Simstopic #1

Wow ja ben echt benieuwd? Probeer het eens uit zou ik zeggen!

Ik had laatst dat mijn Sim zijn vriendin zwanger had gemaakt en ze waren ook verloofd, ze woonden alleen nog niet samen. Heeft die vrouw overduidelijk weeën oid, gaat ze naar huis en krijgt mijn Sim een uur later de melding dat ze een kind heeft gekregen genaamd X.

Hallo hoezo heeft hij als vader (aka ik) daar niets over te zeggen?! Ze zijn notabene verloofd. Nu heeft die baby de naam van mijn vader -.-

5 likes

Ik zit te twijfelen of ik nog een uitbreiding ga kopen of niet. Is word beroemd echt leuk en een zinvolle aanvulling?

Ik heb nu een gezinnetje met 5 kinderen inmiddels waarbij de laatste een bastaard kind is (van de schoonmaker). Die krijgt dan wel de naam van moeder maar de vader in het gezin heeft geen band met het kind. Grappig hoe dat werkt haha.

1 like

Speelt er iemand de Not So Berry challenge? link

Ik vind het een aanrader voor iedereen die wat op het spel is uitgekeken, omdat het je uitdaagt om aspecten van het spel te verkennen die doorgaans niet gebruikt worden :smile: Ik ben nog aan het spelen met de eerste generatie, die net bevallen is van de tweede generatie :blush:

3 likes

Is dit een losse applicatie die je moet downloaden of gewoon een website?

Oh super, dat wist ik niet eens! Scheelt weer opruimtijd :grimacing:

Ik speel nu de decades challenge. Ben pas in 1890, maar wel leuk om aan al die regels te moeten voldoen (heb tot nu toe vooral veel tijd besteed aan het vinden van historische cc :sweat_smile:)

3 likes

Hoe groot maken jullie je gezin meestal? Met meer dan vier sims kan ik het al niet meer aan:D

2 likes

Verschilt per keer, maar meestal zijn het niet meer dan drie kinderen!

Ik heb nu een gezin van 7 en ik vind het heftig.

1 like

Meestal 4-5, bij meer laat ik meestal mijn minst favoriete sims een beetje aan hun lot over omdat ik anders echt teveel stress krijg :joy:

1 like

Hij wijst haar af :scream:

7 likes

Waarom staat er een naakte kabouter in de slaapkamer :joy:

1 like

Oke de kogel is door de kerk, ik wil een aparte laptop kopen voor sims. MAAR ik ga er alleen sims 2 op spelen. Iemand tips? (ik las dat de sims 2 niet compatibel is met windows 10 (en 8?) maar dat je de compatibliteitsmodus kan aanpassen). Verder zijn linkjes naar geschikte laptops ook erg welkom, ik zit nu op coolblue te kijken maar ik word gek van de keuzes.

Ik heb vorige maand een laptop gekocht waarbij ik de Sims op hoge instellingen kan spelen. ik had een MacBook Pro, maar die trok het niet meer met nieuwe uitbreidingen en stond al op de laagste instellingen.

Nu een HP Pavillion (https://tweakers.net/pricewatch/1209895/hp-15-cx0002nd.html was €899,- met black friday) met i5 en een GeForce gtx 1050ti videokaart. Ik heb zelf vooral gekeken naar een videokaart vanaf GeForce 1050 met 4gb, minimaal i5, een IPS beeldscherm (kan ook TN, is iets voordeliger) en een SSD + harde schijf (minimaal 1TB in totaal).

Ik wilde een MacBook Pro, maar vond het echt te duur. Na lang twijfelen als fan van Mac de overstap gemaakt naar Windows, want ik speel vooral de Sims, kijk op het forum en series. Ik ben er erg blij mee.

1 like

Hahaha ja vanwege dat oogstfeest

1 like

Is alleen Sims 4 (het basispakket) ook de moeite waard? Met de huidige aanbieding wil ik Sims 4 aanschaffen maar ik vrees dat ik erop uitgekeken raak en dan ook uitbreidingen wil kopen, alleen is er dan nog weinig van een ‘aanbieding’ over want dan kost het wat meer dan ik van plan was uit te geven. :sweat_smile:

Ik speel dankzij het forum en heb alleen basispakket en ik vind het suuuper leuk!

1 like

ik weet niet waarom maar ik moet hier echt zo hard om lachen

1 like

Dat koppie ook echt zo :open_mouth:

Misschien eet ze dan alleen maar ongezonde dingen? Dacht dat dat ook een rol speelde. Je kan haar op een tuinsalade-dieet zetten?

Er zit volgens mij ook een verschil tussen de loopband en krachtoefeningen! Bij de loopband worden ze slanker en dat andere apparaat gespierder

1 like