Simstopic #2

En dat verf en bloemsmijten :rage:

1 like

Ik zag dit filmpje op tiktok, heel benieuwd of het echt is! Ziet er wel mooi uit

Zou je het linkje kunnen delen zonder preview? Die filmpjes werken niet op het forum

oh stom ik dacht dat ik dat gedaan had

Link naar het filmpje

hopelijk zo beter!

Oh wauw! Ziet er echt geweldig uit :smiling_face_with_three_hearts:

Oeh indrukwekkend.

Zou jij de sims 5 kopen (€60?)
  • Ja meteen
  • Ja maar pas nadat er uitbreidingen zijn
  • Ja maar pas nadat ik reviews heb gezien en bugfixes
  • Ja maar pas als er korting is
  • Nee niet nodig
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ziet er heel mooi uit idd! Maar ik vind juist dat cartooneske leuk aan de Sims, het hoeft er van mij niet heel realistisch uit te zien. En ik zou het ook jammer vinden dat je dan weer met 0 begint i.p.v. met alle leuke extra’s die je nu hebt bij Sims 4 door uitbreidingen haha

12 likes

Vind het er heel mooi uitzien (moet wel even wennen aan de overstap van sims 4 artwork naar sims 5) maar ik heb het idee dat het te mooi is om waar te zijn EA-kennende😂

2 likes

Ik ben pas net weer met sims 4 begonnen haha dus ik hoop dat het nog even duurt. Maar ik zou denk ik na een tijdje wel switchen

Ziet er heel tof uit, maar ik ben bang dat ik de simspoppetjes er niet leuk meer door ga vinden. Té realistisch. Doet me denken aan planet zoo, heel tof, maar heeft zo extreem veel opties dat ik het eigenlijk niet meer speel.

ik mis echt altijd zoveel van de sims: verf, bloemsmijten? Tweelingen, laat staan drielingen?
Al die rare manieren om dood te gaan?

Heb ik echt nog nooit gehad -> behalve die ene keer toen ik hier klaagde dat ik nooit dood ging. Zelfs niet door brand ofzo, en toen ging mn sim dood omdat ze een robot aan het bouwen was. Maar ik was al met haar aan het spelen sinds ze peuter was en toen ging ik maar mn spel opnieuw beginnen want dan leefde ze tenminste weer :triumph:

3 likes

Ja sommige van die koters gaan met verf smijten als je ze niet genoeg aandacht geeft.

1 like

Volgens mij krijg je dat verfsmijten alleen als je ouderschap als uitbreiding hebt. En de kans op tweelingen kun je vergroten door dat als eigenschap aan je kavel toe te voegen.

1 like

Ik wist helemaal niet dat Sims 5 al in ontwikkeling was… Was dat al bekend gemaakt?

Ja is al lang bekend, omdat Maxis meerdere vacatures heeft geplaatst. Nu is het sinds een paar maanden zeker vanwege een vacature voor de interface.

Al twijfel ik wel aan de echtheid van die foto’s. Denk namelijk niet dat Maxis echt alles van de Sims 2 na gaat maken. Dit zijn overduidelijk de huizen van de Plezantjes en van Don of Dina en Nina

3 likes

Ik heb geen ouderschap en een van mijn sim kids deed ook met verf gooien.

Volgens deze (uitgebreide) analyse hoeven we niets van de Sims 5 te verwachten tot 2023. Blijft natuurlijk speculeren maar deze website heeft dingen wel vaak goed.

Ooh oké, daardoor bekend maar niet officieel.
Ik volg niet echt Sims Youtubers of fora ofzo dus dat soort dingen krijg je dan niet mee haha

Ik hoop dat als Sims 5 uitkomt de basegame gewoon echt goed is en ook genoeg extra dingen heeft, in tegenstelling tot Sims 4 waarbij zo’n beetje alles in een uitbreiding zit. Als de basegame weer zo karig is zie ik mezelf niet zo snel overstappen.

8 likes

Maar Sims 4 is ook een apart verhaal natuurlijk. Binnen 2 jaar een heel spel opnieuw maken, omdat een ander SimCity 2013 enorm flopte.

3 likes