Simstopic #1

Jeej leuk dat jullie het leuk vinden!!
En ook leuk om jullie sims te zien :slight_smile:
@poes ik vind jouw sims echt heel mooi! heb jij nog specifieke sites waar je cc van haalt?

@maestoso wow echt zooo druk haha, het ziet er wel uit alsof je een lekker groot huis hebt of valt dat wel mee? in welke buurt speel jij?

hier is update nummer 3
ik had gister al verder gespeeld voor ik die update had geplaatst dus sorry tot nu toe geen mythologische namen er bij, maar misschien volgende keer!! het wordt wel steeds moeilijker om screenshots te maken haha

vorige keer had ik dus 3 peuters (aleyna, Artemis en hermes) en zoals ik al zei was Evelyn op dat moment zwanger van Travis Scott.

alle peuters samen aan het slapen <3 van links naar rechts zijn dit artemis, aleyna en hermes

hermes en artemis zijn aan het knuffelen, echt cute

een update van het huis: alle planten zijn inmiddels dood aan het gaan.

hier komt de volgende baby!! maar…

het is een tweeling geworden! het zijn twee jongetjes en ze heten Noah en Elijah

ik heb aleyna en artemis inmiddels allebei op niveau 3 van alle vaardigheden en dus mogen ze ouder worden! hier zie je aleyna

en hier is artemis! zoals te zien is heb ik geen foto van het magische moment met de taart gemaakt want vergeten.

de baby’s zijn gelukkig snel jarig en dit is de huidige staat van de kinderkamer

hier zie je Evelyn met Noah of Elijah, geen idee welke welke is want ze lijken op elkaar en ook nog op hermes dus ik heb het er erg moeilijk mee. Evelyn heeft het niet naar haar zin want ze heeft al dagen niet geslapen en Noah of Elijah moet erg nodig in bad gestopt worden

ik was erg trots op het feit dat nog geen een van mijn kinderen of Evelyn in slaap was gedonderd maar ik moest er toch aan geloven. dit is denk ik Noah of Elijah weer.

niet veel later heeft Evelyn er zelf ook even genoeg van gehad

het heeft even geduurd maar hermes zit ook eindelijk met alle vaardigheden op niveau 3!! tijd om hem ouder te laten worden zodat hij net als zijn oudere zussen mee kan helpen in het huishouden (oftewel alleen maar schoonmaken)

aleyna belt hier de kinderbescherming want ze trekt het allemaal niet meer
zoals op de achtergrond te zien is, is alles vies

Evelyn doet hier een poging haar volgende slachtoffer te versieren. of dat lukt zien jullie vast over een paar uur want ik heb vandaag wederom niks te doen

5 baby’s nog maar 95 te gaan!!

35 likes

@Tapir Volgens mij spelen wij in hetzelfde huis!

Ik vond het wel lastig toen mijn tweeling ineens kinderen werden, want toen moest ik ineens een extra kamer maken, omdat de grotere bedden niet in de kinderkamer pasten. Maar ik had geen geld, dus ik heb de planten uit de tuin verkocht :stuck_out_tongue: Mijn huis is kaler dan kaal, omdat er steeds geen geld is. Mijn peuters vielen ook steeds op de grond in slaap trouwens.

Inmiddels gaat het beter!! De tweeling is nu groot en de baby is een peuter en toen ging het als een trein! Baby 5 is nu onderweg en mijn namen gaan op alfabet, dus als iemand nog een leuke naam heeft die begint met de E!

Aaah zo leuk die challenge, ik ga het ook proberen zo denk ik! Mooie besteding van mijn middag haha. Maar hoe krijgen jullie snel een goede relatie met een man? Heb het idee dat het door een update gekomen is maar vroeger ging dat heel makkelijk. Nu worden ze steeds boos als ik haar laat flirten

Dit klinkt denk ik heel raar als je niet weet dat je in het simstopic zit

7 likes

doe erik of erica lol

1 like

Misschien tip voor de challenge mensen: kinderen kunnen vissen, en dat verdient meestal wel aardig. Peuters kunnen ook tekenen maar ik geloof dat je daar per tekening 2 of 5 simdollar voor krijgt. Dus dat schiet niet zo op.

