Bedankt voor de tips! En goed om te horen dat er vaak aanbiedingen zijn, dan wacht ik nog even af met het daadwerkelijk kopen
Oh goed om te weten. Heb net even gekeken, maar nu geen sale gevonden helaas…
Ik vind de stofzuigers er wel leuk uitzien . Wel flauw dat de prijs 5 euro is (ook 5 dollar dus dat zou je toch een iets lagere prijs verwachten?) maar wel een prima prijs denk ik. Oh en ze zijn vanaf nu beschikbaar.
De Fit en Kitchen kit ga ik sowieso kopen. Die stofzuigers koop ik wel in de sale
Ah echt leuk. Die kitchen ga ik sowieso kopen mis echt een leuke landelijke keuken. Weet niet of ik die stofzuigers ga kopen. Dat stof en die beesten zien er een beetje raar uit.
Super leuk
Ik wil sowieso de keukens
Ik had nu ook nog op mijn lijstje staan:
-city living
- parenthood
- tiny living
Dus dat wordt nog ff kiezen
Zijn hier ook mensen die rond 2009 (of 10/11, weet het niet meer zo goed) een sim op hyves hadden? Dat was echt mijn happy place in die periode, want ik had geen vrienden op de middelbare school toen. Heb daar echt leuke mensen ontmoet en af en toe vraag ik mij af hoe het met die mensen gaat, heb er nog maar een paar op social media.
Er was ook iemand die een site bijhield over familie huppeldepup ofzo. Was denk niet op Hyves maar wel leuk.
Okay maar ik wil dit hoedje in het echt niet alleen op Sims???
Ga er een haken!
Omg morgen krijg ik mijn laptop terug en ik kan niet wachten om Eliza en Judith te vermoorden!
Er zijn kennelijk meer Generations hints gegeven. Misschien dat we daarom stapelbedden krijgen?
Oehhhhh dat zou gaaf zijn!
Waarom herhalen ze alles en komen ze met zo weinig vernieuwends? Generations was leuk maar een keer iets nieuws zou ik ook leuk vinden
Gisteren drie uur gebouwd aan een nieuw huis haha
Mijn huis staat dus op palen in de zee (eiland leven) en probeer aan de vlonder een trapje naar de zee te bouwen maar dat lukt dus niet. Iemand enig hoe je dat voor elkaar krijgt? Ik heb de hoogte van de fundering aangepast maar dat helpt niet.
Gebruik je die ladder die je bij eiland leven krijgt? Als die het is moet je eens proberen om hem in dieper water te plaatsen.
Ja klopt, ik zal het proberen. Thanks!
Heb je een hekje om je platform gebouwd? Daar zou het ook nog aan kunnen liggen, want de ladder heeft veel ruimte nodig. Succes!
De story progression mod voor de Sims 2 is een echte aanrader. Vooral dat je bij anderen langs kan gaan is echt een enorme toevoeging
ik ben gisteren begonnen met de legacy challenge en nu woont mijn sim supersad in een tentje op het strand haha
Grappig zeg dat doet me denken aan de sims 2 castaway.