Je kunt het op deze site downloaden: https://deaderpoolmc.tumblr.com/main en dan in je Mods folder stoppen. Ik kan zelf echt niet meer zonder spelen, al snap ik niet alle features ervan.
Dankje! Ik ga gelijk aan de slag
Laat maar weten als je iets niet snapt, misschien kan ik je helpen. Ik zet trouwens de townies wel op alleen kinderen krijgen wanneer ze getrouwd zijn (en dan pas vanaf volwassen leeftijd) anders gaat iedereen met elkaar aan de haal haha.
OkƩ ik ben aan het spelen. Maar jullie zijn next level!
Hij is nu aan het downloaden bij mij! =D
Ohhhhh is de beste tip ooit!! Ik heb altijd zoān bizarre populatie. Hoe doe je dat? Wist niet dat het een optie was bij MCCC
Naar de Mc mod gaan via een computer van je Sim. Dan Zwangerschap - Zwanger Sim Selectie - Alleen huwelijk zwangerschappen en die dan inschakelen.
Voorheen zette ik ook nog handmatig de leeftijden dat ze mochten trouwen/kinderen krijgen op alleen volwassenen. Maar ik heb de mod net weer opnieuw gedownload ivm Seizoenen en ik zie dat het nu automatisch alleen op volwassenen staat.
Is er een mod die geesten in de sims 4 doet verdwijnen?
Welke zal ik aanschaffen? En zijn er nog leuke gamepacks van 10 euro die ik moet hebben?
- Jaargetijden
- Honden en katten
0 stemmers
Of city living!?
Kut ik kan de poll niet aanpassen
Sws city living!!! Zo leuk die buurt met appartementen <3
Ik zou voor Jaargetijden gaan, al zijn City living en katten en honden ook heel erg leuk. Ik vind de honden alleen wel hĆ©Ć©l needy, en er is ook niet mega veel te doen met de huisdieren eigenlijk. De wereld die erbij komt is wel heel erg mooi. Ik vind City Living een leuke toevoeging, maar eigenlijk geen ā¬40 waard in tegenstelling tot de andere twee. Veel dingen die je ook al met de base game kan doen. De seizoenen geven echt meer realitiet aan het spel dus ik zou eerst voor die gaan
Dat had ik dus ook, is het al opgelost bij jou?
Dank voor alle tips! Het is voor nu city life geworden omdat ik deze expansion nog nooit heb gehad. Ik had honen en katten in 2 (die lijkt me eigenlijk niet heel leuk) en seizoenen in 3. Heb een bundel met dine out en bowling. brb even 495 uur spelen.
Ik had me zo erg verheugd om vrijdag Seasons te spelen, maar ik heb er tot nu toe nog geen tijd voor gehad Heel misschien morgenā¦ Maar ik kan al niet kiezen voor welk seizoen ik zal gaan (ik hou van herfst en winter maar ik neig ernaar om toch voor lente te kiezen, omdat dat aanvoelt als een begin). Wat hebben jullie gekozen als startseizoen?
Haha ook de lente precies om die reden!
Ik heb alleen nog maar een uurtje gespeeld, want tentamenweek volgende week, dus ik mag van mezelf een uurtje per avond. Straks weer! En dan moet ik ook echt een wekker zetten anders ga ik zo over dat uur heen.
Ik vind het knap als je het bij een uurtje kan houden! Als ik eenmaal goed en wel begonnen/bezig ben dan zijn we alweer 2 uur verder meestal. Daarom speel ik ook eigenlijk alleen Sims als ik het echt uuuuuren achter elkaar kan doen op een dag. Anders krijg ik voor mijn gevoel niks gedaan
Ik heb wel probleem dat de tijd niet goed doorloopt. Bijvoorbeeld als mān sim slaaptoopt de tijd helemaal niet super snel. Hij doet wel alsof maar gaat niet sneller. Heb wel gewoon een simpel laptopje, kan het daar aan liggen? Het is ook erger geworden nu ik die uitbreiding heb. Spelen wordt zo wel heel irritant.
Ja daarom de wekker, want dat kan ik normaal gesproken ook helemaal niet.
Maar het is dat of een uur slaap inleveren dusja XD
Het maken van een familie duurt bij mij al 1uurš