Simstopic #1

Ik snap niks van jullie afkortingen :frowning:

Oh trouwens, stedelijk leven of word beroemd aanschaffen? :smiley:

Stedelijk leven! De stad en de appartementen verrijken je basisspel en blijf je zowat in elke save gebruiken, word beroemd biedt een heel specifieke gameplay maar daar heb je dus minder aan bij je families die je een ‘gewoon’ leven wil laten leiden.

Dat was inderdaad ook mijn overweging. Heb zojuist stedelijk leven gekocht! Leuk!

1 like

Veel plezier! En sowieso San Myshuno > Del Sol Valley. Echt vervelend dat ze van die te kleine werelden blijven maken :frowning:

2 likes

Del Sol Valley?

Hoe spelen jullie?

• Met cheats
  • Zonder cheats
  • Af en toe een enkele motherload

0 stemmers

Deze eigenlijk, en een klein beetje geld.

1 like

Ik cheat voor behoeftes en een beetje geld!

Ja ik sinds een tijdje ook! Ik speel sinds een tijdje zonder geldcheats, maar m’n sims worden naar mijn idee zo snel rijk. Ik had laatst een familie gemaakt en ze krijgen echt 10000 aan royalties per dag.

1 like

Ik cheat vooral voor meubels en het wijzigen van namen. Soms bouw ik villa’s met veel geld, maar als het huis klaar is vind ik het niet leuk meer.

Nu doe ik de SuperSim challenge en begin ik klein en wil ik steeds groter gaan wonen.

Ik gebruik cas.fulleditmode best veel om de eigenschappen van de uitverkoren partners van mijn erfgenamen te veranderen. Voor de rest eigenlijk amper geldcheats, merk dat het me wel redelijk lukt om rond te komen meestal.

1 like

Ja dat vind ik persoonlijk best wel jammer, daardoor vind ik al mijn huishoudens na een tijdje saai. Heb altijd meteen te veel geld :sweat_smile: Soms laat ik kinderen dan zonder geld verhuizen zodat het weer interessant wordt

2 likes

Mijn sim heeft de lotto gewonnen! 1 miljoen simdollars!:money_mouth_face:

18 likes

TSR haat mij denk ik. Ik krijg heel de tijd de melding dat er een storing is. Of heel FF is massaal aan het downloaden waardoor de server eruit ligt hah.

Mijn sims trekt opeens mijn CC slecht. Kapsels laden niet in het spel zelf. Eerst als ik uitgezoomd was, was dat ook. Maar als ik inzoomde ‘laadde’ het en zag ik alles normaal. Maar nu zie ik alles vreemd.
Dit haar hoort gewoon zwart te zijn?

als jullie moesten kiezen tussen seizoenen en honden en katten?
Welke is leuker?

Seizoenen, honden en katten is leuk maar ik merk dat ik mijn huisdieren op ten duur wel verwaarloos als ik het drukker krijg met peuters oid. Ligt er een beetje aan hoe je sims speelt denk ik! Vind de feestdagen en het weer een hele leuke toevoeging aan de game. De scouting is ook leuk omdat je wat meer met kinderen kan doen.

2 likes

Seizoenen, absoluut!

1 like

Ik wil eigenlijk ook een uitbereiding kopen, maar heb ze allemaal behalve get together. Die trekt mij alleen niet echt dus zat te twijfelen tussen Jungle avonturen of In de natuur. Welke is leuker?

• Jungle avonturen
  • In de natuur

0 stemmers