Mij ook, ik ga 'm eens proberen!
Oeh ik ga hem installeren! Miste echt de uitdagingen, de meeste vind ik namelijk niet leuk hhahaha
Ah ik speel op console en ik vind het zo jammer dat ik geen mods kan gebruiken Zie soms ook video’s op YouTube voorbijkomen over leuke packs en dan denk ik dat ik een aankondiging heb gemist, maar dan is het cc die ik niet kan gebruiken
Stedelijk leven kan je dit weekend gratis spelen
Iedereen moet dit proberen. Zonder City Living is je spel gewoon saai
Ik heb er gister even mee gespeeld inderdaad en hij stond al op mijn verlanglijst maar ik ben er nu van overtuigd dat ik hem toch moet gaan kopen
Ik heb alleen vorige week al 3 nieuwe dingen er bij gekocht
Oké bedankt maar hierna ga ik hem sowieso willen hebben, dus mag ik die straks bij jou declareren?
Er staat “Probeer de proefversie met een kopie van een bestaand opslagbestand”
Wat bedoelen ze daarmee? Doet dat spelbestand het straks niet meer als de proefperiode voorbij is en moet ik even een back-up maken? Of gebeurt er automatisch wat?
Dat wist ik ook niet helemaal zeker! Dus ik heb gewoon mijn eigen spel geopend en daarmee in de nieuwe wereld rondgekeken en daarna met een bestaande sim uit die wereld gespeeld. Als ik daar iets van verlies is het niet zo erg
Tab
Dankje🥺
Hij doet het niet waarschijnlijk is mijn computer uitgevallen tijdens de installatie, en nu zegt hij dat ik hem al heb maar hij is niet daadwerkelijk geïnstalleerd/speelbaar
Jaaa toch gelukt! Ik vond op internet dat ik Origin opnieuw moest installeren, dat hielp niet, maar na zelf met de hand de cache verwijderen ging hij downloaden!
Ik heb ze geprobeerd, maar al mn normale doelen zijn nu ook weg daardoor dus ben niet helemaal blij ermee haha
Ik heb de gratis City Living demo geprobeerd gisteren, maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo’n leuke toevoeging. Misschien snap ik het niet helemaal maar vond het jammer dat ik niet gewoon vrij kon rondlopen, het waren allemaal kleine ‘wijken’ en als je uitzoomt kon je niet lopen naar alle delen van de kaart zoals in een andere werelden, alleen maar in die kleine wijk. En omdat er zoveel wolkenkrabbers zijn werkt het in/uit zoomen ook niet zo goed en is het best verwarrend.
Verder vond ik mijn kleine apartement wel leuk, maar heb al tiny house expansion dus kan gewoon zelf kleine gebouwen maken.
Het enige wat ik wel heel leuk vond was het karaoke zingen
Dus ben wel blij dat ik het gratis heb kunnen uitproberen, dus nu hoef ik die niet te kopen
Ik wil simsen. Ben al een half uur in contact via EA chat omdat ik mijn account niet meer in kom omdat ik een ander e-mail adres heb nu pff…
Heb al maaanden niet meer gespeeld (laatste keer december 2020). Ik vind dat ik nu wel een nieuwe uitbreiding moet kopen doe dat altijd via van die (illegale?) websites waarop het goedkoper is oeps. Maar ik zou niet weten welke. Ik heb al: city living, get to work, seasons & de gamepack realm of magic en die parenting pack. Welke zouden jullie aanraden aan een simsspeler die eigenlijk vrij weinig speelt? Ik vind van de packs die ik nu heb city living het leukste. get to work was ook leuk maar verveelde vrij snel. Ecologisch leven en sneeuwpret vond ik er wel gaaf uit zien in de video’s. In sims 3 vond ik Na Middernacht echt leuk. Wereldavonturen en Supernatural ook. Maar Magic Realm in sims 4 vind ik dan weer mweh.
Welke zal ik doenn?
- Beleef het samen
- Ecologisch leven
- Eilandleven
- Honden en katten
- Sneeuwpret
- Studentenleven
- Word beroemd
0 stemmers
En van de game packs of accessoires packs? Zou daarvan iets echt een toevoeging kunnen zijn?
Maar, maar, maar de evenementen… Akira Kibo…
Oh ja die heb ik dus niet kunnen spelen want ik had maar 1 dag en er waren geen evenementen! Zijn die heel leuk?
Ikzelf vind dogs en Cats de leukste. Brindleton Bay is heel mooi, ik vind t leuk dat je dieren op straat tegenkomt en kunt adopteren. Je eigen huisdier namaken is ook heel leuk haha
Ik snap niet dat mensen Eco living leuk vinden. Zoveel spijt van die pack, kan hem ook niet afhalen want heb een illegale versie van origin waar dat niet kan (oei)
Constant die waterbesparingsplannen, kan je weer niet douchen, krijg je weer boete, vet irritant.