Simstopic #1

Ook geïnspireerd om de 100-baby challenge te doen. Heel leuk maar ook super vermoeidend al die baby’s. Het versieren van mannen is ook echt nog wel een uitdaging. Ik heb nu 7 kinderen waarvan twee tieners dus die gaan binnenkort uit huis

1 like

Haha ik had echt geen idee hoe haar te noemen en iemand hier had allemaal mythische namen en dat vond ik wel een leuk idee!

1 like

door al deze leuke verhalen en screenshots heb ik ook weer helemaal zin om te simsen! ik denk alleen dat ik die 100 babies challenge niet kan want ik speel echt altijd met cheats haha

1 like

Ik ook! Ben nu lekker mn huis ah verbouwen, want mn sim is zwanger van haar vierde kind :scream:
Overigens doe ik geen baby challenge haha

Ik geef ze de letters van het alfabet, zo kan je het goed bijhouden.

Ik heb een lijstje in mn notities staan :’)

1 like

Oké, toch maar niet de 100 baby’s challenge maar ik heb wel een Sim gemaakt met als levenswens ‘een groot gezin’. En zoals beloofd wat screenshots (het is nog niet zo interessant, ik ben pas net begonnen).

Dit is Anna! Ze woont in San Myshuno in het appartement naast die enge vent. Ik gebruik trouwens geen codes dus wanneer ik wat geld heb, verander ik wat totdat het appartement helemaal naar mijn smaak is. Ze is op familie gericht, goed en vrolijk en ze heeft voor de carrière dokter gekozen, omdat ze verwacht daar een hoop lekkere mannen tegen te komen. Haar wens is een groot vrolijk gezin.

De eerste dag met een nieuwe sim vind ik altijd heel saai haha, dus ze ging lekker in bad toen ineens het welkomstcomité aan de deur stond.

Met Baako en die chick heeft ze niet zo’n goede band helaas, maar de buurman ziet ze wel zitten. Hier heeft ze nog niet door wat voor een creep het eigenlijk is.

Als ze 's nachts aanbelt bij de buurman omdat het te luidruchtig is, hij vervolgens Anna’s appartement binnenloopt en niet meer weg wilt gaan, besluit ze alle deuren goed te vergrendelen. Die buurman hoeft ze voorlopig even niet meer te zien. Op naar een eerste slachtoffer en potentiële vader voor haar eerste kind.

Dominic ziet ze wel zitten. Hij haar helaas niet.

In de karaokebar zingt ze een spannend duet met ene Michel (?) maar degene die écht de show steelt is Brent/Brand/Brant/Brend. Hij gaat er helemaal voor.

Gelukkig komt ze al snel Don tegen en hebben ze een flirterig gesprek aan tafel, totdat er een oudere dame bij komt zitten en het gesprek nogal ongemakkelijk wordt. Helaas, geen succes op deze eerste avond uit.

Dan maar chips eten op de bank. Joeeeeee.

Oké, hopelijk wordt het morgen wat spannender hahaha :’)

21 likes

Het kan wel maar nu kun je in die drie huizen maar 1 gezin laten wonen. Je moet dan alle poppetjes bespelen zeg maar. Als je het apart wil moet je die drie huizen op 3 (kleinere) kavels apart bouwen.

Wat je wel kunt doen is drie generaties hier laten wonen of 3 zussen ofzo bijvoorbeeld. Of sisterwives haha. Maar dan speel je dus wel met allemaal.

1 like

Waar halen jullie de CC voor kleding en vooral haren vandaan? Hebben jullie bepaalde namen van creators waar jullie van downloaden?
Op the sims resource zie ik vaak kapsels die er zo ‘nep’ uitzien. En dat vind vind ik niet mooi.
Bij jullie zie ik wel veel leuke!

2 likes

Ik zoek altijd op tumblr

Deze heeft vind ik bijvoorbeeld leuk haar

http://aharris00britney.tumblr.com/

2 likes

Ik blader hier altijd doorheen. Dan heb je allemaal verschillende creators en iedere dag een nieuwe update. Dan vind je vanzelf creators die jet of vindt :slight_smile:

1 like

@NothingAboutSam, @HvO, @flwhrs

Thanks! Staan inderdaad leuke dingen tussen!

