Simstopic #2

Parenthood is een game pack dus iets kleiner dan university (wat een expansion is)! Je zou natuurlijk ook een bundel kunnen kopen: een expansion + game + stuff pack voor een kleinere prijs, dan zou je university + parenthood + tiny living kunnen doen :smirk:

1 like

Ooeh tempting! Ga ik zo even de prijs van uitzoeken maar dat is een goed idee.

En dan bewaar ik city living voor de volgende sale.

1 like

Wie zijn jullie favoriete CC makers? Ik heb sinds kort Syboubou en Ravasheen ontdekt en m’n hele spel ermee vol gegooid. Hun eigen site heeft nog veel meer dan een TSR. Jullie nog leuke tips?

7 likes

Ik heb wel weer zin in een nieuwe expansion​:stuck_out_tongue_closed_eyes::clap:t2:

1 like

Ugh net 3 uur gesimst game liep vast dus ook niks opgeslagen :sob: en met het bestellen van de nieuwe dingen die ik wilde liep paypal vast. Ik heb nu wel een betalingsmail van paypal + ik zie het in de app maar ik heb mijn gekochte dingen niet. Nu moet ik contact met origin gaan opnemen. Morgen maar doen ik ben er nu klaar mee :joy:

Hahahahahahaha omg wat is diiit :rofl:

4 likes

Heel creepy!

1 like

Ik vind deze ook altijd wel tof qua kleding

This post is currently only available for my Patreon supporters. You got access to this post 21 days before the rest of the world.
Patreon [ Thank you for your support♥ ]

Ik mis in ts4 wel echt het kopen van kleding haha. Dat was altijd zo leuk bij ts2, als je dan naar de winkel ging en een nieuwe set ging halen.

5 likes

Jaaaa :sob:

1 like

Heel leuk!

1 like

Eigenlijk best sneu dat ik blij om lichaamshaar word :joy:

3 likes

Is de sale die er nu is de grote sale of is er soms nog meer korting?

Wow, ik kwam dit net tegen. Wisten jullie dit??
Heb het nog niet zelf uitgeprobeerd overigens.

2 likes

Je kunt ook met ‘level 10’ van handigheid de mijn betreden.

1 like

Ik heb alleen de boom nog geprobeerd. Wel een geinig wereldje met 2 vis plekken en wat planten.

Mijn rags to riches sims woont er naast dus was ook extra geld zo verdienen :joy:

1 like

Ik erger me kapot aan mijn sim, bij alles wat ik wil doen stopt ie na 10 seconden om een boek te gaan lezen dus nu heb ik de boekenkast weggedaan doeeiii

2 likes

Bij mij gaan kinderen altijd ineens random dingen doen en de activiteiten die ik hen geef doen ze dan 2 seconden en dan stoppen ze er weer mee. Ik heb autonomie uitstaan, maar dat is volgens mij alleen de actieve sim. Dus als het kind wat aan het doen is en ik wil de ouder wat laten doen, stopt het kind meteen met wat hij aan het doen is. Echt een van mijn grootste ergernissen bij de sims 4

1 like

Heeft LittleMsSam daar geen mod voor?
@cremeinyourcoffee

1 like

Dit doet pijn

19 likes