Hm ja ik vind die carrières dus heel stom, omdat die niet duidelijk in een lijstje bijgehouden worden welke je hebt behaald op level 10 haha. Dus ik skip de carrières en ik doe alleen de doelen, vaardigheden en ik doe er voor mezelf dan ook nog alle verzamelbare dingen bij. Oh en mijn sim wordt niet ouder, want ik vergat telkens die potion te kopen haha.
Ik vind dat dus ook superkut dat er geen cv wordt bijgehouden. Was juist een van mijn speeldoelen in de vorige Sims-versies.
Ik heb nu best veel gedownloade meubels en kleding etc en vind dat het spelen echt veel leuker maken!
Maaaar welke mods gebruiken jullie? Ik lees veel over extra carrières etc maar die kom ik niet echt tegen bij The Sim Resource. Aanraders die makkelijk in gebruik te nemen zijn?
Door dit topic wil ik echt cc’s gaan downloaden. Mijn huizen zijn echt saai met alle normale meubels.
En ik denk dat ik voor vanavond aan het werk ga downloaden, het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen naar de banen van mijn sims!
ik heb vandaag een dierenkliniek geopend (sims 4) maar het lukt gewoon niet? heb 3 dierenartsen in dienst genomen dmv cheats maar die staan maar een beetje dom te niksen dus daar heb ik niks aan. en in mn eentje lukt het ook niet met 8 patiënten. iemand tips?
Heb je ze de juiste rol toegewezen? Dus dat ze bijv. moeten schoonmaken en patiënten moeten behandelen?
Noooo!!
Ik ben even niet op de hoogte, wat gaat er gebeuren?
Tumblr gaat alle nsfw (not safe for work/18+) content bannen. Onder andere blogs die als nsfw gemarkeerd staan (zoals sssvitlans) worden verwijderd.
nee nog niet! zag die optie wel staan maar wist niet dat het zo belangrijk was! thanks:)
Leuk! Domme vraag maar heb je daar een mod of zo voor nodig?
Ahhhh ik ben sinds kort begonnen met een winkel waarin ik bloemstukken verkoop en ik vind het weer echt leuk. Na een Sims-dip helpt het mij altijd om iets nieuws te proberen. Volgende keer wordt het een restaurant denk ik
Heb een keertje de eigenschappen van een “aangetrouwde” sim niet veranderd. Het is een snob dus nu heeft ze allemaal rijke vrienden en houdt ze feestjes waarbij ze allemaal zelfgemaakte boeketten op tafels zet. Vind het zo leuk om een keertje fancy sims te hebben
Waar is die oranje trui van?
ik merk wel dat ik echt weer snel verslaafd wordt aan de sims hoor, haha. gister had ik best een tijdje gespeeld en vannacht heb ik er over gedroomd, niet best ga toch nu nog maar weer een uurtje spelen, vind het ook wel leuk en heb verder toch weinig te doen
Fotooo! (Ofja, printscreen dan haha)
Goede vraag, ik zou het eigenlijk echt niet weten
Het is nu nog een krot omdat ik met 0 begonnen ben haha