Ik ben echt verpest door die wicked woohoo mod. Whaha. Gisteren geïnstalleerd maar denk dat hij binnenkort weer verdwijnt.
Ik probeerde mijn sim zwanger te laten worden van een andere man. Ik wilde graag getinte kindjes dus met 2 getinte mannen laten doen haha. Maar uiteindelijk was toch de man waarmee ze getrouwd is, de vader. Dat kon helemaal niet haha. Vaag.

hier is een grote update van mij en mijn mythologische kinderen

vorige x had ik 7 kinderen:
tiener artemis,
kinderen aleyna, hermes, Noah, Elijah
en peuters Aphrodite en demeter

sindsdien is er echt enorm veel gebeurd want ik heb geloof ik 3 dagen gespeeld zonder iets te plaatsen hier

ik doe het even in een spoiler ivm veel foto’s

Samenvatting

het is allemaal maar druk, gelukkig doet iedereen zijn huiswerk

aleyna staat eindelijk ook een 10! hier is ze als tiener

ik weet niet waarom maar ze draagt echt een stoere outfit voor het sporten

ik vond dit wel een mooi schilderij van Evelyn, goed gedaan meid

het gaat zo goed met schilderen dat er genoeg geld is om te verhuizen naar een groter huis!! in het begin ziet het er zo uit. de kamer links van de woonkamer is die van Aphrodite en Demeter. de kamer achter de keuken is van aleyna en artemis en in de kamer met 3 bedden slapen de 3 jongens

noah/elijah met Aphrodite, cute

Aphrodite en demeter <3

hier zijn de drie jongens

demeter en Aphrodite staan met alles op level 3 dus ze mogen de kaarsjes uitblazen!! hier zie je Demeter

en dit is Aphrodite als kind!! echt mooi vind ik

vanaf dit moment had ik blijkbaar nog maar weinig zin om screenshots te maken

hier is ook Demeter te zien, ze zijn toevallig allebei whizzkids dus ze schaken lkkr de hele dag

hermes mocht inmiddels ook ouder worden

met drie tieners besluit Evelyn dat het tijd is om weer een nieuwe baby te verwekken
ze heeft Kevin Smeets gevraagd om langs te komen maar we komen er achter dat hij inmiddels iets te oud is om een kind voor ons te verwekken

artemis is jongvolwassen!! bye girl
also degene met de trompet of wat het ook mag zijn is Noah of Elijah want die zijn inmiddels ook tieners

Evelyn gaat voor mart scholten en ze zitten hier op bed dus jullie weten al wat er vervolgens gebeurt is

hier doet noah/elijah zijn huiswerk en Aphrodite en Demeter ook (ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden???) het huis is inmiddels een beetje uitgebreid want we hebben nu een volwaardige eettafel en ook een grotere bank, een nieuw kleed en een nieuwe tv

hoog zwanger gaat Evelyn alvast op zoek naar haar volgende potentiële zaaddonor

iedereen aan het huiswerk, Aphrodite en Demeter zijn inmiddels blijkbaar ook tieners. Noah en Elijah zijn geloof ik zelfs al jongvolwassen en het huis uit, hermes is een beetje een achterblijver. maar zijn vader is overleden dus hij heeft een paar zware dagen gehad.

Evelyn is bevallen!! het zijn een meisje en een jongetje en ze heten Athena en Apollo.

Hier is Aphrodite nog een keer als tiener

En dit is Demeter

ik ben vergeten een screenshot te maken maar Evelyn is snel aan het werk gegaan en is wederom… zwanger!! van Justin delgato. En wat doe je als je net zwanger bent? op zoek naar nieuwe vaders in de club. hier ontmoeten we eindelijk Brent!!!

de baby’s zijn al snel peuters geworden, dit is Athena

en dit is Apollo!!

zo dit was me de update wel weer! groetjes

inmiddels 9 kinderen dus, nog maar 91 te gaan!!

21 likes

Deze Sims 4 ziet er echt goed uit! Lang geleden voor mij dat ik het heb gedaan. Hebben jullie alle expansion packs gekocht? Want alleen het basis spel kost al €40, iemand een idee waar ik voor niet al teveel geld de Sims 4 plus expansions kan kopen (hoeft niet allemaal)?

Ik vind t zo leuk dat je sim na al die zwangerschappen ook wat euh…voller is dan eerst!

9 likes

subtiel hahaha

1 like

Dit is voor mij echt een soort verbeterde versie van GTST

2 likes

ik heb het basisspel en alle uitbereidingen i l l e g a al g e d o w n l o a d en werkt perfect :pray:

(JE STEELT GEEN FIETS, JE STEELT GEEN AUTO, JE STEELT NIET DE SIMS I KNOW)

7 likes

Ik deed dit als kind ook altijd. Vaak zaten er dan hele rare bugs in het spel, dan zat opeens het hoofd ondersteboven bijvoorbeeld :joy:. Lekker ironisch dat ik dan nu jurist ben.

4 likes