Heb cats & dogs, island living & get famous gekocht!!
Nu bezig met een shitload aan CC downloaden en dan speeeelen
Je kan bij eco living de buurt plannen en die boetes uitzetten. Hield anders echt geen geld meer over, m’n sims zijn luxepaardjes hallo
Oh ik vind juist heel leuk dat je ook de veranderingen in die wijk ziet. En dat er dan weer zo een buurt centrum kan veranderen en zo. En aantal dingen zoals energie panelen en zo vind ik handig vooral als mijn sims nog niet zo rijk zijn
Ik had hetzelfde vond het weinig toevoegen. Ik had een festival meegemaakt, dat was wel grappig, maar ik heb geen behoefte om de uitbreiding te kopen! Misschien niet genoeg gezien, ik vond ook een appartement niet echt anders spelen dan een huis?
Ik zie niet echt iets veranderen… maar kom ook sporadisch van mn kavel af want alle openbare kavels zijn zo buggy
Oh dat is zonde dat het buggy is! Ja hoe groener je bijv wordt hoe minder troep etc in de wereld.
Ik was net helemaal boos omdat mijn moveobjects cheat het niet deed. Ik heb de universiteitdiploma’s van mijn sims helemaal bovenaan de muur, zodat ik straks de hele muur kan vullen met diploma’s.
Nou ik blijf maar op de 9 rammen, maar het deed niets. Blijkt dus dat mijn numerieke toetsenbord het niet doet, omdat numlock aan staat
Ik wilde vanavond ook weer eens simsen. Maar het is gewoon niet speelbaar door de traagheid . Ben echt ruim anderhalfuur bezig geweest om mn pc te schonen etc, iemand nog ideeën? Heb geprobeerd:
- Schijfopruimen en defragmenteren (50 gb vrij op mn c schijf nu)
Spel repareren
Alle save files verwijderd
Spelresolutie lager
Bezem door mn CC
Ik weer het nu echt even niet meer. Het spel opstarten duurt echt ruim 15 min en daarna is alles zooo traag en schokkerig. Mn laptop voldoet nog, niet oud en 2 grafische kaarten erin. Word er echt gefrustreerd van want heb er genoeg aan uit gegeven met alle packs etc.
Iemand nog tips?
Ik vond het wel heeel leuk!!! Ben influencer geworden met miljoen volgers en heb al die festivallen gedaan. Ik vond het wel stom dat alle appartementen leeg stonden, soms werden mijn Sims boos vanwege lawaai maar die appartementen stonden gewoon leeg??
Ik had trouwens wel allemaal evenementen, geekcon, liefdesfestival, specerijenmarkt, vlooienmarkt enzo. En de zangvaardigheid geleerd ook
Hele rare misschien, maar als ik de oplader niet insteek dan is het beeld ook echt schokkerig!
Ik zou even bij ea help die vraag stellen. Die kunnen je beter helpen.
@Freya_n ik zou even kijken of het de lag is waar nu aan gewerkt wordt. Sowieso even je save file naar de simsteam opsturen om te kijken of zij er wat aan hebben
Dankje! Maar dit doet ie al jaren. Ligt echt aan de laptop
Ik vind vrouwelijke sims maken zoveel makkelijker en leuker. Maar dit is het nieuwe gezin waarmee ik speel, bestaande uit Naomi, Jordy, 3 hondjes en 1 kat. Wonende in Sulani.
Ik ben begonnen aan de Build-Newcrest-Challenge.
Maar op een of andere manier kan ik wel planten zaaien, maar daarna kan ik niets meer? Geen water geven etc., dus gaan al mijn planten steeds dood.
Help hoe krijg ik dit verandert?
Heb je seasons? Dan kan het zijn dat ze niet in het seizoen zijn waardoor ze niet groeien etc. Anders moet je je mods checken, of zo’n sprinkler kopen om de bug te omzeilen.
Jup, ze zijn echt de klonen van Bob.
Die met het stijle haar (Liza denk ik) is een beetje een muurbloempje. In het weekend geeft ze bijles en als ze later volwassen is wilt ze docent worden.
Lizzy (krullen) is cheerleader en een modepopje. Zij wilt later model en rijk worden
Schattig!!
Kuutttt, mijn peuter is weggehaald door child services. Is er een manier hem terug te krijgen??
wat leuke random screens;
Nee en het blijft altijd open staan in je stamboom
Het spel afsluiten zonder op te slaan. Is alleen zuur als je dat al twee uur hebt uitgesteld