Simstopic #2

Ik wilde dit ook doen dus ik had helemaal een mooie sim gemaakt, bleek dat je voor een gerenommeerde graad je allemaal skills moet hebben al. Nou flop dus.
Nu doet ze een gewone graad maar ik vind de universiteit zo keihard werken, meer dan 3 vakken tegelijk lukt me gewoon niet omdat ze zoveel behoeften hebben, de beschikbare bedden en douches enzo prut zijn in het studentenhuis, en ze zooveel huiswerk hebben.

Edit: en ik was er na anderhalf uur ofzo dus ook echt weer klaar mee, volgende week weer verder.

Ah das balen!! Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik voor t eerst gecheat heb. Gewoon die behoefte balkjes op groen anders vind ik er geen donder aan. Ze heeft inmiddels al ruim 70.000 verdiend en de galerij geopend. Heb er een schilderij van +3000 hangen met 100% winst, in 1 klap 6000 echt zo chill.
Wil weer verder gaan en dan dat ze een dochter krijgt die bakker wordt. Ben er per toeval achter gekomen dat je met die cupcake machine dus ook je gebakjes kan verkopen en daar roem voor kan krijgen!

4 likes

Bestond dit maar in het echt

1 like

Al mijn sims hun balkjes zijn vol mijn peuter doet alles zelf. Dus ze gaan nu maar om 6 uur slapen aangezien dat het enige is wat een beetje laag was :joy:

Je kan dus niet wonen en een winkel op dezelfde kavel hebben he? Ik zou dat zo graag willen :relieved:
Misschien haal ik mijn woonkavel wel leeg en bouw ik alsnog een huisje op de winkel kavel.

1 like

Als ik een winkel maak dan maak ik op de bovenverdieping een woning, soort appartement. Je kan de deur afsluiten zodat alleen jouw sim naar binnen kan. In principe hoef je dan niet meer naar huis want je rekeningen kan je ook met je telefoon betalen😄

5 likes

Gister avond tot laat gesimt. Zo trots op mijn familie, de man begon in zijn eentje als rags to riches met 0 euro. Al zijn geld bij elkaar gesprokkeld door spullen op te graven, te oogsten, vissen en later een tuin aan te leggen.

Inmiddels heeft hij een eco friendly huis met zonnepanelen, water reservoiren, een greenhouse en tuin. En hij heeft een vrouw en 3 kinderen en nr 4 is onderweg :see_no_evil: Ik wilde oja-en en zat niet op te letten en drukte op baby en die chick is blijkbaar vruchtbaar als wat.

Ook lichtelijk een probleem want het huis is een hele schattige bungalow en ik heb geen plek voor nog een kind :rofl: kind + peuter delen een slaapkamer en peuter 2 slaapt al op de gang en straks komt er dus nog een baby. Dus ik denk dat er ook maar een boven verdieping bij moet :sweat_smile:

9 likes

Ik heb echt nog nooit gehad dat een sim niet zwanger raakte eigenlijk :joy: wel echt leuk rags to riches!

2 likes

Oh ik bij mijn andere rags to riches gezin wel! Daar heb ik een paar keer een poging moeten doen voor beide kids.

Jaa ik vind echt super leuk om te doen. In het begin mega lastig en dan helemaal blij als er genoeg geld is voor muren en een bed :rofl: en dat opbouwen tot een leuk huis etc

2 likes

Jullie hebben me geïnspireerd hahhaa, ben een winkeltje begonnen waarin mn sim al haar breiwerkjes gaat verkopen

7 likes

Bouw een leuke schuur ernaast als extra slaapkamer :smiley:

2 likes

Ooh dat was ook een goede! Ik heb nu maar even snel een boven verdieping gebouwd. Aankomend weekend maar even een goede verbouwing doen dan kan ik eventueel nog kijken voor een slaapkamer schuur :grin:

Ik heb ook wel zin in een nieuwe bouw challenge - shell challenge?

1 like

Of zet ze in een kelder, scheelt weer geld omdat je geen ramen nodig hebt :joy:

2 likes

Hahah ja al die kinderen daar opsluiten :joy::joy::joy: vind wel een gedoe al die koters. Ik maak ze ook allemaal onafhankelijk zodat ik niet alles voor ze hoef te doen :joy:

@Vanjie leuk!

1 like

How about deze van Plumbella? :smiley: https://www.youtube.com/watch?v=832jFEb1qv8

1 like

OK ik ging m uit testen en hij is echt veel te moeilijk voor een casual simmer haha!

Donderdag update :partying_face:

2 likes

Mijn sim werd gisteren voor het eerst bang en ik schrok gewoon van dat geluid :joy:

6 likes

Omg de nieuwe update is er! Leuke content!
Echt balen dat ik nu geen pc heb, want ik wil weten of de future cube geüpdate is en of er een nieuwe landschapsschilderij toegevoegd is

5 likes