Ik vind wel dat het veel regent in het zomerseizoen. Echt 5 van de 7 dagen. Ben benieuwd dan naar de herfst.
Ik wil ook weer Simsen. Maar volgens hun site kan mijn macbook dat niet aanâŠ
Ik vind het jammer dat ik niet meer zo snel onder de indruk ben als vroeger, toen ik nog kind was. Toen ik het voor het eerst sims 1 speelde zonder uitbreidingen vond ik het echt geweldig, kon er uuuuren mee bezig zijn. Was zo bijzonder toen, zoân spel. Maar nu ben je dat zo snel zat, best jammer eigenlijk. Als je nu sims 1 zonder uitbreidingen doet denk je echt van is dit het? Vooral die babyâs waren eigenlijk heel raar haha, het bleef gewoon eeuwig een kind na de babyfase volgens mij. Toen bij abracadabra kon je er volgens mij met een spreuk wel een volwassene van maken. Maar generaties had je natuurlijk niet zoals bij de andere sims spellen. Maar Sims 1 was ook echt leuk eigenlijk, vooral abracadabra en op vakantie.
Ja precies dit. Ik weet nog hoeveel tijd ik stak in de sims 1. Zelfs toen er nog geen uitbreidingen waren. Ik speelde ook nooit op versnelde snelheid. Ik zat gewoon minuten te kijken hoe er een maaltijd gemaakt werd en dit vervolgens opgegeten werd
Haha versneld spelen deed ik dan wel, maar ook echt uren besteden aan huizen maken enzo. Dat deed ik bij de andere versies ook wel maar toen kon je ook veel meer. Ik speelde ook bijna nooit met cheat codes, mijn sims moesten altijd sloeberig beginnen en dan zich opwerken haha
Wat doen jullie eigenlijk meestal?
- Mijn Sims verdienen zelf geld
- Ik gebruik codes voor extra geld
0 stemmers
Waar ligt je focus meestal op:
- DĂ© perfecte SIm maken
- Huis bouwen
- Inrichten
- Het spelen zelf
0 stemmers
Is die demo qua systeemvereiste/verbruik gelijk aan het echte spel? Ik twijfel namelijk ook met mijn macbook air.
Ja ik ga het gewoon proberen! Die demo duurt 48 uur, dus even een goed moment vinden zodat ik er vol voor kan gaan
Volgens mij mag je na aankoop van het echte spel ook je geld terugvragen binnen 24 na opstarten van het spel, dus dat ik ook altijd nog een optie.
Nu ik het terugzoek van het spel retourneren/geld terugvragen kan ik het alleen op de Amerikaanse site terugvinden⊠maar ga binnenkort sowieso de demo proberen!
Ik heb sinds Seizoenen wel last van een aantal bugjes ïž Met CC had ik op het gegeven moment dat ik niet meer in mijn huis kon kijken, dus dat het huis âdichtâ is net zoals bij je buren. Ik heb daarom CC maar even verwijderd, maar nu heb ik af en toe dat mijn sim blijft hangen bij een huisdier. Dan voert de sim alleen nog acties uit met de huisdier en verder niets. De enige oplossing is dan het huisdier verwijderen⊠En mijn sim had haar peuter opgepakt en toen bleef de peuter in de armen zitten en deden ze ook niets meer, heel irritant.
Anderen ook nog last van bugjes?k
Valt mij ook wel op! Soms willen mijn sims geen acties meer uitvoeren. Dan moet ik ven het spel opslaan en dan gaat het wel meer normaal verder.
Opslaan heb ik nog niet geprobeerd, ga ik eens doen als het weer gebeurt!
Ik vind het zo irritant dat mijn sims ALTIJD uit zichzelf tv gaan kijken. En als ik de tv verwijder gaan ze steeds op de computer
Is dat ergens uit te zetten ofzo? Ik wil gewoon bepalen wat zij doen, dat mogen ze niet zelf
Blair is speaking
Ik heb eindelijk echt vakantie dus heb weer super veel meubels en kleding gedowload! Maakt het spelen toch wat leuker vind ik.
Bij spelopties, gameplay en dan autonomie op geen zetten
Thanks!
Weet iemand hier of Sims 1 hocus pocus en superstar nog te krijgen zijn ergens? Dat waren vroeger echt mijn grootste favorieten
Wooh ik heb ook eindelijk seizoenen dus uh tot over een paar dagen
Ik moet er wel aan wennen trouwens. Ik heb nog nooit de seizoenen uitbreiding gehad. Had iedere uitbreiding van Sims 3 maar op de een of andere manier vond ik seizoenen onhandig ofzo.
Oh en ik moet dringend iets aan mijn cc gaan doen, dat is meer dan 6 gig en ik merk echt dat mijn laptop er traag van wordt. Alleen uitzoeken wat ik wel en niet gebruik is zoveel werk. Moet alles in game opzoeken want ik weet begod niet hoe âcc.sink.001â eruit ziet. Is daar niet toevallig een makkelijkere manier voor?