Simstopic #1

Ik ben gisteren begonnen met de 100-baby challenge. Maar iedereen met wie mijn sim ging flirten werd boos, terwijl ze dan al beste vrienden waren en de sfeer goed was. Volgens mij is ze niet knap genoeg :stuck_out_tongue: Kan ook wel kloppen, want ik heb er een beetje een typische Amerikaanse moeder van gemaakt.

Uiteindelijk had ik na 2,5 uur simsen een tweeling. Beter krijg ik 50x een tweeling, dan gaat het wat sneller.

4 likes

Haha ja dit had ik ook! De eerste 2 mannen had ze zo verleid en toen ik op zoek ging naar de derde man ging het een stuk moeilijker, terwijl ik al had gezorgd dat ze bevriend was met verschillende mannen? Echt geen idee waar dat aan ligt. Friendzone I guess.

1 like

Ja dat probleem met die medewerkers heb ik ook! Ze doen gewoon bijna niks.
Ik had bij een youtuber (simsupply dacht ik) gezien dat hij in een winkel die violen van 15000 euro steeds verkocht voor het dubbele. Mijn sim begon met letterlijk niks, slapen op bankjes enzo, en is nu miljonair :sunglasses:

3 likes

Hebben jullie ook het idee dat de npc’s knapper zijn geworden ofzo? Alsof er een update ie geweest die daarvoor heeft gezorgd.

1 like

Ja! Vooral de random sims in CAS!

2 likes

Welke uitbreiding is dit in?

@piepeloi volgens mij is de dierenkliniek onderdeel van honden & katten

hier is weer een update!! ik heb weinig te doen deze week dus verwacht veel updates
ik vergeet alleen wel steeds screenshots te maken maar goed

hier zit mijn volgende slachtoffer (volgens mij heet hij ishaan ofzo? weet niet zeker) met de twee meisjes op de achtergrond

Evelyn heeft het er best zwaar mee want ze moet voor de tweeling zorgen en het toilet gaat ook nog eens stuk. volgens mij is ze hier alweer zwanger trouwens

ondertussen zijn aleyna en Artemis peuters geworden!! aleyna draagt een kek brilletje en Artemis heeft een lief blauw/bruin pakje aan.

tijd voor baby nummer 3!! Artemis is te zien op de achtergrond. de nieuwe baby is een jongetje geworden en hij heet Hermes. ik zal proberen ze niet allemaal mythologische namen te geven. (of wel???)

hier is het nog geen puinzooi in huis (intussen leven we in een constante staat van viezigheid en rotzooi)

een zeldzaam moment want iedereen ligt te slapen!!

soms heeft Evelyn tijd om met de kinderen te praten, echt een goede moeder
ze is op dit moment trouwens zwanger van Travis Scott

maar voordat de nieuwe baby wordt geboren is hermes inmiddels een peuter geworden!! aleyna en Artemis lijken allebei nogal op hun vader brant met hun zwarte haren, maar hermes ziet er zoals Evelyn uit en heeft een blonde coupe zoals hierboven te zien is

nou dat was het weer voor nu, groetjes

41 likes

@Tapir Ga vooral door, ik vind het echt onwijs leuk om te zien!
Is het trouwens een regel dat elke baby van een andere vader moet zijn?

3 likes

jeej thanks!!
ja dat is de regel idd, alle regels zijn hier te vinden: https://snarky-sims-witch.tumblr.com/post/181535303038/tos-i-am-the-original-writer-of-the-sims-4-version

Beter dan GTST dit

En ik ben vóór alleen mythologische namen :smirk:

2 likes

Haha @Tapir moet zo lachen om die mythologische namen en dan als vader… Travis Scott :joy:

2 likes

Hahaha dit is zo leuk!!
Blijf alsjeblieft updates posten:grimacing:

Ohhhh je huis ziet er leuk uit!

1 like

Zooo leuk al die foto’s!

Vind het echt leuk dat ik hier mijn liefde voor de Sims kan delen met iedereen haha

5 likes

Ik vind haar content heel leuk, maar ik kan haar geslis echt niet aanhoren. Het irriteert me echt mateloos haha. Heel af en toe probeer ik het weer en na 1 minuut zet ik het dan maar weer af. Ik hoop niet dat ik het nu voor jou heb verpest :grinning:

1 like

Ja ik kijk ook wel eens haar videos! Ik vind het altijd zo aandoenlijk hoe diep ze ingaat op die verhaallijn haha, en dan de hele commentsectie vol met allemaal suggesties voor het verhaal.

4 likes

Omg HOE doen jullie die baby-challenge? Ik heb nu 2 peuters en een baby en mijn moeder valt nu al de hele tijd in slaap en haar plezier-balk is de hele tijd leeg. Moet wel zeggen dat ik veel last heb van bugs dus dan duurt het 3 uur voordat ze een kind een keer eten geeft, iemand enig idee wat daar nog aan te doen is?

Ik vind het op deze manier in elk geval HELEMAAL niet leuk :mad: Ik heb ook geen tijd om op pad te gaan en nieuwe mannen te leren kennen, want er moet ook geld binnen komen en als ik weg ben en thuis kom zijn die kinderen allemaal helemaal needy.

HELP.

3 likes

Ik vind het mega grappig om te lezen hoe jullie allemaal in de stress schieten met deze challenge :joy::joy:

3 likes

Ik kijk ook wel eens Deligracy of The Sims Supply en verder qua Nederlandstalig vind ik Tessellate leuk.

Ik wilde ook de 100 baby challenge doen, maar als ik het hier zo lees, is het een te grote uitdaging voor mij, ik ben te perfectionistisch haha