Ben echt blij met mijn huis! Heb wel een plaatje opgezocht op printrest en die dan nagebouwd. Vind alleen het inrichten nog wel moeilijk, vind het huis te groot en weet dan echt niet wat ik moet neerzetten.
Edit: en het is winter dus de tuin is niet zo mooi helaas.
Ziet er mooi uit! Heb je dit met of zonder cc gebouwd?
Gisteren heb ik de hele dag gesimst en nu ben ik bezig met een sim die beroemd aan het worden is. Ik vind het ook leuk dat je mee kan gaan naar haar werk.
Hoe zie je trouwens dat ze dikker wordt? Zie je dat gewoon aan de sim of staat er ergens zoān balkje waar je ziet hoe dun of dik ze zijn?
De buitenkant is helemaal zonder cc! Heb wel best veel uitbreidingen maar met het basispakket zou het ook moeten lukken!
Mooi! Staat het op de gallery?
Ooh ik heb daar nog nooit iets opgezet, ook geen idee hoe dat moet eigenlijk. Ik ben nu niet meer thuis maar zal morgen even kijken hoe het moet!
Kan iemand mij helpen met de Sims 4 tray importer? Hij laat helemaal niks zien en met googelen kom ik niet veel verder. Kan ook amper ergens op klikken
Duurt het bij andere ook heel lang om van de ene ster naar de volgende te komen bij Get Famous? Voor mān gevoel ben ik al dagen bezig, en schiet het niet echt opā¦
Ik snap niet hoe ik zoān bakstenen fundering kan doen, dus met zoān veranda. IK SNAP HET NIEEEET
Ik ook niet! Heb zelfs YouTube videoās opgezocht hierover maar alsnog lukte me het niet
(en @syntagma) Dan moet je op een kamer klikken, als het goed is zie je dan een schuifje die je omhoog en omlaag kan schuiven. Neem aan dat je dat bedoelt?
Dit is met de update ook veranderd. Je moey een muur bouwen en dan op die muur klikken en dan zie je van die pijltjes enzo, en die moet je omhoog slepen! En dan krijg je een fundering en die kun je dan een kleurtje geven onder het bouwkopje funderingen. Hoop dat ik het een beeeetje duidelijk heb uitgelegd haha
Ja als je nu dat pijltje omhoog een stukje naar boven trekt krijg je de fundering
En wat @Rozevarken al zei, via funderingen bouwen kun je 'm dan de juiste kleur/afwerking geven.
Okay, thanks! Ik ga het morgen proberen
Ik vind get togheter juist het leukst na city living. De rest laat me een beetje koud.
Ik wil nu ze die aanbieding hebben eigenlijk nog een uitbreiding kopen, maar ik kan niet kiezen en wil het liefst gelijk City Living, Seizoenen en Get Famousā¦ Maar goed, dan heeft het natuurlijk niet meer zo veel zin dat het een aanbieding is, want anders zou ik ze Ć¼berhaupt niet kopen.
Weet iemand trouwens of het hierbij net zo werkt als bij de eerdere sims, dat je ze op volgorde moet kopen en installeren omdat het anders niet werkt. Of kan je hier wel gewoon dingen ātussen zettenā zeg maar?
Maakt niet uit in welke volgorde je de pakketten koopt!
Van de drie uitbreidingspakketten die je noemt vind ik City Living het leukste, seizoenen vind ik vrij snel saai worden met al die feestdagen en het famous vind ik wel leuk maar weet niet of dat plezier van korte duur gaat zijn (en daarna dus nooit meer ga gebruiken).
OkƩ! Thanks! Denk dat ik ook eerst voor City Living ga. Ik vind seizoenen altijd wel heel veel toeboegen, maar het doet inderdaad niet heel veel voor het spel. Vond die stedelijke uitbreiding bij Sims 3 eigenlijk ook het leukst, dus lijkt me een goeie inderdaad.