@piepeloi volgens mij is de dierenkliniek onderdeel van honden & katten
hier is weer een update!! ik heb weinig te doen deze week dus verwacht veel updates
ik vergeet alleen wel steeds screenshots te maken maar goed
hier zit mijn volgende slachtoffer (volgens mij heet hij ishaan ofzo? weet niet zeker) met de twee meisjes op de achtergrond
Evelyn heeft het er best zwaar mee want ze moet voor de tweeling zorgen en het toilet gaat ook nog eens stuk. volgens mij is ze hier alweer zwanger trouwens
ondertussen zijn aleyna en Artemis peuters geworden!! aleyna draagt een kek brilletje en Artemis heeft een lief blauw/bruin pakje aan.
tijd voor baby nummer 3!! Artemis is te zien op de achtergrond. de nieuwe baby is een jongetje geworden en hij heet Hermes. ik zal proberen ze niet allemaal mythologische namen te geven. (of wel???)
hier is het nog geen puinzooi in huis (intussen leven we in een constante staat van viezigheid en rotzooi)
een zeldzaam moment want iedereen ligt te slapen!!
soms heeft Evelyn tijd om met de kinderen te praten, echt een goede moeder
ze is op dit moment trouwens zwanger van Travis Scott
maar voordat de nieuwe baby wordt geboren is hermes inmiddels een peuter geworden!! aleyna en Artemis lijken allebei nogal op hun vader brant met hun zwarte haren, maar hermes ziet er zoals Evelyn uit en heeft een blonde coupe zoals hierboven te zien is
nou dat was het weer voor nu, groetjes