Ik vind het eigenlijk vooral leuker dat sims 4 op mijn laptop goed draait. Bij sims 3 moest ik op alles eindeloos wachten, dat nam heel veel plezier weg.
Vind sims 3 wel mooier, leuker met de open buurt, qua uitbreidingspakketten beter. Mis heel erg studentenleven en wereldavonturen, maar misschien komt er nog iets vergelijkbaars voor 4…
Hmm wel interessant want bij mij ging die ook nooit 100% soepel. Hoe zit dat met die emoties? Want daar keek ik wel het meest tegen op of heb je nog steeds veel vrijheid.
Dat valt echt heel erg mee! Ik ben laat begonnen met Sims 4 omdat ik 3 zo leuk vond, maar nu zou ik niet meer terug willen. Je kunt met de emoties vaak gewoon nog alles doen en ik vind het juist wel leuk om er op in te spelen. Misschien zou je eerst een deel van een Let’s Play kunnen kijken om te zien of het je bevalt?
Hmm, dan word het toch steeds moeilijker om de sims 4 niet te kopen en dan ben ik meteen weer een deel van mijn leven kwijt door te spelen haha.
Precies dit ja! Sims 3 had echt leuke uitbreidingen en vond het ook leuk dat ze in hun auto of op hun fiets vrij konden rondrijden, maar sims 4 speelt veel soepeler. Ook het bouwen is veel fijner in 4 en de graphics zijn ook een stuk beter
gisteren 2 uur gespeeld met seizoenen erbij, maar ik kan gewoon niet meer zo in het spel zitten dat ik de tijd vergeet. Alle acties duren zo lang, alleen al even eten koken duurt een uur in sims tijd. Heb nu zowat standaard de tijd op 3x doorspoelen staan zeg maar, omdat alles dus zo lang duurt.
Oh en als ik een jongen wil fixen uit de buurt gaat het steeds heel goed, maar daarna gaat elke sociale interactie opeens fout waardoor mn sim nu forever alone is.
oja en gisteren was mn hond weggelopen omdat ik zei dat hij niet in huis mocht pissen, toen voelde ik me wel even schuldig mij hij kwam weer terug gelukkig.
Jaaa die tijd is irritant hè! En speed 3 is echt nauwelijks sneller dan speed 2 en sowieso veel te langzaam. En dan heb ik nog het probleem dat het niet goed loopt waardoor het eigenlijk onspeelbaar is. Weet iemand of je gekochte uitbreidingen (via origin) kunt retouren?
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/returns-and-cancellations/
Kan alleen binnen 24 uur na het opstarten van de game.
Ik kan die tweede niet vinden in MC? Wel van zwangerschap welke kans het is, maar ik kan de normale Ojaa niet vinden. Kun jij me helpen?
Ik wil ook echt graag die sims 4 seizoenen :)! Maar even wachten tot ik t weer rustiger heb met werk/opleiding. En moet even ruimte maken op mijn laptop.
Vind wel echt dat sims 4 veel beter draait dan sims 3 op dezelfde laptop.
ik vond sims 3 ook leuker dan 4 Vind 4 snel saai worden eigenlijk
Online lees ik dit ook veel, is vast over na de volgende patch! Toen cats&dogs werd toegevoegd werd het spel bijna onspeelbaar voor mij, heb toen op veel fora hulp gezocht om het spel überhaupt te laten draaien (Duurde echt 20 minuten real time voordat kinderen naar school gingen bijv.) maar na de eerste patch liep alles weer op rolletjes. Mijn sim bleef vandaag 5 uur langer op het werk omdat de acties zo lang duren. Kan dus echt niet wachten totdat alles wordt gefixt
Edit: Weet niet of je bereid bent om mods toe te voegen maar er is een mod waardoor je sims sneller eten
kut. maar wel thanks!
Haha mijn Sims konden net meedoen aan een loterij, helaas niet gewonnen. Ben erg benieuwd wat de prijs is als je wel wint.
ooh leuk een loterij! Hoe deed je daar aan mee?
Ja een mod toevoegen is een goeie indd! Hoop echt dat ze we wat aan doen want het is zo irritant. Dan gaat je Sim bijvoorbeeld koken en in een kom roeren, om vervolgens stil te staan en naar die kom staat te staren hahaha schiet gewoon op ja
Ja precies! Dat hoort dus eigenlijk ook helemaal niet. Wel balen dat we nu moeten wachten totdat het wordt gemaakt
Is een speciale feestdag. Er kwam ineens een optie dat er vandaag een loterij was en toen kon je een kaartje kopen
Haha jaa zooo irritant! Mijne gingen gisteren de kabouters een cadeautje geven en vervolgens een hele tijd naar die kabouters staan staren :’)
Oh leuk!