Je kunt daar zo’n bedlampje voor kopen!

1 like

Ik moet altijd echt heel erg lachen om de teksten die je bij de screenshots zet.

9 likes

Engelbert lol

2 likes

Op YouTube staan echt filmpjes van hele verhaallijnen :scream:
Man gaat vreemd met schoonmaakster, student heeft affaire met docent en raakt zwanger.

Whuuuut

2 likes

@vlokken ah dankje haha!!
@Maestoso wow jouw huis is zooo groot, ik ben jaloers.

de laatste update waren we samen met Kevin Smeets geloof ik

evelyn had echter niet echt tijd om hem te versieren want ze had het te druk met haar kind in bad stoppen
Kevin besluit dan ook maar te gaan

Elijah en Noah samen!!

Evelyn besluit om wat nieuwe potentiële slachtoffers te ontmoeten en waar doe je dat beter dan in de sportschool? ze praat hier nog met deze jongen maar al snel heeft ze don lothario op het oog

don is zelf godzijdank ook niet de moeilijkste en de eerste kus volgt al snel

aleyna en Noah/elijah doen ff aan bonding

Evelyn weet ergens nog de tijd te vinden om dit prachtige schilderij te maken!! mijn geld raakt steeds meer op (ik had op dit moment geloof ik nog maar 17 simoleons lol) maar gelukkig bracht dit meesterwerk veel op

dit zijn aleyna en hermes na een dag school (same)

Evelyn heeft don uitgenodigd en ze begeven zich gelijk naar het bed!!!

en hoera Evelyn is weer zwanger!! noah/elijah is even aan het toiletteren

alsof het nog niet druk genoeg in dit huishouden is komt Travis Scott ook nog eens langs
Evelyn gaat rustig door met nog wat geld binnenhalen nu ze nog tijd heeft voordat haar nieuwe kroost wordt geboren

is haar water gebroken? nee ze heeft gewoon in haar broek geplast. of nouja op de grond :frowning:

het duurt echter niet lang voordat de nieuwe baby er is!! en het is wederom een tweeling!!! het zijn twee meisjes (jeej) en ze heten Demeter en Aphrodite. aleyna ontfermt zich er meteen over terwijl Evelyn aan komt sjokken na de bevalling

noah/elijah heeft eindelijk alle vaardigheden op 3 dus tijd om oudere te worden!!

en ook voor elijah/noah is het zo ver!!

nu ze allebei kind zijn lijken ze nogsteeds op elkaar maar er is een duidelijk verschil: Elijah heeft zwarte wenkbrauwen. of Noah. dat zien jullie morgen denk ik.

7 down 93 to go!! :slight_smile:

33 likes

@Tapir Hoe doe je dat?!?! Don wijst mijn sim de hele tijd af :mad:

ik geniet hier zo van. echt een soort mini serie. zit met smart te wachten op de volgende episode haha

13 likes

Nouja wtf don!! Hij is heel ijdel in mijn hoofd dus ik heb hem veel complimenten gegeven en toen werd hij in een klap flirterig

4 likes

Oke hier speel ik momenteel mee haha.

Dit is Sophie Tawny, kleindochter van wereldwijde superster Arlet, dochter van wereldwijde superster Marnix. Ze heeft zelf geen ambitie om een beroemde actrice te worden. Aangezien ze zichzelf zo hilarisch vindt, wil ze een komiek worden. Verder is ze een echte crazy cat lady.

Dit is Willa Robinson. Zij wist niet goed wat ze voor een carrière wilde. Aangezien ze wat schrijftalent van haar moeder Rachel heeft overgenomen en van mode houdt, heeft ze besloten om aan de stijlinfluencer carrière te beginnen.

