Simstopic #1

Oeh, ik kreeg zojuist de melding dat mijn account is geüpgrade.
Nu kan ik de screenshots van de benedenverdieping nog delen! De sims hebben standaard de emotie ‘geinspireerd’ als ze hier zijn. Ideaal voor bepaalde beroepen.

@George, jaa inderdaad. Waren zulke ‘basis’ toevoegingen aan het spel. Maar maakt de gameplay wel een stuk realistischer. Echt zonde.

23 likes

Ik dacht late night Simsen, maar origin werkt niet mee :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik speelde laatst weer Sims 4 en alhoewel ik het heel leuk vind en het er prachtig uitziet (vooral die peuters zó schattig), mis ik soms wel een beetje ‘iets’ wat de sims 2 wel had, waardoor ik vaak snel uitgespeeld ben. Zoals rare dingen die onverwachts gebeuren en grappige verhaallijnen die de creators zelf erin hadden gezet (zoals de Cora vermissing; alleenstaande moeder met kids, zo’n don juan die alle achter vrouwen aangaat, ruzie tussen families etc…) die dan vermengen met je eigen sims spel.

Welke sims vinden jullie het leukste?

• Sims 1
  • Sims 2
  • Sims 3
  • Sims 4

0 stemmers

Ah ja dat mis ik ook echt! Inderdaad precies wat je zegt, die gekke sims grapjes en onverwachte dingen. Ook bijvoorbeeld in sims 1 dat die clown dan kwam als je dat schilderij had hangen en die mimespeler die op verjaardagen de sfeer ging verpesten. Het is nu allemaal een stuk ‘normaler’ ofzo. Oh en wat ik ook mis is de politie en inbrekers!! Dat was altijd spannend haha (als kind dan)

8 likes

jaa precies!! Standaard plaatste ik ook altijd een alarm naast de deur omdat ik helemaal tripte als er een inbreker was, dat enge muziekje ook! Besefte me helemaal niet dat dat in sims 4 helemaal niet is. Of dat sommige sims vreemd gingen als je even niet oplette, sims op gare manieren zomaar dood gingen, er aliens waren en dan die ‘prestigieuze’ basisschool waarbij je het schoolhoofd kon uitnodigen en de hele familie die gast moest impressen. Geweldig vond ik dat :joy: Maar misschien was het ook veel leuker omdat ik een stuk jonger was… .

10 likes

Heeft iemand een link naar een goede website hoe dat mods gedoe (extra kleren en dingen/functies enzo toch?) voor een Mac uitgelegd wordt? Dan heb ik vanmiddag wat te doen, ben zelf geen held in dat opzoeken xD

Tweede :grin:

Hoe krijg je die achtergrond effen ipv het standaard CAS scherm? Ik zie dit vaker in dit topic

1 like

Je kan mods downloaden voor een andere achtergrond

Ik heb het spel en alle uitbereidingen een paar dagen geleden gedownload en nu ben ik de 100 zwangerschappen challange aan het doen. Ik heb nu 5 kids; nog 20 keer dit dus en Mn Sim is permanent doodmoe en uitgehongerd en dan moet ze ook nog eens elke keer een nieuwe man.

8 likes

Hier wil ik zelf wonen!

Sinds we een switch hebben met stardew valley, heb ik sims niet meer gespeeld. Maar ik mis het dus ik ga snel weer spelen. Zoveel leuke games, so little time.

3 likes

Ik ben nu aan het simsen, maar iedere keer als ik een familie + huis heb gemaakt ‘verveel’ ik me heel gauw weer en weet ik niet meer wat ik moet doen. Iemand nog tips?

2 likes

Ik wou dit net komen posten haha, ik heb dat ook!

Heb ik ook veel last van.

Ik ook haha. Bij sims 4 gebeurt er ook niet zoveel van buitenaf heb ik het idee, bij sims 3 leek het door die open wereld wat meer te leven.

1 like

Hier ga ik even het eea over opzoeken!

1 like

Anyone?

Ik heb geen site maar het is opzich niet zo moeilijk:
De meeste cc zijn bestanden die eindigen op .package, deze kan je dan gelijk in de mods map doen. Als het een ander soort bestand is bijv een zip bestand dan moet je deze uitpakken met een programma (ik gebruik the unarchiver kan je gewoon in de appstore downloaden) en dan kan je ze ook in die map doen.

1 like

Ik heb net weer een tijd gesimst en heb meerdere random opmerkingen
1 ik kan dus echt geen daken op huizen bouwen, ik verpest daarmee voor m’n gevoel altijd het hele ontwerp haha
2 ik mis kinderwagens, was de enige reden dat ik het leuk vond om met een peuter naar buiten te gaan, gewoon voor het realisme
3 ik leef bij de sims 80% van de tijd binnen en wanneer iemand op bezoek wil komen wijs ik dit altijd af hahaha geen zin in socializen
4 ik verveel me ook al vrij snel altijd, dus had nu een challenge voor mezelf bedacht waarbij ik absoluut geen geldcheats mag doen en nu ben ik langzaam maar zeker het huis aan het verbouwen (lees: vergroten) met het geld wat ze hebben. Hierdoor hebben ze soms niet eens geld om de rekeningen te betalen en wordt het stroom afgesloten, ook wel eens leuk

2 likes

Ik heb een MacBook Air, 13 inch.
nog 40GB vrij aan geheugen.

Kan ik dan The Sims downloaden? Ofja, wordt niet alles dan super traag.

Sims is volgens mij ‘maar’ 13gb.

1 like