Simstopic #1

Aah ik ga ff de ces checken idd, want het is een vrouw die ik random uit de gallery heb gehaald en ik heb nog nooit die zwangerschapsoptie gebruikt! Oeh dat is het hopelijk, want Ik weet zeker dat ze niet zwanger is. Die optie is er nooit geweest (itt andere gezinnen waar ik mee speel) hh is niet vol (ze zijn met 3). Ga anders wel adopteren hoor :woman_shrugging:

Bij tuinieren is mijn vaardigheid inmiddels 3 dmv bonsaiboom en planten verzamelen, heb zoveel citroenen al. Ik heb al de starterspakketten zaadjes gekocht, maar zelfs bij de wortel, druif en appel lukt het mee niet? Ik doe vast iets verkeerd maar zie het niet? En online kan ik het ook niet uit :frowning:

Help a si(m)ster out!

1 like

Heb je mods in je spel zitten? Misschien doen die moeilijk?

Weet je bij het tuinieren zeker dat je de plant op de grond legt en niet op een tegel? Had een keer een huis van de gallery gedownload waar het gras vervangen was door grastegels waardoor ik ook niet kon planten. Heb wat rondgezocht op de sims fora en het kan een bug zijn, maar daar was de oplossing het spel opnieuw te installeren.

Ze kan doorlekken, dus je moet tampons/pads kopen en die dan gebruiken. Ze kan buikpijn krijgen en dat beïnvloedt dan haar dag. Ik vind het soms best wel irritant, maar ergens ook wel weer leuk, want realistischer

1 like

Heb je toevallig ook de uitbereiding seizoenen? Bij mij zijn de planten buiten het seizoen op dat moment ook grijs omdat dan niet hun bloeitijd is. Dit kan je voorkomen door een kas te bouwen met een glazendak. Misschien zou dit het kunnen zijn? Lukt het wel op een andere kavel met een ander gezin?

Jaaa dat was het! Ik wist niet dat je die groenten op een grasdeel moest leggen :sweat_smile: jeej ik kan eindelijk planten, dank voor het meedenken allemaal.

Heb ook eindelijk in de ces gevonden waar atond of je sims zwanger kon worden of niet en ze heb zojuist hun eerste poging tot babymaking gemaakt :partying_face:

2 likes

Ik ben een beetje ‘bang’ voor die mods. Zitten daar niet allemaal gekke virussen in?

Ik denk dat ze Zwanger-en-kinderen op negeer gaat zetten.

24 likes

Ik heb uren gespeeld met een sim. Ze was vampier en ging haar nu transformeren naar mens. Nu loopt het spel elke keer vast als ik met haar wil spelen. Ik heb een nieuwe sim gemaakt en ik heb dit probleem niet meer. Ga ik hetzelfde probleem krijgen met mijn nieuwe sim?

Ik gebruik enkel MCCC. In de eerste plaats is het een mod die verhaalvoortgang in de buurt inschakelt, waar ik erg van hield in de sims 3 maar dus veel minder uitgewerkt is in de sims 4. Je kan inschakelen dat andere sims zwanger kunnen worden, kunnen trouwen, maar bijvoorbeeld ook dat ze scheiden, apart gaan wonen na een breuk … Het maakt het spel veel levendiger. Je kan er ook veel meer mee, zoals de zwangerschap van je sim manipuleren, de behoeften … Het is de enigste mod die ik heb, maar ik kan eigenlijk niet meer zonder.

2 likes

Oh dat klinkt inderdaad wel als een hele goeie toevoeging aan je spel! Maar als je dan bv. date met iemand, kan die dan ook niet plots trouwen of een kind maken met een ander als je nog niet officieel verkering hebt?

Al een tijdje lees ik mee in dit topic. Nu toch maar besloten om een account aan te maken.
Dit topic is veel te leuk om niet in te reageren.

Ik heb sinds een paar weken de sims 4 en ik ben lichtelijk verslaafd.
Zo heerlijk om hier ook de printscreens van de huizen te zien.

Gisteren heb ik 1 van de leukste huizen tot nu gebouwd. Ik zal straks even wat printscreens delen.

7 likes

Oké, hier komen ze,
Credits voor het ontwerp zijn niet voor mij trouwens, ik kwam de indeling en vormgeving van de buitenkant op YouTube tegen. Meubels en vloer/behang etc heb ik wel zelf uitgekozen.

Ik vind het echt een heel gezellig huis. Hij is ook niet te groot, dat vind ik altijd fijn spelen.
Af en toe vind ik het leuk om YouTube filmpjes te kijken om inspiratie op te doen voor bouwstijlen.
Zo krijg ik wat inspiratie en zo zie ik vooral wat er allemaal mogelijk is. De opties zijn echt oneindig!

Edit; Ohh men. blijkbaar mag een nieuwe gebruiker maar 1 foto uploaden :sweat_smile:… Bummer.
Nou dan deel ik alvast een screenshot van de voorkant.

Sorry… Clifhanger!

19 likes

23 likes

blijkbaar is dit shakira dus he
wow

3 likes

Huh dat wist ik niet. Nu ik naar haar kijk, zie ik het wel een beetje. Hoe weet je dat zij het is?

Werd me net verteld door een vriendin haha.

Even Google Translate eroverheen gooien!

1 like

Bij welke uitbreiding zijn er weer auto’s? Dat heb ik even gemist!

Die zijn er niet! Zo’n auto is puur voor de sier. Volgens mij maakt iedereen dat door een speelgoedauto te vergroten en neer te zetten.

In Get Famous zie je wel auto’s rondrijden trouwens, maar dat is het dan ook. Je kan er verder niks mee

1 like

Ik heb inderdaad een speelgoed auto vergroot.
De auto’s mogen wat mij betreft wel weer terugkomen. Vond dat leuk aan de sims 3.

Ik stond wel even raar te kijken toen een kind in het spel met die auto ging spelen :rofl:, nu toch maar weer weggehaald!

11 likes

Hahah ja dat zal er gek uit zien! Ik vind dat de Sims 4 best wat dingen mist ten opzichte van 3, zoals ook de auto’s en fietsen enzo. Dat vind ik nog wel jammer!