De meiden zijn van kinds af aan beste vriendinnen en besloten daarom om samen te gaan wonen in San Myshuno. (Mede mogelijk gemaakt door de rijke ouders van Willa en custom content). Tetsu was Willa’s eerste liefde en als echte romanticus dacht Willa dat deze liefde voor altijd zou zijn. Maar helaas, Willa werd jong volwassene en Tetsu was nog een miezerig tienertje, dus de twee groeiden uit elkaar. Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.

Met een crazy cat lady als huisgenoot kan een kat natuurlijk niet ontbreken. Dit is Spotty, dit zwervertje kwam aangewandeld tijdens een girl’s night out in de Zouten Poten saloon en het was liefde op het eerste gezicht voor Sophie. Het scheelt dat Willa is opgegroeid tussen 5 naakt katten.

Wie had dat verwacht! Dat er op een random moment twee knappe vrienden, rechtstreeks vanuit de galerie, het buur-appartement zouden gaan bewonen. Liefde op het eerste gezicht voor beide meiden (alweer).

Oh jongens, laten we hopen dat Lyle echt de liefde van Sophie’s leven is, want binnenkort zal er een kleine Sophie/Lyle rondhuppelen in San Myshuno!

(Ik lach mezelf een beetje uit om alle details die ik hieromheen verzin hahaha)

25 likes

Heel leuk die verhaaltjes erom heen!

2 likes

Ik geniet het heel erg van jullie verhalen! Zal zo ook even wat van mijn huidige verhaal screenshotten!

2 likes

Bij mij gaat het ook in fases, dan speel ik een paar weken veel en dan weer een tijdje niet.

Ik vind huizen bouwen leuk, vooral huizen die ik in real life ken (oud studentenhuis, huis van mijn ouders etc.). Of nabouwen van een foto of wat ik op straat tegen kom.En daarnaast maak ik vaak Sims van mensen die ik echt ken, ik weet niet of ik de enige ben die dit doet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb net een drugs mod gedownload en gister een geweld en prostitutie mod gedownload, dus ik ga ff wat Maury/Dr. Phill verhaallijnen maken.

11 likes

@Zemraluani omg ik wil dit heel graag zien

@Geo mooi appartement!! en spotty is cute <3

hier is de update van vandaag

Aphrodite en Demeter zijn maar even verplaatst naar de slaapkamer en op de achtergrond liggen Noah en Elijah te slapen

ik heb alle dode planten weggehaald en nu druiven geplant en dat gaat gelukkig een beetje goed, chill want nu heb ik weer wat inkomsten (zit nu ongeveer op 2900 simoleons yay!!)

artemis staat een 10 op school dus ze mag verouderen

erg handig dat ze een tiener is want nu kan ze voor Aphrodite en Demeter zorgen
ik realiseer mij dat dit ietwat mythologisch incorrect is maar je kan niet alles hebben

hier is artemis te zien in haar dagelijkse outfit. aleyna en hermes? Noah? Elijah? zijn hier hun huiswerk aan het doen, ik hoop dat zij ook zo snel mogelijk tieners worden

hier is geloof ik hermes zich creatief aan het uiten

overdag kan iedereen naar school en heb ik (nouja Evelyn) gelukkig alleen de zorg over de 2 baby’s, dus er is nog wat tijd om wat schilderijen te maken. Evelyn is inmiddels wat voller maarja wat wil je na 7 kinderen

Aphrodite en Demeter zijn peuters!! ze zijn ook allebei blond

dit is de huidige status van de slaapkamer

na school moet iedereen even bijslapen

ik heb ze allebei even ander haar gegeven, dit is aphrodite

en dit is Demeter (maar die heb na deze screenshot blijkbaar weer ander haar gegeven)

de tv is stuk en Demeter heeft het naar haar zin in de wc

Aphrodite en demeter <3 hmm tosti’s

21 likes

Hahahahhaha ik ga stuk

Knappe dokter wel, bij mij zijn de dokters altijd oude vrouwen of geesten.

3 likes