Simstopic #1

Heb twee expansions gekocht nu weer met die korting, heb nu alleen die beroemd worden niet maar trekt me ook niet. Moet echt eens uitzoeken hoe het met die custom content zit, gewoon geen tijd voor gehad maar als ik dan lees over die MCC en denk ik IK WIL OOK

Ik heb van de week Beleven het samen gekocht. Tot nu toe vind ik hem wel leuk. Heel mooi gemaakt vooral. Misschien dat ik nog wel een uitbreiding koop.

Kan iemand met kort uitleggen wat nou het MCC subliem maakt? Ik snap er denk ik te weinig van ofzo haha.

Sorry hoor jongens maar ik heb dus nog nooit een mod gedownload (alleen kleding/kapsels) en ik begrijp er weer geen zak van (ja ik ben noob dus lach me niet uit please :frowning: ). Ik word steeds verwezen naar dit soort websites:

Als ik het goed begrijp moet dit wel te vertrouwen zijn? Maar moet ik dan op die advertentie-achtige link klikken of mis ik ergens een downloadbutton? Of heeft iemand een makkelijkere tip voor het downloaden van mods?

Dankjewel voor je reactie! Maar als ik op die link klik, opent hij een Word bestand bij mij met daarin een code? Moet ik daar dan iets mee of heeft dit met instellingen of zo te maken?
Ik wil niet heel dit topic vervuilen met domme vragen haha, dus als het te ingewikkeld wordt moet je me gewoon negeren hoor. Dan vraag ik het morgen aan mijn vriend. :joy:

Hm een wordbestand is wel gek. Het is namelijk een .rar bestand, wat je even moet uitpakken met bijvoorbeeld het programma Winrar en dan komt er een packagebestand uit. Als je op de link klikt, wat staat er dan bij jou achter de punt?

1 like

Ik heb een soort glitch waardoor een van de kinderen van mijn 100 baby challenge niet meer schoon wordt? Nu is ze dus steeds sad omdat ze vies is. :joy:

Oh wat gek. En ook extra lastig met zoveel kinderen! :rofl:

Ik heb ook zoiets maar dan met een vieze luier. Optie vieze luier verschonen staat er soms niet meer bij. Enige wat werkt is dan in bad doen maar dat duurt langer.

Even een update over Anna.

In de liefde had ze lange tijd geen geluk maar met haar baan in het ziekenhuis ging het wel erg goed. Mensen verzorgen gaat haar erg goed af en zo af en toe komen er ook nog eens leuke mannen voorbij.

Maaaaar niemand zo leuk als J Huntington III! Op de avond dat ze per ongeluk haar verjaardag vierde (ik wilde nog niet dat ze volwassen werd :cold_sweat:) sloeg de vonk over en probeerde ze hem sneaky naar haar slaapkamer te krijgen.

En dat lukte! Zonder dat J Huntington het wist proberen ze samen een kindje te maken. Maar is het gelukt? Dat weet ik zelf ook nog niet haha. Ga nu weer verder joeeee

8 likes

Ik mis de ‘kleine doelen’ die rondom haar hoofd cirkelen, heb net word beroemd gekocht, ligt het daaraan? Hoe kan ik ze terug krijgen? #dtv :blush:

1 like

Ik ben ook echt mega asociaal in de Sims, ik wijs mensen altijd af als ze langs willen komen en laat klasgenootjes van m’n kinderen nooit komen spelen :joy: heb daar toch allemaal geen zin in, heb het al druk genoeg met ze in leven houden

5 likes

Dat zijn de whims! In de instellingen (gameplay options) kan je dat volgens mij weer aanzetten!

2 likes

Heb net mcc gedownload en geïnstalleerd en snap die Nederlandse instellingen echt maar half? Wat zijn jullie musthave instellingen?

Jaa gelukt thanks!! Nog een vraag:

Hoe word ik beroemd :joy:

Ik ben sinds gister ook die 100 baby challenge begonnen, en holy shit wat een stress! Hebben jullie nog tips? Misschien moet ik slomer gaan met het krijgen van baby’s, maar ik heb 2 peuters, 2 normale baby’s en nu zwanger, en mijn sim krijgt in haar slaapnehoefte nauwelijks een gele balk.
En hoe houden jullie bij welke babydaddy al gedoneerd heeft?

2 likes

Goed te zien dat ze met die seks mod wel goedkeuring vragen

16 likes

Het enige wat ik vond was een plant voor het varkenjaar. Maar de rest ook nog niet nee!

Moet je ff de prostitutiemod downloaden, daar vragen ze het echt in de beste termen.

Ok misschien ben ik een debiel hoor maar ik probeer huizen te downloaden via the sims resource maar het wordt steeds een mapje en dan zitten er .bpi files in?? Heb een Macbook. Ik snap er echt geen ene zak van!!

Je moet die bestanden uit het mapje naar de map ‘Tray’ slepen en dan staan de huizen in je spel. Het klopt dat het meerdere bestanden per huis zijn

1 like

Hmm gek, ik zie de update niet eens!