Simstopic #1

Hoera! Baby Delphine is geboren! Tante Willa knuffelt met het kleine meisje terwijl Sophie bijkomt van de bevalling. Staat haar wel goed, zo’n baby.

Broer Mika en zus Lexy komen gezellig op kraambezoek. Helaas zijn mama en papa Tawny overleden (r.i.p.) en zullen ze de kleine Delphine nooit ontmoeten.

Hmm zeg Willa, spotten wij daar nu een buikje? Of is dat gewoon een foodbaby?

SURPRISE, I’m pregnant pragnent gregnant pargnent pregananant!! Klein beetje paniek bij buurman Ricky, maar hij is er uiteindelijk wel blij mee.

Guess what? Onze baby’s kunnen samen opgroeien en best friends for life zijn!
Sophie denkt alleen maar, girl what did you do?

Baby Delphine is geen baby meer, ze worden toch ook zo snel groot. Ze is trouwens echt een maffe peuter, net zo’n grapjas als haar mama. Sophie is trouwens eindelijk een echte komiek geworden, woehoe

Ah zie je, Ricky is van de schrik bekomen en is er helemaal klaar voor! (Volgens mij kan hij de baby letterlijk voelen hier)

Mommy’s first starlight award. Willa’s nieuwe hobby is boeken schrijven en dat heeft haar zelfs een award opgeleverd. Het duurt niet meer lang voor de baby komt. Zou het een jongen of meisje worden?

Zodra de weeën begonnen, belde Willa Ricky op. Maar hij kwam niet opdagen. Misschien dat hij er toch niet klaar voor is, oeps. In ieder geval, dit is baby Sage, een meisje! En daar ben ik low-key enthousiast over want nu kunnen Delphine en Sage net zoals hun mama’s bff’s worden.

Kleine Delphine ontmoet voor het eerst baby Sage. Probleem is dat ze not-amused is. Cliffhangerrr, zouden ze ooit vriendinnen worden?

14 likes

Oke mijn moedersim heeft nu al 11 kinderen uitgepoept dus nog 89 te gaan, maar vind het zo saai worden. Elke keer hetzelfde liedje met dat kuttablet een beetje alle vaardigheden upgraden en weer naar school gaan beetje huiswerk maken en huppp weer jongvolwassen en het huis uit. Vind het lastigste nog om wat gevarieerde mannen te vinden voor de diversiteit.

4 likes

Ik zou even op het forum van tarac kijken, dan hoef je niet via pirate te downloaden. Maar origin moet indd helemaal van je computer af, ook alle bestanden ervan

1 like

Hebben jullie toevallig advies welke uitbreiding het leukste is? Ik heb er nu namelijk nog nul en ik weet niet zo goed met welke ik moet beginnen

Ik vind honden en katten heel leuk, hiermee kun je namelijk ook een dierenkliniek openen en dat vind ik heel leuk.

Bij jaargetijden wordt het spel veel “echter”. Sim wordt namelijk ook beïnvloed door het weer, je kan weersvoorkeuren uitspreken en er komt een nieuwe carrière bij. Hierbij kun je ook thuiswerken wat een leuke toevoeging is. (ik heb wel het idee dat je daar minder mee verdiend maar dat kan aan mij liggen?)

Ouderschap is vooral heel leuk als je het grootbrengen van kinderen leuk vindt (iets waar ik echt gek op ben). Je kunt vaardigheden krijgen van opvoeden en je kinderen kunnen extra eigenschappen krijgen door wat je ze aanleert.

2 likes

Oké, dit is misschien een heel domme vraag, maar ik wil beginnen met de 100 baby’s challenge en vraag me af hoe ik mijn jongvolwassen Sims laat verhuizen als ik ze niet meer “hoef”. Hoe doen jullie dat? En hoe gaan zij hun eigen leven leiden? Want ik wil niet straks 100 sims hebben waarmee ik moet spelen :joy:

1 like

Haha ja net als @Maestoso in m’n galerij dumpen en vervolgens nooit meer naar omkijken.

