Simstopic #1

Heb alleen een paar expansion packs en van die andere stuffs heb ik niks!

1 like

Heb alles :redface:

10 likes

Ik heb even uitgerekend hoeveel ik in totaal al aan de Sims 4 heb uitgegeven en het is in totaal 430 euro. Gelukkig sommige packs wel met korting, maar eigenlijk is er geen enkele pack dit geld waard geweest. Met de base game is het in totaal 490 euro. Als ik alles had gekocht was het 580. Eigenlijk best zonde, maar ik vind de Sims zo leuk en de Sims 4 is de enige die fatsoenlijk op mijn MacBook werkt. Kon ik maar de Sims 2 via Origin op mijn MacBook installeren.

8 likes

Wow ja, wat veel eigenlijk! Ik vind sommige packs ook echt het geld niet waard. Ik had bij ‘Outdoor Retreat’ een beetje een soort Sims (1) Vacation verwacht, maar het is natuurlijk veel minder uitgebreid, en daardoor niet echt leuk ofzo? Terwijl ik ‘Spa Day’ wel echt een leuke toevoeging vind. Qua expansions vind ik ze allemaal wel leuk, maar ‘City Living’ vind ik echt veel meer toevoegen dan ‘Get to Work’ bijvoorbeeld.

1 like

En @vitaminwater @Vaiana en @Printemps

Thanks voor jullie antwoorden! Dan ga ik hem toch wel halen :grin: hebben jullie ook expansions erop zitten?

Ja echt meer dan ik wil toegeven.

2 likes

Nou no shame hoor! Als ik die filmpjes van Buzzfeed zie wil ik het ook allemaal.
Welke 2 vind je het leukst? Ik denk eraan om city living en get famous er ook maar meteen bij te halen. Go big or go home zoals het bekende EGF gezegde luidt :stuck_out_tongue:

1 like

City Living en Parenthood vind ik het leukst :slight_smile:

Oh en van de kleinere pakketen Welness, sport en uit eten.

1 like

Jazeker, heel veel zelfs :see_no_evil:. Veel speelplezier!

1 like

Weet iemand of er een mod is om onspeelbare huisgenoten te krijgen, zoals in de Sims 3? Ik wil graag een studentenhuismaken met huisgenoten haha

1 like

Ja die is er!! Alleen daar heb je wel het uitbreidingspakket bij nodig waar een butler bij zit. Weet zo even niet welke dat is

ja dat zag ik langs komen, dan kan je van je butler een normaal persoon en bff maken hahahaha. Nog niet gedownload maar wel alvast een huis gemaakt, toen ik klaar was met bouwen had ik al geen zin meer. Dat heb ik echt heel vaak ; (

1 like

Herkenbaar :joy:

Wat houdt die parenthood pack precies in? Ik heb er al wat filmpjes over gekeken, maar ik zie nog steeds niet echt in wat het toevoegt aan het spel

1 like

Hier ben ik ook benieuwd naar!

Ik ga denk ik in mei even wat geld er tegenaan gooien om mijn uitbreidingen meer compleet te krijgen. En nu ook maar weer even spelen want is wel weer een tijdje geleden. Ooit heb ik alles compleet. Ben nu op de helft qua uitbreidingen enz.

Ik twijfel heeeeel erg. Ik ga over 2 weken een nieuwe macbook kopen en dus ook sims 4. Ik had mezelf voor genomen dit zonder dowloads toen, maar weet nu al dat ik dat niet kan haha! Ik wil gewoon mooie meubels dan! Maar ik ben echt bang dat ik mijn nieuwe macbook verneuk daarmee.

En downloaden op een oude mac gaat dus niet, want die is sinds gister dood.

Oke ik moet studeren dus goed moment om even een uitgebreide vragenlijst over Sims 4 te maken want ik ben benieuwd naar jullie manier van spelen.

Edit: oeps ineens zijn de meeste polls anoniem haha. Dat was niet per se de bedoeling.

Hoeveel uur hebben jullie aan Sims besteed volgens Origin?

• 0-100 uur
  • 100-200 uur
  • 200-500 uur
  • 500-750 uur
  • 750-1000 uur
  • 1000+ uur

0 stemmers

Hoe hoog zijn de instellingen qua beeld in jouw spel?

• Laag
  • Normaal
  • Hoog
  • Ultra

0 stemmers

Speel je met 1 huishouden of meerdere?

• Ik speel 1 huishouden per generatie
  • Ik wissel huishoudens af tijdens een generatie
  • Ik wissel van huishouden na een generatie
  • Anders

0 stemmers

Gebruik je Custom content/Mods?

• Ik gebruik CC (kleding/meubels)
  • Ik gebruik Mods
  • Ik gebruik geen van beiden

0 stemmers

Gebruik je cheats?

• Ja, ik gebruik voor (bijna) alles een cheat
  • Alleen voor geld
  • Alleen wanneer er een bug in het spel zit
  • Nee, ik gebruik nooit cheats

0 stemmers

Wat vind je het leukst om te doen in Sims 4?

• Ik vind het leuk om Sims te maken
  • Ik vind het leuk om huizen te bouwen
  • Ik vind het leuk om het leven van Sims te spelen

0 stemmers

Jouw Sims hebben over het algemeen…

• Een heel makkelijk leven, geen werk en bergen geld
  • Een gemiddeld leven: ze werken hard voor hun geld
  • Een moeilijk leven: ze komen amper rond en hebben soms geen electra
  • Een vreselijk leven: ik martel ze

0 stemmers

Hoeveel kinderen krijgen jouw Sims meestal?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Met hoeveel Sims begin je het spel meestal?

• 1 Sim
  • 2 Sims die huisgenoten/vrienden zijn
  • Een stel
  • Een gezin met kinderen

0 stemmers

Met welke leeftijd speel je het liefst?

• Peuter
  • Kind
  • Tiener
  • Jongvolwassene
  • Volwassene
  • Ouder

0 stemmers

Speel je liever met mannen of vrouwen?

• Mannen
  • Vrouwen

0 stemmers

1 like

OMG, ik schrok echt van mijn aantal speeluren. :see_no_evil:

3 likes

Haha, nou ja het spel bestaat gelukkig al weer een aantal jaar! Ik speel ook best wel vaak offline dus denk dat ik ook wel rond de 1000 zit eigenlijk :redface:

1 like