Jeej leuk dat jullie het leuk vinden!!
En ook leuk om jullie sims te zien
@poes ik vind jouw sims echt heel mooi! heb jij nog specifieke sites waar je cc van haalt?
@maestoso wow echt zooo druk haha, het ziet er wel uit alsof je een lekker groot huis hebt of valt dat wel mee? in welke buurt speel jij?
hier is update nummer 3
ik had gister al verder gespeeld voor ik die update had geplaatst dus sorry tot nu toe geen mythologische namen er bij, maar misschien volgende keer!! het wordt wel steeds moeilijker om screenshots te maken haha
vorige keer had ik dus 3 peuters (aleyna, Artemis en hermes) en zoals ik al zei was Evelyn op dat moment zwanger van Travis Scott.
alle peuters samen aan het slapen <3 van links naar rechts zijn dit artemis, aleyna en hermes
hermes en artemis zijn aan het knuffelen, echt cute
een update van het huis: alle planten zijn inmiddels dood aan het gaan.
hier komt de volgende baby!! maar…
het is een tweeling geworden! het zijn twee jongetjes en ze heten Noah en Elijah
ik heb aleyna en artemis inmiddels allebei op niveau 3 van alle vaardigheden en dus mogen ze ouder worden! hier zie je aleyna
en hier is artemis! zoals te zien is heb ik geen foto van het magische moment met de taart gemaakt want vergeten.
de baby’s zijn gelukkig snel jarig en dit is de huidige staat van de kinderkamer
hier zie je Evelyn met Noah of Elijah, geen idee welke welke is want ze lijken op elkaar en ook nog op hermes dus ik heb het er erg moeilijk mee. Evelyn heeft het niet naar haar zin want ze heeft al dagen niet geslapen en Noah of Elijah moet erg nodig in bad gestopt worden
ik was erg trots op het feit dat nog geen een van mijn kinderen of Evelyn in slaap was gedonderd maar ik moest er toch aan geloven. dit is denk ik Noah of Elijah weer.
niet veel later heeft Evelyn er zelf ook even genoeg van gehad
het heeft even geduurd maar hermes zit ook eindelijk met alle vaardigheden op niveau 3!! tijd om hem ouder te laten worden zodat hij net als zijn oudere zussen mee kan helpen in het huishouden (oftewel alleen maar schoonmaken)
aleyna belt hier de kinderbescherming want ze trekt het allemaal niet meer
zoals op de achtergrond te zien is, is alles vies
Evelyn doet hier een poging haar volgende slachtoffer te versieren. of dat lukt zien jullie vast over een paar uur want ik heb vandaag wederom niks te doen
5 baby’s nog maar 95 te gaan!!