Yeeees wie gaat er ook de hele “kerstvakantie” simsen?
Ik heb net Word Beroemd gekocht, hij is nu aan het downloaden. Ben benieeeuwd!
Iemand een leuke uitdaging voor mij?
Nee hè ik vind seizoenen ook eigenlijk echt niet zo boeiend. En zo stom dat je sims steeds verdrietig wordt als je (saaie) feestdagen niet voltooit.
Had jij ook zo’n keihard geluid toen er een soort bliksem insloeg toen je sim die kabouter trapte? Ik schrok me dood joh haha. Wel een goede manier om rijk te worden als je een goede kabouter hebt, er komen echt 10000 zaadpakketjes omheen te liggen die allemaal 100 waard zijn.
Edit: dit is bij mij nu de situatie, het houdt niet op.
Ik vind word beroemd echt de leukste uitbreiding everrrrr
Ik vond van Sims 2 superstar ook zooo leuk, en dit heeft het weer helemaal nostalgisch doen voelen!
Ik heb word beroemd gekocht! Ik snap alleen het doel nog niet helemaal. Hoe word je beroemd enzo?
Oke ik kom even binnenvallen en heb helemaal geen sims want ik ben skeer, maar ik wil even zeggen dat ik de sims abracadabra vroeger echt helemaal dood heb gespeeld en die echt nog een keer zo graag in mn leven zou willen spelen . Sowieso sims 1 + uitbreidingen for the win.
Door acties uit te voeren waarbij roem+ staat.
Dus bijvoorbeeld iets op Simstagram (geniaal) plaatsen.
Ik probeer mn CC op te ruimen omdat ik echt veel shit heb die ik nooit gebruik omdat het helemaal niet zo mooi is als dat ik dacht, maar hoeeee ruim je dat op en behoud je je mooie cc😭. Al die dingen hebben vet gare namen en geen voorbeeldplaatje ofzo.
Hoe doen jullie dat?
Daarom heb ik dus geen costum content. Nog meer keuze.
Wat voor verhaallijn spelen jullie meestal? Ik begin super vaak opnieuw.
Ik had mn beste vriendinnen gemaakt deze avond. Ze waren net getrouwd. En vlak daarna sterft er een van de twee door te hard lachen. Nu moet ik haar verdomme opnieuw maken.
Gelukkig heb ik screenshots gemaakt; dit zijn ze.
Oh zo’n leuk idee!! Ik ga ook mijn vriendinnen na maken.
Wat voor verhaallijnen bedenken jullie? Ik ben wel benieuwd en wil wat inspiratie voor een nieuwe Sim.
Ik speel op het moment vooral met 3 huishoudens:
- Van die oud-geld types in een kast van een huis, klassiek ingericht en met tig (inmiddels 6) kinderen, die dan Willemijn, Maurits en Reinier heten. De oudste is een kleptomaan en de jongste 3 zijn een drieling, en de oppassen doen nooit wat, dus heb mijn handen vol aan dit gezin.
- Een kunstzinnig type, maar haar vind ik saai dus moet nog ff wat leuks verzinnen.
- Een chick die rechercheur wil worden. Ze had 4 scharrels tegelijkertijd, toen trouwde ze met haar buurjongen, na een tijdje werd hij boos omdat ze met de pizzabezorger flirtte, toen is ze maar gescheiden van hem. Twee dagen later heeft ze haar vrouwelijke scharrel gevraagd bij haar in te trekken en nu hebben ze een peuter geadopteerd. Ondertussen scharrelt ze nog met haar baas en de pizzabezorger. Met deze Sim vermaak ik me voorlopig nog wel. Ze heeft onlangs weer promotie gemaakt en draagt nu zo’n witte blouse met zo’n leren ding. Past helemaal bij het beeld dat ik in mijn hoofd gecreëerd heb
Ik gebruik Sims4Studio om CC op te schonen. Daarmee kan je het item en de naam zien. Dan ff opzoeken in de mod map en verwijderen. Als je heel veel items hebt is het alsnog k*t werk, maar ik heb nog geen handigere methode ontdekt
Ik probeer cc te downloaden op mijn macbook, maar het lukt niet? Alle downloads zien er bij mij uit als tekstbestand en kan ze dus niet uitpakken. Op Windows was dit nooit een probleem. Hoe doen anderen dat?
Wat voor bestanden zijn het? Ik download eigenlijk altijd bestanden die ik niet hoef uit te pakken en zo in de map kan zetten. Verder gebruik ik voor zip bestanden; The Unarchiver.
Heb Word Beroemd ook gekocht! 50% korting is altijd fijn.
Mis alleen studentenleven nog heuuuul errug.
Waar vinden jullie leuke cc naast tsr? Ik vind bijna alles op die site zo overdreven namelijk. Ik was op zoek naar leuke kleren voor kinderen en dan krijg je echt supersexy jurkjes voor kleuters?? En wat betreft make-up ofzo: alles wat zij ‘natural’ en ‘realistic’ noemen vind ik megaaaa over the top.
Anyway. Ik zoek jassen, schoenen en kinderkleding, maar kan dus niets normaals vinden. Alleen ultrasexy en hakken etc.
Het enige wat ik er aan zie is ‘tekstbestand’. Ik heb ze inderdaad geprobeerd te openen met The Unarchiver, maar die geeft een foutmelding. Cc is gedownload vanaf TSR, net als ik altijd op Windows deed. Heel vreemd! Wellicht kan ik ze nu al direct in de mods map zetten …?
@En_17_Anderen hier liep ik vandaag ook tegenaan dus ik lees even mee
Ik was zo trots op m’n net gebouwde sims huis. Heb het voor het laatst gespeeld toen ik een jaar of 10 was en in vergelijking daarmee was mijn zojuist gebouwde huis super fancy. Maar toen zag ik al jullie huizen dus ben ik maar cc aan het downloaden om mijn huis fancypancy te maken. Ben zo een kleuter ook.
Waar eindigen de namen op van die bestanden ? Zijn het .package bestanden ? Want bijna alles wat ik download van tsr zijn .package bestanden en daar hoef je niks mee te doen die kan je gewoon in dat mapje plaatsen.
En dan ook altijd een beetje verder klikken naar andere tumblr’s.