Edit: oh en dat doe je om naar je wereld te gaan en dan te klikken op huishoudens beheren en dan kun je dus alle leden van je huishouden eruit knikkeren.

2 likes

Als ik klaar ben met bepaalde sims, download ik een huisje en plaats ik het newcrest voor die sims. Zo probeer ik een beetje die stad te bevolken, en dan kan ik ook op bezoek gaan bij familie.

1 like

Ooh slim!

Edit: ik ga daar nl steeds niet wonen omdat er niets is haha

Die van mij hebben allemaal een hondennaam omdat ik ermee begon toen dat pack net pas uit was en ik geen inspiratie voor 100 namen heb. Als ze oud genoeg zijn verhuis ik ze met een hondje van dat ras naar een huis in de buurt. Volgens mij heeft Husky Feng (ja echt om te janken) nu twee drielingen. En een husky dus :joy:

1 like

Huh heb je deze alleen hier gepost of ook ergens anders? Oftewel: heeft iemand hem hiervandaan? O:

Huh haha waarom haat deze persoon ze dan? :joy:

1 like

Hahaha dit meen je niet J Huntington II is óók dood neergevallen na het kindje proberen maken. Wat doet deze griet met ze?!
image
En wederom: niet zwanger, uitgeput én onbevredigd (jep dat staat er echt).

19 likes

Jullie hebben het huis van familie van Gent al eens gezien.
Er zijn weer aardig wat jaren verstreken dus ik laat jullie kennis maken met de huidige familie setting.
Inmiddels is het familie kapitaal ook gegroeid dus konden ze verhuizen!

Hier zit de hele familie gezellig op de bank. We hebben vader Lars, moeder Charlotte, zoon Philip en de tweeling Charlie en Olivia. Daarnaast is er gezinsuitbreiding geweest namelijk hond James!

Hond James is de perfecte toevoeging in het huishouden. De kids zijn dol op hem en ze zijn zelfs al begonnen met parcours training!

Toch is niet alles koek en ei. De meiden vragen veel energie en ook Philip vecht om de aandacht van zijn ouders. Hij haalt veel kattenkwaad uit en maakt van het huis echt een zooitje.

Moeder Charlotte doet erg haar best om de boel op rolletjes te laten verlopen maar dit is niet altijd makkelijk. Nu heeft ze net de tafel gezellig gedekt maar niemand komt aan tafel. De tweeling was wel erg hongerig maar bleven het eten maar uit de kinderstoel gooien. Charlotte was het zat en heeft ze uiteindelijk maar naar bed gebracht. De sleur zit er inmiddels ook wel een beetje in met Lars. Dat merkt Charlotte maar al te goed want hij is vroeg naar bed gegaan.

Hopelijk is het morgen weer een rustige dag.

7 likes

Je weet dat als je vaker dan twee keer met een oudere naar bed gaat hij door oververmoeidheid doodgaat? :joy: Ik gebruik dit als een soort van leuk alternatief van het verwijderen van het zwembadtrappetje.

6 likes

Ben ziek en morgen de hele dag alleen en ga ekt simsen 4 Lif3 y3ah!!

6 likes

Pffff ik vind het in de Sims net zo moeilijk om vrienden te maken als in real life. :joy: Heb ik toch allemaal geen zin in jongens. Gelukkig werkt mijn sim in het ziekenhuis zodat de nog een beetje sociale contacten heeft. Zal vanavond weer wat screenshots delen!

5 likes

Mijn kat is opeens zwanger terwijl ik dat niet zo gepland had, dacht dat het een mannetje was :joy:

Update: die sloerie is er met een anonieme kat vandoor gegaan want ze lijken niet op de andere kat. Juicy hoor.

9 likes

Voor mensen die niet weten welke uitbreiding ze willen kopen:

1 like

Haha dat verklaart een hoop! :see_no_evil:

1 like