Ik lig al in bed maar kijk morgen even!
Vind sim maken en personage bedenken het leukst. Wat voor huis past erbij, welke eigenschappen etc. Maar eenmaal spelen vind ik ook heel leuk!
0 kinderen. Vind die kinderen in de sims echt schijtirritant.
Ik ook, bijna 500 uur! Hoe dan?!
Hahaha zo grappig dat er unaniem voor vrouwen wordt gestemd. Ik verwaarloos de mannen in het spel altijd, gebruik ze vooral om kinderen mee te krijgen
Ik vind het best leuk om kinderen op te voeden, vooral met de parenthood expansion, alleen peuters zijn verschrikkelijk. Altijd boos, luisteren nooit, super veel werk. Een sim heeft nu een tweeling gekregen en ze zijn net peuters geworden. Ben bang dat ik overspannen raak als ik te lang achter elkaar met die familie speel.
Ja maar echt, hoe kan dat? Ik heb bij mezelf geen flauw idee waarom ik mannen niet interessant vind ik hou ze in leven maar daar blijft het ook bij haha
Ik heb dat sowieso als het om games gaat, altijd al gehad ook. Vroeger wilde ik bijv alleen GTA spelen als ik dan een vrouw kon zijn (kon bij multiplayer en tegenwoordig online) en Tomb Raider vond ik geweldig juist omdat het een vrouwelijke hoofdrolspeler had
Ik heb op verschillende pc’s de Sims gespeeld, dus volgens mij is mijn uren aantal niet accuraat. Vind ik best jammer eigenlijk haha
En ik heb de sims relatief kort dus vandaar nog niet zo heel ceel uur hahah
Je kan veel meer met fe opvoeding! Ook komt opvoeden als skill, dus je kan er beter in worden en dan kan je sim ook meer. Straffen en belonen, nieuw gedrag aanleren, je kind stimuleren om bepaalde vaardigheden te ontwikkelen etc. Als je veel met gezinnen simt is het een hele leuke uitbreiding!
Ik vind een huis bouwen helemaal niet zo leuk. Ben altijd blij als mijn huis af is. Ik vind het wel leuk om mijn huis steeds mooier te maken als er weer nieuwe spulletjes zijn enz maar verder… Nee.
En dat ook ja haha.
Ik vind dit echt stom aangezien ze de hele tijd beloofd hadden dat de Sims 4 goed zou werken op alle oudere laptops. Natuurlijk snap ik dat de game goed moet lopen, maar dit is wel weer typisch.
Ik vrees dat ik dan dikke pech heb. Ga het wel zien tegen die tijd?
Ik ben benieuwd wat ze dan met het spel gaan doen waardoor het op sommige computers niet meer kan. Ze moeten dan toch iets toevoegen/veranderen lijkt me?
Wat is het verschil tussen mods en cc?
Open world?
Gelukkig heb ik vorig jaar een nieuwe laptop gekocht voor de Sims (en vervolgens amper gespeeld haha).
Voor laptops die het niet meer trekken komt er wel een versie, Sims 4: legacy, waarop je alles tot Strangerville gewoon kan spelen.
Ben ook wel benieuwd wat er gaat komen.