Een van de creators is iemand die bekend om zijn lichaamshaarpacks staat
Zullen we binnenkort weer een bouwchallenge doen? Vind dat altijd zĂł leuk
Leuk dat ze diegene erbij betrekken. Ik speel nooit met cc, maar wat ik weleens voorbij zie komen ziet er vaak mooi uit.
@Maestoso leuk idee ik wil wel meedoen!
Ja heeeeel leuk! Ik doe mee. Misschien een appartementje?
Ja leeeeeeuk.
Ben nu bezig met een sim die een gerenommeerde opleiding doet (kunstgeschiedenis) en als ze daarmee klaar is wil ik een winkel gaan beginnen waarbij ze haar eigen schilderijen kan verkopen. Wil uiteindelijk heul veul geld verdienen en met schilderen gaat dat het snelst
What the hell. Ik had 25.000 komt er ineens zoân gast zân geld halen en steelt hij 20.000??? Wat is er gebeurd
Ben ik weer ik vind het echt een leuke verhaallijn. Met je eigen winkeltje kan je je schilderijen voor vet veel meer verkopen. Mijn winkeltje is 16u open en de nettowinst is 7276
Oooh dit wist ik niet, super tof dit ga ik ook doen!
Welk pakket heb je nodig om winkeltje te spelen ?
Whuttt? Dit wil ik ook! Ik bedoel⌠ik heb get to work nota beneđ¤ˇââď¸ Maar doe er niets mee behalve ooit eens politieđŹ
Ik ga zo de hele avond simmen
Hebben jullie aanstaan dat jullie sims automatisch ouder worden / dood gaan?
Ik had het aanstaan tot de besties van mijn sims dood gingen maar twijfel nu weer omdat anders sommige sims niet âdoorgaanâ
Echt HOE spelen jullie zonder dat je continu aan het eten/plassen/slapen/douchen/verplicht socializen bent (zodat je niet al je vrienden kwijtraakt)? Ik hou bijna geen tijd meer over en daardoor wordt het heel saai en herhalend. Eten jullie echt drie keer per dag bijvoorbeeld� Dat heb ik allang opgegeven omdat ze ongeveer 2 uur doen over het opeten en opruimen van een maaltijd. Oh en mijn Sim werkt niet eens in loondienst haha, hij is freelance kunstschilder, maar alsnog te weinig tijd
Soms laat ik ze tot het uiterste gaan als iets af moet en dan daarna zorgen dat alles is aangevuld. Maar kost idd veel tijd
Ja dat doe ik ook. Ik vind het zo jammer dat het zo onrealistisch is qua tijdsbesteding
Cheaten
Ja deed ik eerder altijd maar wilde nu een keer het spel spelen zoals het hoort
Ik ruim altijd de borden op voor mijn sims, voor de rest laat ik ze altijd mealpreppen, vooral als ik een zwangere sim heb. Dan hoeven ze in de ochtend alleen een bordje uit de koelkast te pakken. Ik heb ook vaak de beste bedden en douches zodat daar niet zoveel tijd in gaat zitten. Vrienden hebben ze bijna niet, of zien ze in het weekend. Ben heel geroutineerd in het spelen haha
Ik zorg in het begin dat ik veel van die tevredenheidspunten verdien door wat makkelijkere doelen te behalen en veel t knuffelen met een huisdier die mijn compagnon is. Je kan dan op de beloningenmarkt een soort traits kiezen die zorgen dat je niet snel moe wordt, een stalen blaas hebt, weinig contact nodig hebt etcâŚ