Simstopic #1

hopelijk niet de jurist van EA Games NL :see_no_evil::see_no_evil:

7 likes

Het spel is legaal net zo buggy dus daar hoef je het niet meer voor te laten haha

3 likes

Er zijn vaak aanbiedingen bij Origin, dus als je het spel legaal wil, zou ik daar op wachten.

Ik zie nu deze aanbieding,
https://www.cdkeys.com/pc/games/the-sims-4-standard-edition-pc-cd-key-origin
Zou dit betrouwbaar zijn? Als ik Google zie ik wel dat de site redelijk betrouwbaar is

Ik heb een paar weken geleden de Sims van m’n laptop afgegooid omdat ik vond dat ik m’n tijd beter kon besteden en heb spijt! Zelfs een poging gedaan tot opnieuw installeren maar toen mislukte alles en was ik gefrustreerd en dacht ik dat het een teken was dat ik het inderdaad niet moest doen. Zucht.

1 like

Ik ken de site niet, het ziet er wel uit als een goede aanbieding.

Ik zou er persoonlijk een of meer expansion packs bij kopen, het basisspel is best gelimiteerd. Persoonlijk vind ik Seizoenen en Honden en Katten het leukst.

1 like

Aah dankje voor je tips wbt uitbereidingen! Vroeg me idd al af welke het beste waren!

Als iemand nog andere tips heeft voor uitbereidingen stuur ze maar dooor!

Het ligt er een beetje aan wat je zelf leuk vind om te doen, maar ik vind jungle adventures heel leuk. Je kan evt een keertje een let’s play kijken als je twijfelt over een uitbreidingspakket, dan heb je misschien een beter beeld :slight_smile:

Ik krijg wel echt zin om te simsen door dit topic. Ga er vanavond denk ik even tijd voor vrijmaken en wat screenshots maken. Al is mijn simsfamilie op dit moment niet zo entertaining als de 100 kids challenge.

2 likes

ik heb vannacht over die 100 baby challenge gedroomd shit

9 likes

Peuter-update!!

Athena en Apollo genieten samen van ei met bacon

Demeter is jongvolwassen!! Aphrodite ook maar daar heb ik uiteraard geen foto van

oke ondertussen waren er alweer 2 baby’s geboren, twee jongetjes, ze heten helios (links) en eros (rechts) van de babyfase ben ik uiteraard vergeten foto’s te maken dus hier zijn ze als peuters. dit zijn volgens mij de kinderen van Justin delgato. ben blij dat ik eindelijk een keer geen blonde kinderen heb gekregen!!

ik heb de slaapkamer een kleine update gegeven

alle peuters op de bank :slight_smile:

Evelyn is wederom zwanger en besluit Apollo mee te nemen voor een wandeling

waarom is me niet helemaal duidelijk en ze besluit daarna ook om Apollo in zijn eentje achter te laten. lullig, Evelyn!!

maar de volgende baby’s moeten er natuurlijk uit! zijn dit de kinderen van Brent?? ik denk het. het zijn wederom twee jongetjes en ze heten Odysseus en Achilles!

13 baby’s gebaard, nog maar 87 te gaan

25 likes

Hoe heb jij steeds tweelingen?

Ik heb als lot trait ‘on a leyline’ dan heb je meer kans op tweelingen/drielingen

3 likes

Ik heb ook wat screenshots uit mijn spel (wel sims 3). Ik speel met de 2e generatie van mijn familie, het alienmeisje. Ze is nu met haar 3e vrouw getrouwd, de “vriendin” die haar telkens met haar liefdesverdriet geholpen heeft (wat m’n alien zelf veroorzaakt heeft door veel vreemd te gaan). Mijn gezin nu bestaat uit Selwyn (townie) en Aline (mijn alien).

In de winter maken ze graag sneeuwpoppen die op zichzelf lijken, ik moet hier niet bij zeggen wie welke gemaakt heeft:

Ook spelen ze graag FIFA samen:

Hier moest Aline haar breinkracht opladen (het geluid dat hierbij kwam was als duizend uit elkaar spattende belletjes, heel weird):

Hier is ze eindelijk schaaklegende geworden en is haar levenswens vervult. Met cheats is haar nieuwe wens nu heerseres van het kwaad te worden:

Ook kwam mijn overleden hondje rondspoken en bij Selwyn op bed liggen, hoe cute:

Ze kunnen heel moeilijk van elkaar blijven en willen de hele tijd samen dingen doen, soms best vermoeiend;

Heerseres van het kwaad worden is niet zonder gevolgen, Aline wordt regelmatig opgepakt door de politie:

Laatste toevoeging aan m’n gezin is dit meisje. Ze hebben haar geadopteerd omdat ik het anders maar wat saai vond om te spelen. Ze heeft de eigenschap “kwaadaardig” dus past perfect bij haar ouders:

12 likes

Hoe zien die stambomen er eigenlijk uit bij die 100 baby challenges? Staan de papa’s er ook bij? zou echt leuk zijn hahaha

2 likes

Ahh leuk! Ik heb ooit gekeken of ik het snapte maar kon mn hele map al niet vinden dus heb t toen opgegeven. Nog maar eens proberen denk ik!

Mijn Sim wilt ook 100 baby’s. Voor deze donor is de challange te heftig. Hij viel na Ojaa dood neer.

Mijn kinderen zijn erg verdrietig door dit voorval. Maar alle drama is voor niets… ze is niet zwanger.

33 likes

Haha aah vind het echt zielig en grappig tegelijk :joy: en dan is ze niet eens zwanger :roll_eyes:

3 likes

De Sims is nu in de aanbieding op origin!
50% korting op het basis spel en alle uitbreidingen, 25% korting op gamepacks en 20% korting op bundels.

4 likes

Huh, hoe doe je dat met dat familieportret? Super vet!

2 likes