Simstopic #1

Ohh leuk! Dan kun je Brant en Brent een draagmoeder geven.
Ik vind jullie allemaal zo misdadig dat jullie hun home wrecken. :rage:

3 likes

Nee dat mag niet !

Ik wil ook Sims doen. Maar moet even de perfecte houding vinden wat mijn zwangere lichaam fijn vind !

Jullie zijn zo awesome met al die verhaallijnen en updates en screenshots! Geniet hier echt van :grin:

2 likes

Wat hebben de kids leuke kapsels!

Ik geniet echt van al deze verhaallijnen! Zo leuk!

1 like

Ze heeft met beide seks gehad, maar ik heb jaloezie uitgeschakeld voor iedereen dus het is een regelrechte orgie in mijn stad op het moment.

4 likes

Huh dat is toch geen cheat? Als het wel zo is, verander ik het wel😅

Ah ok. Dan neem ik de sleutel terug. Maar dan mag je dus geen vader op bezoek krijgen? Want ze gaan altijd naar de baby toe.

Hmm als een vader aan kwam waaien, liet ik ze gewoon binnen. Als ze naar de baby gaan, doen ze toch nooit wat nuttigs :joy:

1 like

Klopt, als de baby’s honger en een vieze luier hebben, gaat hij alleen maar gekke bekken trekken. :roll_eyes:

5 likes

Hahaha precies!

@Jeccat wow lekker heftig een drieling haha (wil dit ook)

ben wel blij dat ik even niet bezig hoef te zijn met mijn sim zwanger maken aangezien het huishouden nu vol is
also ik wil nu spelen maar Origin doet het niet :frowning:

Ik ga ook maar m’n verhaallijn posten op deze vrijdagavond.

Dit zijn Leana (blond haar) en Victoria (zwart haar). Twee zussen. De één een waar engeltje. De ander tja… het bengeltje. Net nieuw aangekomen in de stad Newcrest. Victoria is de assertieve van de twee. Aangezien ze geen geld op zak hebben stelt Victoria voor twee rijke mannen aan de haak te slaan. Leana klinkt wat zweverig: “Het moet wel ware liefde zijn…!” Victoria rolt met haar ogen.

Zo gezegd zo gedaan. Toevallig zijn er net 3 knappe boers in Newcrest komen wonen met de trustfund van mammie en pappie. James, John en Jack Wutherington. James is een businessman, houdt van simoleons. John is niet zo slim, maar wel heel fit. Hoopt op een topcarriere in de sport. En Jack, een echte musicus die houdt van de vrouwtjes.

Victoria paradeert een paar keer op haar hakjes voor James en niet veel later besluiten ze te trouwen ze op een prachtig, romantische plek in het groenste park van Newcrest. “Echte ware liefde”, aldus James…

Voor het altaar James en Victoria. Rechts Jack en John. Links Leana en papa mama Wutherington.

John kijkt vanuit zijn ooghoeken naar Leana. “Hmm, die zus ziet er ook wel lekker uit he…” grapt Jack naar John. John geeft een knipoog. Leana gniffelt.

En jahoor, niet veel later heeft Leana ook haar man gevonden. “Dit is wel meant to be hoor!” zegt Leana. Victoria rolt opnieuw met haar ogen.

De familie geeft felicitaties aan de pas getrouwde zussen. Papa Wutherington links vind het allemaal wel heel snel gaan en kijkt wat ongerust…

Selfie! We did it! De zussen zijn happy.

“Check die knoetert van een ring die James voor mij heeft gekocht!” Jubelt Victoria. En dit huis is niet normaal! Gilt Leana.

Ze verhuizen met z’n 2en in het mooie huis van de broers. Tja nu moet ik wel mijn toekomst veilig stellen denkt Victoria. Hup in bed ermee.

En jahoor het is gelijk raak. Victoria is zwanger van James.

"Schat, ik moet je wat vertellen… " zegt James tegen Victoria, die inmiddels hoogzwanger is. “Wat is er lieverd?” zegt Victoria met haar liefste smile.

