Simstopic #1

Jullie hebben me geïnspireerd. Ik ben gisteren met de 100 baby’s challenge begonnen en het is echt vermakelijk haha.

6 likes

Mij ook! Ga vanavond spelen en zal screenshotjes posten :grin:

2 likes

Leuk! Ben benieuwd!

Mijn sim is nu trouwens zwanger van Travis Scott, maar ik wil echt baby’s van Brant en Brent.:smirk:

2 likes

Uit welke pack komt Brent/Brant/hotboy? Ik heb echt steeds geen idee over wie jullie het hebben.

1 like

Katten en honden! Ze zijn een gay couple en heten dus Brant en Brent haha.

Hahaha love it nog steeds dat heel FF achter Brant aan zit. Ik ga er vanavond ook weer voor.

8 likes

Mijn Sim is inmiddels verslaafd aan amfetamine en is een stripper geworden, heb haar nog niet laten prostitueren want ik vind het te Awkward.

12 likes

Salim is echt ondergewaardeerd. Hij maakt knappe kinderen.

Zijn alle sims eigenlijk bi dan? Ik dacht altijd dat sims wel een geaardheid hadden.

2 likes

Hij is mijn drugsdealer, hij accepteert seks voor coke Hahahhaha

5 likes

Hoe en waar vind ik deze mods?

1 like

Hoeitup voor de stripperpaal en skills (mijn Sim is level 5 nu en verdient 1000en per nacht) en de prostitutie. Whickedwhims om seks in ruil voor drugs te doen en basemental voor de drugs. Moet je ff googlen maar het is super snel geïnstalleerd en werkt perfect. Met whicked Whims kan je ook allerlei animaties downloaden zodat je overal in alle standjes kan neuken, pijpen etc., maar dat vind ik te Awkward want dan heeft je mannelijke Sim efht een enorme erectie en dat wordt me te real. Maar zonder de animaties is het gewoon PG. Oh en MC command center kan je heel veel aanpassen, tieners kunnen stoppen met school, zwanger worden etc.

3 likes

Oh die heb ik ook. In welke buurt kan ik hun vinden? Dan stuur ik mijn eager sim er even een keer op af.

Waar blijven de screenshots???

Huh ik heb dit wel eens eerder gelezen, maar veroudert een kind/tiener bij een 10 op school of heb ik iets gemist?

Hahah zal vanavond even spelen en dan zal deze leek ff opzoeken hoe je screehots maakt. Heb de sims 4 nog niet zo lang, snap nog lang niet alles.

Ik gok dat dit hoort bij de challenge?
Edit: geen idee whyyyy haha

1 like

Ja klopt! Dan mag je ze dus ouder laten worden

2 likes

Brindleton Bay heet het geloof ik , maar ik zie ze in elke buurt regelmatig met de hond lopen!

Hier is mijn sim, Julia Baker voor het eerst zwanger. De vader is Travis Scott. Hier probeert ze Eric Lewis te versieren, maar hij is nogal lastig.

Er gaat echt heel veel stuk in het huis, dus Julia begint handig te worden.

En dan is het zover! Julia bevalt in het ziekenhuis en het is een…

Drielng!!! Meisjes Noa, Fay en Eva. Ik heb serieus nog nooit een drieling gehad haha.

Eric Lewis is nogal lastig, dus Julia gaat nu voor Bjorn Bjergsen(?) We moeten immers snel de volgende bun in the oven krijgen.

Bjorn ziet een engelse vogel wel zitten, dus ze duiken meteen het bed in.

Onze Bjorn schiet meteen raak dus Julia knalt wat confetti terwijl ze op de wc zit.

Er moet ook geld verdiend worden, dus Julia schildert en schrijft wanneer het lukt.

Zwanger zijn én voor een drieling zorgen is nogal zwaar, dus Travis heeft een sleutel van het huis gekregen. Hij komt elke dag langs en zorgt dan voor de meiden!

11 likes

Je kan via mc command center jaloezie etc. Uitzetten of uitzetten voor bepaalde sims.

1 like