Jaa, maar dat mag niet volgens de regels
Ik heb ook het idee dat baby’s normaal best chill zijn: luier verschonen, fles geven, knuffelen, klaar. Maar deze keer waren die baby’s gewoon niet stil te krijgen? Misschien dat ik later weer verder ga, als ik de stress weer aan kan hahahah
oooh hahaha, nee dan zou ik het echt niet redden hahaha!
Mag je ook geen nanny? En mag je wel de geldcheat doen? Of moet je ook nog werken?
Op den duur zijn de kids wel ouder, dus die kan dan misschien een beetje helpen?
Je mag ook geen nanny en geen geldcheat, maar je mag ook niet werken (dus wel schilderen, boeken schrijven etc). Het is zo stressvol haha. Als je Sim weggaat, dan worden ze naar die opvang gestuurd. Maar die opvang die bugt nog steeds, dus dan komt moeder Sim thuis en zijn al die peuters hongerig/moe/aandacht tekort, echt vreselijk.
Ja zodra ze ouder worden, gaat het wel beter, maar had er echt even genoeg van hahaha. Ik was alleen maar aan het klikken en proberen alles in goede banen te leiden.
Heeft iemand een dierenkliniek met werknemers die wel hun werk normaal uitvoeren?
Ik merk dat ik echt helemaal niets aan die werknemers heb want ze doen constant niets. Ze gaan slapen of ellendig lang niets doen. Heeft iemand de gouden tip hoe ik ze iets meer gemotiveerd krijg? Ik heb al promotie gegeven en prijs ze elke keer.
Dat heb ik ook met mijn medewerker in de kledingwinkel. Die gaat soms zelfs weg??? Of gewoon kletsen met random mensen over heel andere dingen.
Ja vervelend he! Het had zo leuk kunnen zijn, maar erger me er zo aan dat ik nauwelijks winkels open.
Ik dacht even dat ik in WJEKW zat hahahaha
Hahaha Wat een treurig bericht zou het dan geweest zijn. Maar nee, ik ben niet zo (wannabe) succesvol.
Ik ben nu ook de 100 baby challenge aan het doen!
Hier zijn een paar foto’s:
Dit is mijn matriarch, Evelyn Everlane, samen met haar eerste slachtoffer Brant.
Ze had hem gelukkig snel genoeg versierd.
Dit is het huis op het moment: volgens mij het goedkoopste startershuis. Ik had nog best wel wat geld over dus ik heb een schildersezel om te schilderen, een computer om te kunnen schrijven, en plantenbakken gekocht
Hier is ze al zwanger! je ziet brant op de achtergrond nog op bed zitten
ze is gelijk naar de nachtclub gegaan om wat nieuwe potentiele vaders te ontmoeten
hier staat ze flink zwanger tussen de planten. ik heb volgens mij druiven (die vet veel geld opleveren, dat wist ik helemaal niet?) bananen, appelbomen en ook nog bloemen (geen idee welke)
de eerste baby’s zijn geboren! en het is een tweeling! ik heb nog nooit een tweeling gehad dus best wel moeilijk denk ik. het zijn twee meisjes en ze heten Aleyna en Artemis.
oke dit was het weer groetjes
Misschien moet ik ook maar eens zo’n challenge doen. Ik speel met een gezin een 10-generatie-challenge, maar merk al snel dat ik ook met andere sims wil spelen.
100 baby’s is wel echt heftig! Hebben jullie nog andere aanraders wat betreft challenges? Ik heb niets met bovennatuurlijke dingen, dus mintkleurige sims zie ik niet zitten
Als je sims oud is moet je verder met de jongste dochter geloof ik, en het doel is om het dan in zo weinig mogelijk generaties te doen
Het lijkt me best leuk maar ik haat peuters opvoeden zo. Duurt echt lang.
Klikt leuk, maar hoe doe je dat als je al aan 8 sims in je huishouden zit? Is daar een cheat voor?
Nee dan moet je wachten tot je kinderen zijn opgegroeid en ze het huis uit gooien
De baby’s zijn nu peuters en ik heb nu een nieuwe baby en het is nu al verschrikkelijk ik kan niet meer
Hahaha hij was de eerste die ik zag!! Ik dacht hier gaan we voor
brent en brant hahaha
Ja leuk!
Mijn sim heeft vandaag ook verkering gekregen met brent hahah
Ik zorg dat ik dan meerdere leden van mijn huishouden op de kavel heb die dan mee kunnen werken. Dan laat ik die medewerkers lekker hun ding doen haha maar moet je wel meerdere mensen in je huishouden hebben natuurlijk
@Truitje Zo jammer he! Ik hoop dat ze een keer dit goed verbeteren, vind namelijk het idee wel erg leuk en zit potentie in. Maar ik doe het inderdaad nu ook maar enkel met mijn sim. Vind het alleen jammer dat hierdoor de winkel niet kan groeien, en dat het inkomen hierdoor steeds hetzelfde is.
@blair Oh ja ik speel eigenlijk altijd maar met 1 sim. Vind het teveel werk om meerdere te onderhouden