Voor mij helpt het om met niks te beginnen. Vind het leuker om met één sim alles op te bouwen vanuit hooguit een starterswoning. Anders heb je al veel bereikt voordat je begint
Weten jullie hoe het precies werkt met de verouder instellingen voor de (on)gespeelde huishoudens.
Welke vallen daar onder? Ik heb namelijk alle families in 1 opgeslagen spel zitten.
Ziet hij deze families dan allemaal als gespeelde huishoudens?
Ik heb het idee dat ik het automatisch verouderen aan heb staan, maar ik zie niemand ouder worden.
Of gaat het verouderen trager dan wanneer je de familie zelf speelt?
Ik vind het een lastige optie. Enerzijds vind ik het verouderen leuk omdat ik inmiddels met de 2e generatie aan het spelen ben. Maar aan de andere kant gebeurd er met het originele huishouden nu vrij weinig.
volgens mij geldt dit voor alle families! (En townies). In ieder geval was dit bij mij zo toen ik het spel net had gekocht… Had ik een stel in een huis neergezet, ging ik met een andere familie spelen was dat stel opeens ouder geworden en vervolgens opeens dood . Heb de functie toen maar uit gezet, maar ga misschien die MC command mod installeren want anders kost het bijhouden van alle families wel veel tijd.
Ik laat mijn sims gewoon altijd heel vaak verhuizen zodat ik weer kan bouwen
Ik dacht, ik ga de 100 baby challenge aan. Nu heb ik 4 peuters en ik moet eigenlijk een nieuwe baby daddy fixen SOS
Dat klinkt zo leuk! ik ga hem ook proberen!
Ik heb het ook wel een beetje.
Ben daarom nu begonnen met een stel die in een soort bouwput woont. Heb er een ‘help mijn man is klusser’ verhaal bij bedacht. Man is een onhandige klusser. Dus als hij zijn handigheidsvaardigheid omhoog schroeft en ze hebben er het geld voor wordt er wat verbouwd.
Het huis mist nog heel veel muren en bestaat grotendeels uit palen. En er zijn veel meubels die er gebruikt uitzien. Voor nu vermaak ik me hier wel mee!
Ik zag op het youtube kanaal van Sim Supply namelijk een under construction huis. Vond dat zo grappig dat ik dacht, nou daar kan ik ook wel wat leuks mee
Haha wat leuk! Maar laat je hem dan zelf dingen maken via die houtbewerkingsbank? (heet dat zo?) of zet je af en toe gewoon iets nieuws neer vanuit bouwen?
Speel nog niet zo heel lang met de familie dus erg handig is hij nog niet! Maar is inderdaad wel mijn idee. Al zal ik uiteindelijk ook dingen gaan kopen.
Ook wel een keer een uitdaging voor mij want ik bouw nooit huizen die ik echt lelijk vind
Vinden jullie Word Beroemd ook zo tegenvallen?
De eerste paar uur vond ik het leuk, maar het acteren is steeds hetzelfde. De nieuwe stad is ook erg klein en ik had gehoopt op meer mooie huizen en leuke uitgaansgelegenheden. Die 2 lounges zijn zo saai…
Ik merk verder ook weinig van het beroemd zijn, al heb ik pas drie sterren.
Voor mijn gevoel krijg je niet zoveel voor die 40? euro. Vond Nachtleven van sims 3 wel heel leuk!
Goeie tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Heb jij speciale packs gebruikt om er een nachtclub van te maken?
Ohh dat is ook leuk! Werkt het dan ook echt dat ze voornamelijk daarvan eten?
Heb zelf die vaardigheid nog niet heel erg goed verkend. Klinkt leuk!
Ik ben zelf nu bezig met in Willow Creek alle standaard huizen renoveren (en sommige opnieuw bouwen) en dan allemaal eigen gemaakte sims er in laten wonen, echt leuk!!
alleen ik maak wel alleen vrouwen steeds want ik vind mannen oninteressant om te maken? dus iedereen is lesbisch
ik hoop dat een van mn zwangere sims niet opeens een jongetje krijgt
Hahahaha ik ben ook een stad vol vrouwen aan het maken
Mannen zijn veel te saai in sims
Ik heb vorige week een polygamous family gemaakt en ik vind het echt super gezellig haha. Wife number 1 heeft een kindje gekregen die nu peuter is en wife number 2 helpt met de opvoeding. Nu vind ik het veel makkelijker want eerst vond ik kindjes opvoeding maar veel werk en gedoe.
Geweldig hahaha! Worden de vrouwen dan niet jaloers op elkaar? Dat als je dan zoent met de ene vrouw, dat je dan ineens aartsvijanden bent
Nee heb jaloezie uit gezet met mc command center haha. Ze hebben wel gewoon allemaal een eigen kamer en de vrouwen hebben geen romantische interactie met elkaar!
Haha nou, momenteel bestaat het huishouden uit moeder, 4 kinderen en 1 baby, dus dan zou er nog 1 baby bij kunnen. Maar al hun ritmes qua behoeften waren zo verpest, dat ik er echt even geen zin meer in had I’m weak
Haha aahh sims.fill_all_commodities to the rescue?