Simstopic #1

Weet iemand toevallig waar ik de sims 4 voor tien euro kon kopen😊? Ben vergeten in welk topic het stond.

Ik zie op tumblr en instagram allemaal van die sims met super mooie gezichten. Hebben jullie nog tips om dit zelf voor elkaar te krijgen?

1 like

Was @Bunnyslippers volgens mij.

2 likes

Op de site van EA! https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc

2 likes

Seasons en Get Famous zijn aan het downloaden atm :biggrin:

7 likes

seizoenen is echt leuk! leuke extra dingen en veel nieuwe outfits haha

Ja ik kijk er ook zo naar uit! Ik twijfelde heel erg over die, maar de filmpjes van SimSupply hebben me overgehaald haha. Maakt het spel ook net wat realistischer denk ik

Heb je veel CC? Ik heb dit ook een tijdje gehad en dat kwam door een foute CC. Heb toen alle CC uit de map gehaald en per deel getest welke het was en die toen verwijderd, daarna deed ‘ie het weer! Hopelijk kun jij het snel weer spelen

Ik speelde altijd met een illegale versie op onze laptop omdat dat prima werkte en ik de spellen aan de dure kant vond. Nu neemt mijn zusje die laptop mee voor een half jaar en besloot ik maar de versie van een tientje (met 30% extra korting, dus nu €6,99) te kopen voor mijn Macbook. Speelde alleen met veel uitbreidingen en die moet ik nu dan missen. Daarnaast weet ik ook niet hoe 'ie op mijn laptop gaat draaien, zeker niet met meerdere uitbreidingen. Heeft iemand daar ervaring mee? Het is een Air uit 2014 met 4gb RAM. Met die 30% scheelt het namelijk flink. Honden en Katten vind ik sowieso leuk, Aan het Werk, Stedelijk Leven, Uit Eten en Wasgoed Accessoires zijn een leuke toevoeging maar weet niet of ik dat echt mis, Word Beroemd en Jaargetijden lijken me dan wel heel leuk, maar die ken ik nog niet. Wil geen uitbreidingen kopen en er dan achterkomen dat m’n laptop het niet trekt :geek:.

@Jolie Ik heb volgens mij dezelfde laptop uit hetzelfde jaar. Werkte in het begin niet, maar nu speel ik zowel Sims 3 als Sims 4 en het gaat prima, zolang ik de kwaliteit van de visuals etc niet te hoog zet.

Ik heb wel maar 2 uitbreidingen, meer durf ik niet, want ik merk wel dat mijn laptop er langzamer van wordt en ik heb hem ook nodig voor mijn studie.

Ooit komt de dag dat ik een pc aanschaf speciaal om te simsen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ah bedankt voor je snelle reactie! Daar was ik inderdaad al bang voor. Las wel dat iemand hier op het forum het spel op een externe schijf had geinstalleerd, dus dat doe ik nu ook. Hopelijk scheelt dat iets. Kan Premiere + AfterEffects al lastig samen laten draaien namelijk :joy:. Onze andere laptop is er perfect voor, maarja die ben ik een paar maand kwijt.

Edit: het werkt top! Heb net een bundel met Honden & Katten, Uit Eten en Wasaccessoires gekocht á €35. En los nog Jaargetijden á €28. Net even gespeeld en ging perfect! Ik ben bliiiiiij.

2 likes

Ik heb ook The Sims 4 gekocht! Speelde vroeger altijd The Sims 2 en dat vond ik super leuk. M’n pc kon het alleen niet zo goed meer aan en toen ben ik ermee gestopt. Nu net een nieuwe PC, dus ik ben benieuwd of 't weer zo gaat bevallen als vroeger :slight_smile:

4 likes

Ik ben ook begonnen met Sims 4! Ik heb net een nieuwe laptop, het is geen gaming laptop maar ik moet zeggen, Sims trekt-ie tot nu toe goed. Althans, ik heb de graphics niet lager moeten zetten zoals wel bij sommige andere games. :slight_smile: Wel merk ik altijd dat m’n laptop worstelt met de resolutie als ik in- en uit de game ga, dan wil-ie ook nog wel eens crashen daardoor.

Ik zit in de paar laatste maanden van m’n PhD (timingggg), dus echt weinig tijd om te spelen, maar het is zo leuheuk…! Verslavender dan coke die sjit, I tell you.

Hebben jullie nog tips voor mods? Een vriendin van mij heeft al de drugs- en seksmods erop gezet en ik heb een behoorlijk aantal extra accessoires, maar hoe veilig is dat? Kan zoiets gemakkelijk kwaad? Ik heb het spel zelf + de uitbreidingen gewoon via Origin.

3 likes

Sinds mijn sim een wereldwijde superster is zie ik opeens allerlei andere sim in identieke kleding lopen als mijn sim, ook als ik het verander. Hebben meer dit? Ik vind het eigenlijk een beetje irritant.

Ah dat verklaart een hoop! Thanks

1 like

Kan iemand mij goed uitleggen hoe ik die cc dingen moeten downloaden op mijn macbook pro? Ik kan uberhaupt mijn sims map niet eens vinden, ondat ik de sins via origin heb gedownload??

Staat je mapje niet bij downloads of programma’s ? ik heb het ook via origin gedownload maar bij een van die twee stond mijn mapje van de sims 4 op mijn macbook.

Nee, want ik open de Sims via de Origin applicatie. Ik snap er niks van. Weet ook niet waar ik het zoeken moet.

Ik open mijn sims ook via origin aplicatie maar heb alsnog die map. Wel apart dat jij dat niet hebt.

Kan je me een pm sturen?