Mijn sim had de toilet in de fik gestoken door hem proberen te repareren met magie en ipv de brandweer te bellen huppelde ze vrolijk naar college en liet ze d’r huilende baby achter.
Hoe chill! Wat ga je bouwen en kopen?
Nooit meer werken
Haha sowieso een zwembad, want daar vragen ze altijd om in die wensballonnetjes
Hebben ze echt ruzie?
Stofzuigen lijkt me grappig, maar hopelijk doen ze daar niet 2 uur over, zoals ze ook 2 uur over douchen of ontbijten doen
Daarom wil ook het liefst dat mijn sims alleen wonen zodat ze niet gaan praten én eten. Dan ben ben je zo 3 uur verder
Hahahha ja ik maak ook altijd maar 1 sim om die reden, socializen kost teveel tijd!!
Hoeeeeee dan!!! Zo leuk
Nah geen ruzie, maar er gaan geruchten dat Disney niet blij was met Journey to Batuu en dat ze daarom naar Ubisoft zijn overgestapt.
En dat EA enorm veel geld aan hun spelers vroeg om een bepaalde personage te kunnen spelen.
ik heb het idee dat ik van die CAS items de helft al ken maar gwn ander kleurtje/materiaal?
Ja ze doen me heel erg denken aan de fitness accessoires of Spa accessoires? Weet even niet meer welke stuff pack maar komt me idd bekend voor
Oooh dit lijkt mij heel tof!
Wel chill dat ze eindelijk naar de Community gaan luisteren, ben heel benieuwd!
Vroeger heb ik wel eens sims gespeeld en ik zat er aan te denken om het weer te gaan spelen op mijn laptop maar waar kopen jullie dit? Op bol.com zag ik de sims 4 namelijk voor €20 en op de website van ea was het €40. Nu vraag ik mij dus af of de versie van bol wel de juiste is.
Hebben jullie daarnaast nog tips voor uitbereidingen die echt de moeite waard zijn om meteen te kopen? Ik wil namelijk niet meteen te veel geld er aan uit geven maar ik wil wel leuk kunnen spelen
Origin heeft non stop sale dus houd die goed in de gaten! En CITY LIVING!!!
Ja @Wortel volgens mij is het basisspel dan vaak €4,99 zelfs! Dus niet voor de volke prijs aanschaffen hoor!!
Oorspronkelijke prijs is €40, maar die kortingsprijs (zoals €20 op bol of lager) is vokgens mij vaker te vinden dan de og prijs
City living, seizoenen of studenten zijn mijn fave.
En jungle of kamperen vind ik zelf ook erg lwuk voor vakantie etc
Ik had een paar weken terug het via origin voor €5 gekocht.
En ik heb seizoenen en eco lifestyle vind ik beide erg leuk.
City Living❤️Seasons❤️Cats & Dogs