Simstopic #2

Haha ging gisteren the Sims 4 weer eens spelen (uit zelfbescherming al tijd niet meer gedaan). Uren bezig met de perfecte Sim maken. Gaat ze koken en overlijd direct door een brand :’). Kon haar wel terughalen maar ohhh ik was er even gelijk weer klaar mee.

4 likes

Ik was deze week lekker aan het spelen, ging zoveel mogelijk collecties compleet proberen te maken, dus was alleen maar aan het verzamelen enzo. Is ze van die simmies uit zo’n verkoopautomaat aan het halen, dondert die automaat op haar: dood. En al veel te lang niet opgeslagen dus was er ook helemaal klaar mee

2 likes

Heb je MCCC? Miss kan je hem daarmee terughalen en anders wachten tot hij tiener is en dan weer ergens vandaan halen

De volgende kit is al bekend:

Ik vind het er wel leuk uitzien maar ben ook wel benieuwd naar hoeveel content de kit echt heeft.

9 likes

Oooooooh dit lijkt heel erg op de Sims 2! I like!

Oh dit vind ik echt leuk. Marokkaanse Riad stijl. Eerste kit die me interessant lijkt.

Ben benieuwd naar de nieuwe gamepack ook.

Ik hoop ooit dat we een soort italiaanse EP krijgen. Met een hele mooie wereld, veel eetplekjes. :heart_eyes:

2 likes

Ooh zo leuk, zeker in combinatie met die Welness game pack om dan zo’n Marokkaanse Spa te hebben :heart_eyes:

7 likes

Oooh jaaaa!

@Nysmn Zoals die maar leuker dan die van de Sims 3 is, want die Italiaanse wereld was zo leeg

Ik heb monte vista nog nooit gehad, niet zo leuk dus?

Ik vond hem te leeg qua pre made families, maar ik kocht hem ook alleen voor de pizza oven :speak_no_evil:

3 likes

17 mei komt er meer nieuws!!!

1 like

Van leven word ik echt snel zat. Sims maken vind ik het leukste. Bij het spelen raak ik snel verveeld en dan wil ik weer een nieuwe sim maken.

Dit is Mara.

15 likes

Heb net meer dan een uur de sims 4 gespeeld, zoveel dingen gedaan, zoveel doelen behaald. En toen besloot mijn fucking laptop dat hij zichzelf af wilde gaan sluiten. Al dat werk voor niets :sob:

Ik heb nu de sims opnieuw opgestart om te kijken hoe erg de schade is, maar er is dus echt helemaal niets opgeslagen :sob::sob:

Aaah deel your pain! Daarom sla ik af en toe maar op tussendoor. Heb vandaag oon lekker een hele middag gesimsd, echt jammer toen het etenstijd was :grimacing:

2 likes

Ik zit op youtube let’s plays te kijken en het is leuk maar tegelijk ook een irritatie als de yt-er dingen mist/ op verkeerde dingen klikt :joy:

5 likes

Nieuw kit en expansion pack!! ‘Bond with nature’ klinkt leuk, ben benieuwd wat het precies inhoud.

Edit: The Sims 4 is Getting a New Game Pack, Expansion and More This Summer – GameSpew

5 likes

Oeh ik ben heel benieuwd. Zit nu al van alles te bedenken wat het kan zijn.

2 likes

Ik zit ook echt te fantaseren haha, wat kan het zijn?! Iets met vakantie?

1 like

Geen Generations? :frowning:

2 likes

Er is toch al een vakantie/ outdoor pack? Ik moest ook gelijk aan vakantie denken. Of toch iets van boerderij achtig iets.

1 like