Simstopic #2

Ik had vorige week vrijdag via origin 3 dingen voor de sims gekocht. In mijn paypal staat ie nog als in behandeling, in origin als niet betaald, en ik krijg met zowel paypal als origin hier geen contact over (al een week lang)

Heeft iemand dit al eens gehad?

Ik denk dat de betaling gewoon niet is goed gegaan maar ik wil het even zeker weten voor ik opnieuw iets aanschaf (met ideal)

Omg nieuwe pack!

2 likes

Ik hoop op een pack met realistischere gameplay maar aan de reacties te zien lijkt het een weerwolvenpack ofzo? Zou althans wel die leak verklaren van het nieuwe lichaamshaar :thinking:

2 likes

Oh dat zou ik echt stom vinden! Ik hoop meer game play.

———-

Mijn vader sim is net overleden van ouderdom :sob: hij is begonnen op een stuk land met helemaal niks en 0 simoleons en had een groot huis met een grote tuin + een vrouw met 4 kinderen en 119.249 simoleons op de rekening toen hij heen ging. Nu is dat hele gezin natuurlijk verdrietig super irritant

4 likes

Hopelijk is het generations met een weerwolf :sweat_smile:

Morgen livestream en nieuws over een update

4 likes

Ik zag het voorbij komen. Echt benieuwd wat het gaat worden!

2 likes

Meh had meer verwacht, maar binnenkort gelukkig nieuwe pack en kits

Ik zat het even door te lezen maar stelt echt vrij weinig voor vind ik. Vooral dingen gemaakt die fout waren gemaakt eerst. Heb mijn hoop ook gevestigd op de nieuwe packs…

1 like

Interessant! :scream:

1 like

Heb je een link van wat het is?

Is nog niet bekend :frowning:

1 like

Maar wat bedoel je met meh meer verwacht dan?

Oh je bedoelt de pack update?

2 likes

Oh valt echt tegen.

Maar dit viel wel te verwachten toch? Volgens mij doen ze nu maandelijkse updates over kleine aanpassingen in de basegame. Voor een nieuwe pack verwacht ik dat dat buiten deze maandelijkse update valt.

1 like

Bunkbeds was wel een grotere update en door al het teasen werd er meer verwacht. Ze teasen zelf nu al maanden met vier vakjes voor traits, nieuwe haarkleuren, afro, nieuwe kits, nieuwe pack, nieuwe wereld, nieuwe lifestage, wat is er met de HSMpack gebeurd (we dunno), baby’s waarvan de code al maanden gelekt is, trouwen, cheerleading, Generations etc.
Als ze dan in dezelfde week gaan teasen, is het niet gek dat je spelers wat meer verwachten

4 likes

Ik heb al zo lang niet gespeeld. Merk echt dat het me helemaal niet meer trekt. Zo weinig uitdaging, zo veel leuke basis die mist. Ook qua styling is het allemaal zo minimaal vergeleken met vorige packs. Alle speculaties die genoemd worden maken me ook echt niet enthousiast. Ik zou farm life zo leuk vinden. Of iets vergelijkbaars met Sims 3 paarden. Denk dat dat nooit gaat komen.

6 likes

Omg wel erg dat ze African inspired hairstyles nu pas toevoegen … zoiets hoort echt in het basisspel

2 likes

Deze mod lijkt me leuk!

3 likes