Simstopic #2

Ik vraag me dit ook af. Zouden ze traits toevoegen? Of wellicht de gameplay die past bij een bepaalde karaktereigenschap uitbreiden of veranderen?

2 likes

Oh en fijn dat ze stapelbedden met de bedden uit de packs gemaakt hebben. Past het tenminste nog bij het interieur!

En eindelijk betere traits!!!

3 likes

Ben zo bang dat deze aankondiging over de traits me weer valse hoop geeft

3 likes

Misschien dat die stapelbedden bijdragen aan sommige traits? Dus dat bv kinderen sneller hun sociale vaardigheden krijgen?

1 like

Oh nee niet zoals de tiny houses

Ik denk/hoop dat trait improvements betekent dat traits meer invloed hebben op sims

1 like

de 100 baby challenge kan weer hervat worden

4 likes

Was je bezig met de 100 baby challenge?

Hahaha ja heb er wel eentje gedaan, maar ben gestopt na 20 kinderen

1 like

Dat zou wel leuk zijn! Ik ben benieuwd. Vind de stapelbedden ook al heel leuk, ook fijn een trapje aan allebei de kanten.

Ik heb al een week dat ik niet kan spelen, mijn origin scherm minimaliseert nadat ik op “spelen” druk, er gebeurt niks, en dan maximaliseert het weer. Al hulp gevraagd op het forum van Ea/Origin, vanalles geprobeerd, niks helpt :frowning:

Ik wil huisjes maken!!! En de nieuwe update van vanavond zien in-game :pleading_face:

Omg die puff ball haarstijlen zijn zo cute nu! Geen cheeto textuur meer! En er komen nieuwe haarkleuren??? Geen pisgeel haar meer.
Love ook de nieuwe swatches van de posters! I like

5 likes

Iemand een update over de traits?

Ze zijn verbeterd

The Traits that we have improved are Bookworm, Cheerful, Clumsy, Genius, Gloomy, Glutton, Good, Goofball, Hates Children, Hot-Headed, Jealous, Mean, Neat, Noncommittal, Perfectionist. We also made some Reactionary Trait changes to Slob and Ambitious. We think this selection captures a proportional set of positive and negative Traits. But wait… there’s more! We also made some changes to daily activities, such as Taking a Shower or Eating a Meal, that would allow them to be completed in less time. We hope that you enjoy playing with these changes and we look forward to hearing from you about them.

10 likes

Zou je misschien je saves extern op kunnen slaan en het spel opnieuw kunnen installeren? Sorry als je dat al geprobeerd hebt. Wel ontzettend rot zeg :frowning:

Ik denk dat het niet te maken heeft met het spel zelf maar met Origin of iets van instellingen op mn eigen laptop. Nu aan het testen of het aan mijn antivirusprogramma ligt. Echt een gek probleem. Hoop dat ik snel kan spelen haha

Echt balen, de stapelbedden werken niet zoals ik zou willen :frowning:

4 likes

Ik snap ook niet dat ze van die lelijke gekleurde base game kinderbedden geen stapelbed gemaakt hebben. Nee hoor, geef al die gierige mensen maar onze Parenthood bedden.

6 likes

Zat het gister te kijken echt super irritant. Je wilt toch juist een bank of bureau er onder kunnen plaatsen :face_with_symbols_over_mouth:

Ja inderdaad, je wil gewoon efficiëntie!!

2 likes