Simstopic #1

Thanks! Ik ga zo even kijken, heb ze namelijk een andere naam gegeven.

1 like

Ik heb deze update helemaal gemist en heb net per ongeluk de shortcut voor gevonden.
I am impressed, maar het is niet geweldig.

Hebben jullie uitbreidingen bij de Sims4? Via Origin zijn ze nu 19,99, maar ik twijfel of het ooit nog goedkoper wordt :zipper_mouth_face:

Ja, als de Sims 5 drie jaar uit is.

8 likes

Ik heb alle uitbreidingen!

Ik heb dat ook altijd met al mā€™n sims, ineens zijn ze super dik hahaha

4 likes

Sinds net woont Grim Reaper bij me in huis, gezellig!

12 likes

Probeer eens als ze dat aan heeft je sim aan te passen. Als het goed is kom je dan in CES en heeft ze die outfit aan en kan je het veranderen!

Oh huh. Heb je cc in je spel? Kapsels die het niet doen?

Dan zal het wel je CC zijn haha

Worden die Sims niet random gemaakt en in de wereld gezet? Of zijn het van die standaard Sims (Don Lothario of zo haha)? Want dan zou ik het ook niet weten :thinking:

2 likes

En Marcus Flex :sunglasses:

Misschien zijn die Sims jarig geweest en hebben ze daardoor een andere outfit met CC die niet werkt of zo? Mijn Sims hebben soms opeens zulke rare kleding aan als ze verjaren haha

Ik geef altijd de vrienden van mijn sims een makeover want 9/10 outfits zien er echt niet uit :joy:

Hahaha ja ik ken ook zoveel van die namen. Mā€™n vriend lachte me laatst keihard uit toen ik gelijk wist dat het Nina Heethart was die op de stoep stond.

4 likes

Ik heb jaren niet meer gespeeld, en heb voor Kerst nu ALLE uitbreidingspakketten gekregen. Ik ben dus alles tegelijk aan het ontdekken en ben een beetje overweldigd:D

15 likes

Welke laptop gebruiken jullie voor de sims?
Wil er 1 aanschaffen maar weet niet zo goed welkeā€¦
Wil er ook niet al te veel geld aan kwijt

Ik heb een Macbook pro uit 2012 en dat gaat prima. Niet echt een goedkope optie maar ik had die laptop al. Volgens mij heeft die niet echt super goede dingesen (specificaties?) voor gamen (sorry ik weet echt niet hoe ik dit moet zeggen ik ben zoā€™n computer noob) maar ik heb best veel uitbereidingen en tot nu toe gaat het heel goed. Dus misschien kun je naar een laptop kijken met gelijksoortig geheugen en weet ik veel wat je allemaal nodig hebt.

Ik heb een gelukkig gezinnetje met 2 kinders, jongetje en n meisje. Ouders n goede baan, huisje leuk opgeknapt. En nu ben ik weer shit aan t bedenken omdat ik me verveel. Ga maar een jonge del maken om de vader vreemd te laten gaan ofzo.

Edit: of de moeder laten vreemdgaan (met een meneer met donkere huidskleur) en haar zwanger laten worden. Zou de sims man daar eigenlijk iets van merken??

4 likes

Heb zelf een lenovo yoga. Zou een laptop kopen met minimaal een i5 kopen, sims 4 is best een zwaar spel.