Oh dan vergis ik me! Ik had het voor ik die uitbreiding had nog nooit meegemaakt.
Waar is de optie âik wacht op een illegale downloadâ
Wat knap dat je de huizen herkent haha, het zijn inderdaad nagebouwde sims huizen maar dan met architectuur software, tenminste dat lees ik in dit artikel:
Sims houses in real live
Dus volgens mij is het ook fake⊠Of het artikel is fake en ze hebben de fotoâs gestolen van Maxis, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Sims 2 for life
Inderdaad, als TS5 heel âbasicâ is zonder seizoenen bijvoorbeeld, dan begin ik er nog niet aan. Ik betwijfel ook of ik zit te wachten op een Sims spel dat zo ontzettend realistisch oogt. Ik vind TS4 qua gameplay wat minder maar de graphics zijn echt geweldig.
Speelt iemand de Sims op een laptop? Ik wil graag een laptop kopen en het zou leuk zijn als ik de Sims daar ook op kan spelen. Ik heb alleen niet het budget voor een macbook oid, dus ben opzoek naar een iets betaalbaardere optie.
Ik heb een huawei matebook d14 en Sims werkt prima. Ik heb bijna alle uitbreidingen! Volgens mij kun je ook op internet opzoeken wat je precies nodig hebt voor de Sims en daar een laptop bij zoeken. Ik denk dat je rond de 500 euro wel goed moet zitten!
Thanks! Ik was al een beetje aan het zoeken, maar ik kwam er nog niet helemaal uit. Fijn om te weten dat het op jouw laptop werkt, dan heb ik een voorbeeld.
Ik heb een Lenovo ideapad 700-15 isk en kan daar fatsoenlijk de sims met uitbreidingen, planet zoo en planet coaster op spelen. Heb hem nu zoân 4 jaar en doet het nog perfect.
Ik speel de sims 4 op een oude Lenovo laptop die ik ondertussen al zoân 9 jaar heb en werkt zelfs daar nog prima op!
Ga ik daar ook eens naar kijken bedankt en jij ook @Valentino !
Ik had op Coolblue een menu doorgelopen om te kijken wat een geschikte laptop zou zijn, de goedkoopste optie om de Sims te spelen was volgens hun vanaf âŹ849. Dat moet dus wel goedkoper kunnen als ik jullie zo hoor Verder ga ik er ook geen grote programmaâs op draaien, dus komt vast goed.
Ik speel het op een simpele HP laptop. Je hoeft echt niet het nieuwste van het nieuwste, maar sowieso wel met 8GB werkgeheugen. Op mijn MacBook met 4GB was het geen doen meer
Hier https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/ staan de systeemeisen volgens ea zelf! Misschien heb je er iets aan.
Bedankt allemaal voor de goede tips, lief dat jullie met me meedenken
Over een weekje (25 feb) komt de Sims trouwens met een verrassing voor hun 21-jarige jubileum. Ze hebben samen met creators iets gemaakt. Dan moet het toch wel beter zijn dan die hottub die we vorig jaar kregen?
Ik verwacht er niet zo veel van, dan kan t alleen maar meevallen
Die hottub EA the gift that keeps on giving
Lichaamshaar waarschijnlijk
Dat is wel iets wat ik mis nu al mân sims zijn veel te glad
Haha tja misschien wel de beste instelling
@Vaiana lichaamshaar vind ik wel een goede toevoeging, maar of het nou een mega verrassing isâŠ
Edit: heb je dat ergens gelezen/gehoord?