Daarom gebruikt bijna iedereen cheats.
Zodat je de needs niet hoeft blijven aanvullen en eindeloos geld hebt om toffe shit te bouwen.
Daarom gebruikt bijna iedereen cheats.
Zodat je de needs niet hoeft blijven aanvullen en eindeloos geld hebt om toffe shit te bouwen.
Weet iemand hoe je kan instellen dat je de Sims via Origin applicatie kan opstarten en dat de Sims zelf dus geen programma wordt op je pc?
Ik start de Sims via de Origin applicatie, maar het is alsnog een programma op mijn laptop! Weet niet of het ook los kan.
Volgens mij Documenten > Electronic Arts > Sims 4 > mods
Ik had de map Mods altijd in mijn navigatiekolom staan, dat scheelt.
Ik heb die risky woo-hoo ook aanstaan maar realiseer mij nu dat ik mijn sims dat eigenlijk nooit laat doen, arme sims . Alleen 1x in het begin van hun relatie of als ik een kindje wil.
Het is me gelukt!
Ik zat gewoon helemaal verkeerd te zoeken vanmiddag hahah
Dan kan je kleding/haren/etc downloaden van het internet en inladen in je sims. Dus dan heb je leukere dingen dan de standaard dingen van sims zelf.
Leuk! Ik moet zeggen dat ik echt heel politiek incorrect met mijn Sims omga. Ik bouw mijn echte omgeving na in personen, dwing iedereen om maffe shit doen, verwaarloos baby’s, laat collega’s en vrienden met elkaar seksen, coke snuiven en drugs dealen, en mishandel m’n baas. Best pathetic haha. Hoop dat ik nooit per ongeluk op Sims openen klik terwijl ik een presentatie geef ofzo LOL. Ik zal wel onderdrukte psychopathische neigingen hebben. Of doorloopt iedereen zo’n stadium na het heruitvinden van Sims?
huh hoe laat je ze drugs gebruiken?
Ik was gisteren echt 2 minuten van m’n computer weg en toen was m’n sim doodgevroren ik wist helemaal niet dat dat kon joh, arme meid.
Mijn Sim, die dus echt niet mag doodgaan (want het is mijn vriendje), werd ook blauw. Vliegensvlug naar zijn winteroutfit veranderd.
Ah ik heb ook helemaal gemist dat ze eerst blauw werd! Ik heb het gewoon niet opgeslagen, dus nu heb ik weer een levende styliste, jeej.
Ik heb mijn sim per ongeluk een plantsim laten worden en nu moet ik 5 dagen wachten totdat ze niet meer groen is. Super irritant…
Kennen jullie trouwens de website simsdom.com? Echt super chille site die leuke downloads verzameld (voor degene die net nieuw zijn met cc)
Ik heb binnenkort kerstvakantie en dacht: ik heb zin om weer te gaan simsen. Hebben jullie the sims gekocht of (illegaal) gedownload?
Ik heb het gekocht
Gekocht via Origin.
gekocht!
Ik heb het wel gedownload!
Waar?
Ik heb het ook gedownload. Of nou ja, mijn vriend want ik weet niet hoe dat moet. Dus ik heb geen link oid maaaaarrrr ik weet wel dat degene die dat upload Fitgirl heet en mijn sims werkt echt top! Dus zoek naar een seed van Fitgirl haha ( @flwhrs en @rebeccabloomwood )