Oa in parken, maar heb m ook naast café’s en restaurants gezien. Zie je de rolschaatsbaan wel?
Hm, kan me inderdaad niet herinneren dat ik ze daar ooit gezien heb. Maar misschien bij dat park rechtsonder? Hij verschijnt vaak in de buurt van een lot en niet per se erop
Als het goed is verschijnen ze in bepaalde buurten. Hier staat een lijstje. Moet zeggen dat ik vaak vergeet dat er een schaatsbaan is en er zelf eentje plaats
Heel mooi!
Mag dit op de gallery?
ff vraagje: kunnen bij sims 4 honden en katten je dieren ook baby’s krijgen??
Ik ben zoo aan het twijfelen of ik Sims 4 wil kopen… Speel al een tijdje geen Sims 3 meer, maar heb er zo’n zin in. Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken ben en dat het ‘verspilling’ van m’n geld is omdat ik Sims 3 al heb haha. Is het echt de moeite waard of kan ik het beter niet doen als ik nu ook geen Sims 3 speel? De korting is te verleidelijk haha.
Ja dat kan! Dan moeten ze niet gecastreerd zijn (Dit kan je eventueel laten ontdoen bij een dierenkliniek) en je krijgt dan uiteindelijk een optie ‘laten paren met…’ (of iets in die trant).
Oh help, mijn sim had al een baby gemaakt bij een vrouw, maar toen waren ze nog niet een stel enzo. Nu dacht ik ‘oke hij is toe aan een familie’ dus besloten om haar ten huwelijk te vragen, en nog maar alvast een baby voor er bij… nu heeft ie een DRIELING gekregen. Lieve help wat een werk, maar volgensmij wel heel erg uniek dus ik ben er trots op. Maar ja hele leven veranderd van carrieretijger (hij zit nu gelukkig wel al op het hoogste niveau en is painter) naar familieman. Ze moeten binnenkort ook gaan verhuizen ben ik bang want op een 30x20 lot passen niet echt 4 kinderen. Toddler chaos everywhere nu
Ik had ook alles van Sims 3 en heb het eigenlijk nooit meer aangeraakt. Sinds Sims 4.
Er zijn periodes dat ik Sims 4 ook niet speel, maar het leuke er aan is, dat je gewoon later terug verder kunt spelen of opnieuw. En als je mee in dit topic blijft zitten, ook al ben je er even op uitgekeken, ze zijn hier allemaal zo enthousiast dat je gewoon terug wil spelen.
Ik moest even wennen aan Sims 4 nadat ik Sims 3 zoveel had gespeeld, maar uiteindelijk vind ik Sims 4 nu leuker! Het ziet er ook echt mooier uit.
Hebben meer mensen dat hun huisdieren niet meer ontmoedigt of gecorrigeerd kunnen worden in foutief gedrag zoals krabben? Ik heb nu een sim met 3 katten en er is nog nooit een optie in het menu gekomen om te ontmoedigen. Zelfs niet tijdens bijvoorbeeld het krabben of vlak er na. Ik vraag me nu heel erg af of het een bug is, of dat het ergens anders aanligt.
Wat voor karaktereigenschappen hebben ze? Misschien dat het daaraan ligt. Bij mij kan ik ze altijd berispen totdat ze het afgeleerd hebben, maar ik kies altijd makkelijke eigenschappen
Is Sims 4 heel snel saai wanneer je geen uit uitbreidingspakketten hebt? En hoe ziet het werk eruit? Is het alleen zo bij een bepaald uitbreidingspakket zo dat je ‘mee’ naar het werk gaat?
Ik kon dat pas ook niet meer, maar bij mij lag het aan de mod die hier pas gedeeld is, die ene dat je de huisdieren kon aanklikken en kon aansturen… ik weet niet of jij die ook gedownload hebt, maar daar lag het bij mij in ieder geval aan!
@Inverness Nee heb die mod niet, dus daar kan het helaas niet aanliggen. Bij jou al opgelost?
@Quinoa Ja ik adopteer eigenlijk altijd dus heb daar niet zoveel invloed op. Maar twee hebben er veelvraat, verwend en ondeugend. De andere heeft al deze weer niet en bij die kan ik ook niet corrigeren.
Hmm raar, bij mij werkt het nu inderdaad weer.
Snelle Google zoektocht levert bij een aantal mensen soortgelijk probleem op. Hopelijk wordt de bug er bij jou ook nog uitgehaald!
Ik vind de sims 4 leuk, ook zonder uitbereidingen want die vervelen me altijd snel (behalve city living). Je zult er denk ik alleen wel aan moeten wennen dat je veeeel minder mogelijkheden hebt dan bij de sims 3.
Volgens mij komen de banen waar je mee naar toe gaat enkel bij de uitbereidingen, maar eerlijk gezegd vond ik dat maar even leuk. Het is echt een soort minigame die je hele spel overneemt en voor je het weet ben je alleen nog maar bezig met die baan.
woohooo sims 4 aan t downloaden, fuck yes zin in
In mijn herinnering bij de vorige sims kon je toch meedoen aan taart wedstrijden of je taart verkopen? Ik laat m’n Sims namelijk heel veel bakken en koken. Of heb ik dat gewoon maar een keer gedroomd? Haha
En wat is de toevoeging ervan om lid te worden van een club?