Simstopic #2

Oh dat klinkt heel leuk!! Ik ga me erin verdiepen. Tnx!

1 like

Laat maar weten als je het ook gaat spelen! Ben benieuwd wat er van vindt!

1 like

Ik schiet altijd wel eerst in een paniekaanval als ik die regels zie enzo. Maar ik denk dat ik hem aangepast wel ga doen, ook wel weer leuk om een nieuw spel te beginnen.
Denk alleen niet dat ik het 10 generaties ga volhouden.
Alles begin ik enthousiast maar na een x aantal uur wil ik weer wat anders beginnen merk ik :joy:

1 like

Ja, snap ik! Dat heb ik ook haha, moet ook zeggen dat ik mij niet aan alle regels houd. Vooral de volgorde van generaties en doelen zeg maar. En ik begin ook telkens weer opnieuw, vind dat toch altijd leuk om vanaf het begin te beginnen.

————

Ik heb het hele weekend gesimst haha. Heb ondertussen een bakkerijtje gemaakt, een park en een huis.
Ik moet wel bekennen dat ik meestal huizen etc op zoek op Pinterest en/of YouTube en dan probeer ik dat na te bouwen ipv te downloaden van de gallery. Dan bouw ik het meer naar mijn smaak maar is dus niet helemaal mijn eigen creatie.

Samenvatting

19 likes

Oh zo leuk!! Je maakt er echt iets leuks van.

Ja ik heb dat ook met Rags to riches. Dat begin vind ik ook het leukste, dat ze op een lege kavel staat en in prullenbakken moet graaien enzo haha

1 like

Wat een super leuke bakkerij :heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Echt die Sims Twitter revolution op dit moment is geweldig!

En als je je verveelt is dit filmpje ook interessant

2 likes

oke echt love deze tuinbroek met die laarzen

24 likes

Is dit cc of uit het nieuwe pack?

Is cc!

1 like

Meeeeeeh mijn laptop is kapot en ik mis de Sims zo hard :sob:

17 likes

Was vol goede moed begonnen met bouwen aan een restaurant. Uren later wil ik dat restaurant openen, doen die werknemers helemaal niks! Zo irritant. Heb ooit een succesvol restaurant gehad en dat was echt leuk. Meer mensen hier last van? Of spelen jullie nooit met restaurants :sweat_smile:

1 like

Ja, heb hier ook last van. De dine out-uitbreiding bij de sims 4 blijkt bij veel spelers bugs te hebben. Bij mij blijven ze ook gewoon staan en doen ze niets… Zonde van het geld :frowning_face:

Balen, super jammer!

Met de tab toets?

Heeft iemand ooit al een drieling gehad in de sims4? Lijkt me cool.

Ja super onhandig ik wou gwn ff 1 kind voor mn legacy :joy:

7 likes

Hahaha oh nee :joy: die peuters vragen zoveel aandacht .

2 likes

Ik geef ze altijd de onafhankelijkheid-eigenschap en sleep borden met eten naar hun gevangenis/kamer, heb een keer een tweeling geprobeerd met kinderstoelen etc maar de ouders waren zo gestresst haha

5 likes

Ik vind kinderen in de sims sowieso fuucking stom. Ik heb zelf geen kinderen hoor dus geen idee hoe erg het in het echt is maar ik werd helemaal ziek van dat continue gejank

11 likes