Simstopic #1

Hahaha ja bij mij ook hoor, maar ik kan echt niet anders, en het is dit of gewoon wachten en dat wilde ik al helemaal niet! Dus gisteren heb ik een familie gemaakt door gewoon op random te klikken, ze in een simpele woning te flikkeren en kijken wat er gebeurd.

1 like

Heb nu nog geen tijd maar over een week loopt een groot project af en ivm de zomer heb ik nog niet heel actief gezocht naar een nieuwe klant om dat “gat” op te vullen, kan nu al niet wachten :grin:

Toch maar Jaargetijden gekocht, maar nog niet echt gespeeld. Heb alleen een huis gebouwd. Hopelijk kom ik er vandaag wel aan toe

Zit er bij jaargetijden ook een nieuwe buurt eigenlijk?

Ben de laatste tijd (onbewust) echt weer zo in de ban van de sims, heb er vannacht zelfs over gedroomd. Misschien toch maar weer eens mee beginnen.

1 like

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar heb net jaargetijden gekocht en ga vanavond lekker simsen. Nu al zin in :slight_smile:

1 like

Wauw, eindelijk seizoenen. Binnenkort maar weer even gamen.

Dat had me nl meteen over de streep getrokken om het te kopen haha

Omg ik heb gisteren echt 6 uur achter elkaar gesimst :eek: Eerste keer dat ik sims 4 speel en ik vind het echt leuk tot nu toe! Ik moet die buurten wel nog een beetje ontdekken, is de ene buurt echt leuker dan de ander om in te wonen met je sims? Oh en heeft iemand al aliën sims gekregen? Dat was in sims 1 altijd als je heeel hoog een telescoop plaatste, dan werd je mannelijke sim ontvoerd en kwam hij zwanger terug van een aliën baby haha

1 like

Heb jij nog aanraders qua uitbreidingen voor de Sims 3? :smiley:

Deze vind ik het allerleukst en installeer ik altijd als eerste :stuck_out_tongue: : Exotisch eiland, studententijd, jaargetijden, beestenbende
En deze vind ik ook leuk, maar ik hoef ze niet per se te hebben: levensweg, wereldavonturen, ambities en showtime(vooral voor de kledij)
En deze vind ik helemaal niets: vooruit in de tijd, na middernacht, bovennatuurlijk
Van stuff packs vind ik 70s 80s 90s, slaap en badkamer, buitenleven de mooiste content hebben

1 like

Doet bij mij ook niet goed !

Ja doen! Dat vind ik superleuk om te zien!

1 like

Ik vind de nieuwe uitbreiding echt heel leuk. Vooral de feestdagen, het zorgt echt voor meer leven in je spel.

1 like

Speelt er hier nog iemand anders de Sims 4 op console? Mijn laptop kan het niet aan dus ik speel op mijn Xbox One, maar ik moet altijd zo lang wachten op nieuwe expansions. Ik zit hier dus heel jaloers te zijn op iedereen die seasons heeft haha.

Oooooh ik wil ook weer spelen, nu ik al jullie berichtjes lees! Ik moet alleen even m’n laptop weer eens opschonen en ruimte maken. :sweat_smile:

Ik vind seasons tot nu toe echt leuk! Vooral de winter met kerst en oud&nieuw :blush: vind het wel jammer dat de sims in de zomer niet kunnen zonnen en bruin kunnen worden zoals in de sims 3… of ik heb het over het hoofd gezien

2 likes

Ik vind het wel jammer dat m’n Sims alleen automatisch omkleden als ze naar buiten gaan ipv naar binnen en naar buiten. Ik blijf aan het omkleden zeg. :sweat_smile:

Edit: Oja! En mijn hele save was eindelijk mooi aangekleed en nu hebben ze allemaal weer lelijke outfits voor warm en koud weer aan.

1 like

Ik heb echt alle uitgekomen simsspellen altijd gespeeld alleen nooit aan Sims 4 begonnen omdat het me nooit echt aanstond. Nu ben ik wel benieuwd of jullie het beter/leuker vinden dan de 3?

Helaas niet!