Simstopic #2

Haha wat is er nieuw?

1 like

https://www.instagram.com/p/CLuXicjFHAJ/?igshid=rbe3tpbqhq9u

4 likes

Ah thanks! Ik kon het al niet vinden.

Leuke nieuwe items inderdaad!

1 like

Die lachrimpeltjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wat gaaf dat ze cc creators hebben gevraagd!

3 likes

Super leuk!

1 like

Oke te vroeg gejuichd mensen! Het zijn al bestaande CC items :expressionless:

2 likes

Vandaar dat ik die spiegel van peace-maker al herkende :disappointed_relieved:

1 like

Wat vinden jullie van de kits? Ik vind de keuken en sportkleding echt leuk (yay bucket hats!), maar de stofzuigers niet. Ik vind het vaak al gedoe om steeds de was te doen :joy:
2 likes

Hoeee leuk! Die stofzuigers lijken mij juist echt leuk, ik houd echt van zulke realistische dingetjes. Vind de was doen ook echt een leuke toevoeging altijd haha. Ik ben alleen in het echte leven zo slecht met afstoffen, zal in Sims vast niet veel beter zijn :joy:

6 likes

Oeh het is nu echt bevestigd dat we eind maart stapelbedden krijgen? Eindelijk! Mij lijkt de stofzuiger best leuk haha, vind het inderdaad alleen maar leuk als het zo realistisch mogelijk is.

3 likes

Maar nu krijg je tenminste dust bunnies :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Die stofzuigers lijken mij zo’n leuke realistische toevoeging, maar hoop nog altijd op een farming pack :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

3 likes

Die keuken is echt cute! Is al bekend wat de prijs van de Kits wordt? Het zou wel leuk zijn als ze met regelmaat nieuwe Kits uitbrengen.

2 likes

Ooh wat tof de nieuwe kits :heart_eyes:

Het is goedkoper dan een stuff pack, maar dat kan dan alsnog 7,50 zijn :woman_shrugging:

1 like

Dat zal wel idd :sweat_smile: Laten we hopen op €4,99 aangezien de rest van €39,99, naar €19,99, naar €9,99 gaat. Maar dat zal vast te optimistisch gedacht zijn.

2 likes

Ik vind het idee leuk en de inhoud ook, maar omg moet ik nou nog meer geld gaan uitgeven aan de Sims? :money_mouth_face: :sob:

3 likes

Tja, nu EA ruzie met Star Wars heeft moeten ze toch ergens hun money vandaan halen :rofl:🥲

3 likes

Watttt mijn Sim heeft een miljoen gewonnen met de loterij :exploding_head:

26 likes