Pap en mam belde en ze hebben wat problemen met de bank, ik ben bang dat…
ik wil het niet zo zeggen maar…
we zijn failliet.

Holy fuck, denkt victoria.

-Wordt vervolgd-

20 likes

Ah ik wilde echt graag verder lezen haha, zat er helemaal lekker in.

1 like

Ik heb de hoe it up mod en de drugs mod gedownload. Heb een white trash stel gemaakt. Hij wordt drugsdealer en zij hoer/stripper. Zal morgen wat screenshots delen :joy:

6 likes

Ik vind jullie updates zó leuk! Zo leuk dat ik na jarenlang lurken op egf eindelijk een account heb aangemaakt om jullie dit te laten weten haha

3 likes

Ik heb ook eindelijk mijn verhaal vastgelegd via screenshots. Pas 2 uur erin gespeeld, maar echt, hoe verzint dit spel het soms?!?

Mijn sim/matriarch Gaia. Ik ga ook voor 100 babies, want het zag er bij jullie allemaal te leuk uit. Haar doel is een grote familie, ze houdt van kinderen, is netjes en … oei geen idee wat ik haar nog meer had gemaakt!

Haar huis, had geen zin om te bouwen, dus gedownload van de galerij.
Deze kwam met een soort studio die ik kan ombouwen tot babykamer. Ze woont in Brindleton Bay.

Er kwam bezoek om haar welkom te heten en Gaia probeerde gelijk om die leuke man aan de haak te slaan. Ze had alleen even niet door dat zijn vrouw er ook bij zat… Oeps! Die werd dus flink kwaad. En met zijn vrouw erbij wilde haar slachtoffer ook niet op haar charmes ingaan.

Ze zijn inmiddels wel beste vrienden en ze heef them kunnen overtuigen zijn vrouw te verlaten…

Na een bezoekje aan Geekcon wel een andere leuke man aan de haak geslagen.
Zijn naam was het onthouden niet waard, maar Gaia kan het niet laten om te hopen dat de baby zijn leuke krullen krijgt!

Een tweeling! Een jongen en een meisje. Een hele rustige brave baby en een die maar niet tevreden is. Beau en Alyson.

Het volgende slachtoffer was heel snel gevonden. Het leek wel of de zwangerschap Gaia woest aantrekkelijk had gemaakt want opeens ging het flirten wel goed (daarvoor werd ze steeds afgewezen).Een keer leuk zwaaien naar een Paparazzi die een celeb aan het fotograferen was en tadaaaa. Niet verkeerd toch?

7 likes

Wat krijgen jullie veel tweelingen of drielingen! Heb ik bijna nooit.

4 likes

Het is Liefdesdag dus Julia gaat op date met Eric. Eric heeft er alleen niet veel zin in.

Julia besluit om voor Marcus Flex te gaan.

Het is moeilijk om tijd te vinden om te schrijven, dus Julia grijpt elke kans aan om verder te gaan met haar boek.

De drieling is jarig! Het is ineens heel hectisch met drie peuters in huis.

De drieling is zo schattig. Voor het gemak hebben ze allemaal een ander kapsel. Dit zijn Fay en Eva.

Julia is weer aan het bevallen.

En het is een tweeling! Jongens Adam en Logan.

Julia heeft het erg zwaar, ze is nu zwanger van Marcus Flex en moet ondertussen voor drie peuters en twee baby’s zorgen. Het geld raakt ook snel op.

De jongens zijn jarig en het zijn twee schattige peuters! Vijf peuters is echt hectisch, het huis is echt een puinhoop. En Julia kan ieder moment weer bevallen.:sweat_smile:

11 likes

Oohhja! Helemaal vergeten! Geloof dat je t ook nog kunt “kopen” met die blijheidspunten van je sim.

2 likes

Oeh ik had ook nog over de naam Gaia gedacht voor mijn matriarch! Ben benieuwd naar hoe je baby’s er uit zien als peuters!!