben iedere x verbaasd als een melding hij of zij gebruikt.
Vind die kits een beetje teleurstellend haha. Vind 5 euro echt wel duur voor wat je krijgt. Wil gewoon weer een grote expansion
@Foefjeisthuis mij lijkt generations ook het leukst! Maar omdat er zo specifiek natuur staat ben ik bang van niet…
En inderdaad die kits vind ik ook erg tegenvallen. Eerst dacht ik nog ooo 5euro maar is echt best veel voor enkel een paar nieuwe keuken meubels.
Ben benieuwd
Lijkt mij misschien een nieuwe gamepack over muziekbands door ‘rock out’ en een carrière als bandmember? Lekker vaag ook allemaal hahah
Mij lijkt het een festival pack. en misschien met pride thema voor de maand juli ?
Of iets met een zomer strandfeest, surf en connect with nature.
Wow ik wist niet dat er een livestream was! Ben echt benieuwd naar de gamepack volgende maand!
dat was er ook in ts3 en ik weet nog dat het vet buggy was hahaha, vond het wel altijd vet leuk
maar no way dat ik 5 euro ga betalen voor 1 baan
Oh dat lijkt mij geen heel boeiende pack
Dit is 20 eurie
WAT
Gamepack is 20 euro
Kits zijn 5!
Nou dan mogen ze wel heel veel dingen erin doen…
Architect weer terug… Was wel leuk in Sims 3 maar een heel gamepack ervoor.
In Sims 3 zat dat gewoon in Ambitions. Misschien is het zoiets?
Ik wil Farms boerderijen, melk en eieren van je boerderijdieren kunnen verkopen aan omwonende sims. Who cares about interieur designen, dat is wat je met sims überhaupt al doet.
Eens. Eindelijk een pack die nog nooit (!) in de Sims is uitgekomen. snap echt niet waarom ze dat niet maken. Veel mensen vinden dat leuk heb ik het idee.
Ik doe dus de 100 baby challenge.
Je mag dan je peuter op laten groeien zodra alle vaardigheden op niveau 3 zijn (mega moeilijk!) maar daarna mogen kinderen en tieners (dacht ik?) opgroeien zodra ze een 10 staan, dat is dan weer super makkelijk.
Mijn sim heeft nu 2 babies, 2 kinderen en 1 tiener. Die tiener moet uiteindelijk ook de nieuwe kids gaan krijgen zodra haar moeder oud is, dus ik ga haar maar niet meer opnieuw ouder laten worden, want dan zijn ze straks tegelijk omaatjes.
Ik snap trouwens niet of je nou ergens heen mag reizen zonder je kids. Volgens mij niet, maar hoe ontmoet ik dan ooit een nieuwe vent??
Edit : oooh d’r jongste dochter neemt het over. Nou hopen dat mijn sim ooit nog dochters krijgt, nu al 4 zoons.
En anders download ik wel een mod dat ik kan aanpassen dat mannen ook kids kunnen krijgen.