Aah hij heeft het wel goed voor elkaar zo!
In welk pack zit de tent?
Aah hij heeft het wel goed voor elkaar zo!
In welk pack zit de tent?
outdoor retreat volgens mij
In snowy escape zit ook een tent!
Ik zag dat je van die bundle packs kunt kopen met een uitbreiding en twee kleinere kits (ben even de officiële naam kwijt) voor €50.
Heel verleidelijk, maar dat is niet de sale waar over gesproken is hier toch? Iemand enig idee wanneer deze weer komt?
Nee de grote sales komen tegenwoordig heel vaak en onverwacht. De grootste sales heb je in juli en december dacht ik. Ik zou de sims op Insta gaan volgen en dan krijg je het snelst te weten.
Oooh nice!
Ahhh oké! Heb sinds kort m’n Instagram verwijderd haha. Hou het forum wel extra in de gaten
Oh nee nog meer voidcritters waar niemand wat om geeft
Dit lijkt me echt super leuk voor tiny homes, studentenhuizen & tweelingen.
Zo leuk!! Hoop ook dat we een losse hoogslaper krijgen (of door een modder gemaakt), dan kan je al helemaal een leuk tiny house maken met een bank of een bureau eronder.
Ik heb gisteren 10 voidcritters geprobeerd te vinden voor een van de festivals uit Snowy Escape en toen het festival eindigde HAD IK ER EEN
Ik haat de voidcritters
Ja wtf! “Leegtewezens” bedoel je toch he? Wat een rare naam in het Nederlands. Ik had er 2 gevonden en mijn simmetje was echt nog dagen ontroostbaar omdat hij geen trofee had gewonnen. Da’s de laatste keer dat ik met jou naar dat festival ga vriend.
Ja! De leegtewezens inderdaad. Ik was al van plan om een video van een geslaagde poging op te zoeken maar ik was te geïrriteerd haha
Heeft iemand de kit’s al gekocht? Ik kon het niet weerstaan en heb ze zojuist alle drie besteld haha. Nu spelen, ben benieuwd! Vind de stofzuiger wel een leuk detail eigenlijk.
Heb de landelijke keuken en het stof pakket gekocht… beide wel ok. Voor 5€ wel leuk, maar je “moet” om de dag stofzuigen (kost veel tijd). De stofbolletjes zijn wel schattig . De keuken is mooi, leuke accessoires!
Ik vind de keuken ook echt mooi! En vond die stof konijntjes juist zo irritant haha. Ik ben nu een ‘huismoeder’ dus prima de tijd voor om te srofzuigen maar ze komen echt vaak te voorschijn, vooral als je meerdere verdiepingen hebt.
Ben wel benieuwd morgen
Ooh tof! Komt goed uit met mijn huis dat uitpuilt van de kinderen waar ik geen ruimte voor heb