Simstopic #1

Omg jaa, al speel ik alleen ts4 content dus ik heb sowieso het lelijkste huis :joy:

1 like

Ts4? Maar dat lijkt me een leuke challenge! Helaas heb ik ook niks gedownload dus dat is wel minder.

1 like

Oh jezussss haha zo dom. Sorry. Maar ik doe mee als het me lukt hoor!! Haha.

1 like

Oh ik wil dit het liefst vanavond al doen! (Ik wil niet aan mijn scriptie)

3 likes

Jaaa dat lijkt me megaleuk! Ik speel ook zonder mods, maar je kunt ook genoeg creatieve dingen zonder vind ik

1 like

JA!!! Wanneer? Welk huis? :grin:

1 like

Is goed! Ik ga meteen bezig hahah

Moeten de muren blijven zoals ze zijn?

1 like

Ja goed! Ik ga er denk ik morgenmiddag mee aan de slag.

Vraagje: de buitenmuren moeten dus blijven staan, maar mogen we de overige muren wel verwijderen/verplaatsen? M.a.w.: de indeling van het huis aanpassen? Of maakt dat niet uit haha

Edit: zelfde vraag als @Rozevarken dus

2 likes

Oeee dit ga ik ook doen!

Is goed! Ik ga morgen ermee aan de slag. Wanneer is de deadline? Zullen we die op aankomend weekend zetten zodat we het een beetje tegelijk kunnen posten?

Is moveobjects toegestaan trouwens?

1 like

Ik denk dat het wel leuk is om alle muren te laten staan zoals ze zijn, zodat we echt met dezelfde restricties moeten werken haha. En moveobjects wel toestaan. Oh en dus ook onbeperkt geld.

4 likes

Mee eens. Is t ook beter te vergelijken.

1 like

Ik ga even kijken of ik dat huis kan vinden en dan start ik meteeeeeen

Ik ben begonnen! :+1:t2:

8 likes

Staat dat huis al ergens? #durftevragen
Is het het madeliefhutje?

Haha ja madeliefhutje is het!

1 like

Oh en ramen en deuren en de gevel? Mogen we die qua stijl of kleur veranderen? Of echt alleen binnen?

Wat een leuk idee, ik ben benieuwd naar alle verschillende inrichtingen. Ik besteed op dit moment weinig aandacht aan de inrichting van mijn Sims huizen, het is vooral functioneel of ik koop een kant en klare ruimte. Echter na het zien van de screenshots hier, heb ik wel zin om er wat meer moeite in te stoppen. Ziet er gaaf uit!

Ik kijk ook iedere week de 100 baby challenge van Buzzfeed. Het is bijna nog leuker dan zelf spelen, haha. Net zoals de verhalen hier, leuk om te lezen wat voor een verhaallijnen jullie spelen. :slightly_smiling_face:

Oh shit, volgens mij heb ik dit huis dit weekend zitten verbouwen incl muren etc. Weten jullie of je de originele nog kan terughalen?

Regel is dus onbeperkt geld en zonder CC?
Spreken we nog iets af over de ramen? Behouden we dit ook zoals het origineel?

Super leuk dit!!