NEE dat wil je niet! Je wilt als jongvolwassene spelen en alleen maar uitgaan en met je lightsaber spelen! Niemand doet aan family gameplay! NIEMAND!
Aldus SimGuruLindsay
dan gaat simsGuruLindsay dat maar lekker doen terwijl wij wel spullen onder ons bed plaatsen
Ik ben wel blij dat ze de animaties nu hebben gemaakt, dan zoek ik gewoon cc stapelbedden want die mensen snappen wel wat sims-spelers willen
Zo goedemorgen zeg, ik update het spel, start hem op en krijg de melding dat mods uitgeschakeld zijn. Maar in plaats van dat ik de mods aanzet en hem daarna afsluit, klik ik meteen om game afsluiten. Kon ik weer opnieuw 🥲
Hopelijk doen mijn mods het nog, kan niet meer zonder mcc en ui extension
Ik ben de sims 4 al tijden zo zat, en ik vind dat echt jammer want ik heb daardoor niet veel plezier aan nieuwe sims maken, aan storylines halen of aan bouwen.
Ik was ook weer verder gegaan aan m’n legacy challenge maar vond 't maar zo zo.
Meestal bouw ik tiny houses en speel dan met 1 sim, maar ik wil eens wat anders. Maar kinderen zijn zo vermoeiend.
Ik heb dit ook. Elke keer als ik zin heb om te spelen, ben ik het snel beu. Het liefst speel ik met families, maar familie gameplay is vrij beperkt: voor kinderen zijn er maar 4 aspiraties(?) waardoor je vaak hetzelfde speelt. En tieners missen al helemaal unieke gameplay, ze zijn in principe gewoon volwassenen die nog geen kinderen kunnen krijgen. Een generations pack is zeer welkom.
Voor alle MCCC experts: is dit waar ik kan instellen dat Sims buiten mijn huishouden trouwen, scheiden, kinderen krijgen, etc? Zo niet, waar kan ik dat instellen?
Edit: welke instellingen kan je nog meer aanraden om de gameplay leuker en/of realistischer te maken?
Bij mij ging dat gewoon automatisch toen ik mcc geïnstalleerd had.
Autonoom verloven is sowieso leuk en als je wilt dat familieleden ook trouwen etc. moet je bypass played households doen
Omg ik heb nu met de Pancakes de schattigste peutertweeling ooit. Zo chubby! Volgens mij zijn ze ook identiek
Foto😍
Oh ik zal wel een leuke foto maken!
Liza en Lizzy!
Welke uitbreiding zal ik kopen/is het leukst?
- Island living
- Get famous
- Discover university
0 stemmers
Island Living heeft bijna geen gameplay en is alleen leuk vanwege Sulani en CAS.
Nog geen nieuwe packs?
Had deze week wel aankondiging van Generations of nieuwe kits verwacht
Zo leuk ik heb net een tweeling gekregen Ik was het grootste gedeelte van de avond bezig met mijn huis verbouwen maar er staat nu een tof huis
Ik zag ook dat er weer sale is dus nu ben ik aan het twijfelen om nog een uitbreiding (ik denk university parenthood of city living) of een pack te kopen (laundry day of tiny living)
Yes, ik heb va 12u simsmiddag haha dus ik ga nog even wat leuks scoren in de sale. Eerst nog even schoonmaken.
Ik vind laundry zelf niet zoveel toegevoegde waarde trouwens, al weet ik dat sommigen hier het juist heel leuk vinden.
University! Heb je Seasons & City Living al?
Ooh leuk wat ga je kopen?
Na wat research ga ik sowieso voor tiny living omdat ik dat in combi met eco lifestyle die ik al heb erg leuk vind. En sowieso de manier van bouwen.
City living valt voor nu even af dus nu alleen de keuze tussen university en parenthood maken