Wordt wel weer tijd voor een nieuwe aankondiging dus er zit vast wat aan te komen!
Naja misschien is het maar beter voor mijn geld. Geen gallery meer
Haha I know, het is kut, maar het is altijd nog beter dan dat je ineens afgesloten wordt van het hele simsspelen.
Klopt helemaal.
Ik heb gewoon het gevoel dat de Sims 4 tot nu toe nog niet uitgebreid genoeg is om echt uren te spelen. Er mist nog zoveel en daardoor is het jammer dat ik misschien binnenkort met een half spel opgescheept zit. Ik kocht steeds alle pakketten in de hoop dat er meer zou komen waardoor uiteindelijk het spel echt leuk zou zijn, maar nu zit ik over een tijdje met een spel waar ik spijt van heb. Dat vind ik wel jammer.
Nu je het zo zegt klinkt het inderdaad wel heel sneu. Vind t oprecht kut voor je, want je gaat niet even een nieuwe laptop kopen voor de sims. Ik had laatst een video gezien met simsupply en een maker van de sims 4 en zij legde best goed uit waarom de sims 4 âachteruitâ is gegaan ten opzichte van sims 3. Daarom hoop ik eigenlijk niet dat ze weer met een open wereld komen omdat ik niet wil dat het spel gaat laggen, aangezien ik ook veel CC heb. Hmm we gaan ât zien.
Volgens die requirements zou het op mijn macbook air straks nog moeten werken, maar op dit moment vind ik het niet al fantastisch werken. Het speel doet het wel goed, maar ik kan de instellingen niet op zn hoogst zetten. Ben benieuwd hoe dat na die verandering/update gaat zijn.
Yess, eindelijk internet op de vaste computer wat betekent dat ik ook eindelijk de Sims4 kan downloaden. Wel jammer dat het updaten van Origin zo lang duurt⊠Heb de Sims4 basispakket en een bundel stedelijk leven, uit eten en bowlingavond gekocht. Mag van mezelf iedere maand een nieuw pakket dus moet me nu echt inhouden om niet meer te halen haha. Oh, en die mods, is er ergens een duidelijke uitleg wat het is, en hoe ik het installeer?
Leuk! Mods kun je downloaden door het hele .package bestandje in dit mapje te plakken âDocuments>Electronic Arts>The Sims 4>Modsâ en dan in de Sims de mods aanzetten in de Settings. Alle custom content zoals meubels en kleding kun je ook in dit mapje droppen!
(Niet mijn screenshot)
Ik heb eindelijk een tuin gemaakt voor mijn Sim met de Barium en Thulium sets
Waar ik echt van geniet is de radiozender retro. Alle muziekjes van Sims 1. Heerlijk nostalgisch en ook wel wat rustgevend haha. Mooi ook hoe alle kinderen los gaan op die muziek
Sims 1 en 2 muziek zijn de beste. De enige CDs die ik ooit nog zou willen kopen
Ik draai de playlist weleens op Spotify.
Ik dacht je maakt een grap maar dit bestaat gewoon! Bizar haha. Brings back memories!
Heh? Gewoon bijna 3000 volgers heeft die lijst
Ik ben sinds een aantal dagen ook helemaal hooked aan sims 4. Heb uitbreiding stedelijk leven, uit eten en bowlen erbij.
Ik zag online een filmpje van iemand die een klein bakkertje maakte (met een vitrine etc). Bij welke uitbreiding komt dit?
Ahhh nice, volgende keer kopen denk ik.
Say what? Toen ik door je fotoâs scrolde dacht ik âJeetje dat is nog eens een huisâ en vervolgens je onderschrift.
Of mis ik hier de sarcame? Dan duik ik onder een kleedje en heb ik niets gezegd.
Ik vind dit echt super mooi. Kunnen we alsjeblieft een keer samen huizen inrichten.
Soort van Sims LAN- party met alle FFâers.
Waar heb je dat marmer dressoir vandaan? Echt mooi.
Echt waaraan vinden jullie al die mooie meubels en inrichting? Vind dat zoeken echt lastig en vind vaak alleen losse dingen en dan duurt alles een miljard jaar
Dat lijkt me echt zo leuk om te doen!