Ja! Super, dank je wel!
En ik vind dit topic leuk, misschien deel ik morgen wel mijn sim en huis
Ja! Super, dank je wel!
En ik vind dit topic leuk, misschien deel ik morgen wel mijn sim en huis
Ik heb echt een domme vraag: hoe maak ik zo’n screenshot?
Ik ga morgen een nieuwe wereld starten. Had vet veel gespeeld met mijn huidige sim maar toen met opslaan crashte het spel en was al mijn voortgang weg. Nu zo geïrriteerd dat ik een nieuwe begin haha. Ga lekker voor een schandalige sim denk ik.
Op “c” klikken! Maakt niet uit of je dat doet tijdens bouwen of leven. De screenshots staan in een mapje bij electronic arts genaamd screenshots haha
Ik speel al best lang in de zelfde wereld, ik zit op generatie 10 ofso. Omdat de stamboom het nooit goed doet maak ik een foto elke keer van de ouders. Ik merk wel dat ik meer cc moet downloaden want de huizen en kleding beginnen me een beetje te vervelen nu.
Dankjewel!
Doet hier iemand de supersimchallenge of heeft iemand die al gedaan?
Nee, heb m alleen gekeken bij TheSimSupply haha
Haha ja daar werd ik ook door geinspireerd. Ben ‘m nu al een tijdje aan het doen en hoef nog maar 7 subdoelen en 8 vaardigheden op 10 en dan heb ik alles gehaald, maar die laatste doelen duren zoooo lang haha
Haha het is best te doen, op een gegeven moment heb je zo veel beloningspunten dat je nooit meer naar de wc hoeft, nooit meer moe bent et cetera, dat je continu kan werken aan je vaardigheden en doelen.
Woow ik kom er nu pas achter dat je zoveel leuke meubels kunt downloaden! Zo ziet mijn interieur er op het moment uit.
Letterlijk 2 minuten voor de deadline van Black Friday week de Sims Jaargetijden gekocht (weet niet of het daadwerkelijk zo streng is maar oke) Eerst heel lang tegen mezelf gezegd dat ik het niet moet doen, maar naar aanleiding van alle positieve reviews hier toch maar gedaan. Verveel me de laatste tijd een beetje en dit houdt me voorlopig wel weer zoet haha
Misschien is dit trouwens wel een goede tip. Ik heb de Sims Get Famous en City Living voor 27 en 15 euro gekocht via www.kinguin.net. Je krijgt dan de product key en die kun je toevoegen aan Origin en dan kun je dit gewoon installeren/downloaden.
Dat wist ik niet! Misschien is het dan toch een beter idee om het gewoon via Origin te kopen.
Ik zit ook weer helemaal in de Sims en ik vind het dan ook leuk dat dit topic zo leeft. Seizoenen vind ik een leuke aanvulling, alleen al met die kerstboom. Staat zo gezellig nu.
Oh en was voor het eerst meegegaan naar de carrière medisch. Vond die opdrachten echt leuk.
Tot zover mijn niet zo nuttige bijdrage.
Groetjes,
Eenhoorn
Ik heb dus vorige week drie nieuwe uitbreidingen gekocht, maar nu voel ik me ineens heel overweldigd haha. Zoveel nieuwe dingen om uit te proberen!
Ik heb ook altijd het idee dat ik echt bakken aan gameplay mis, omdat er zo veel mogelijk is maar ik eigenlijk bijna altijd hetzelfde doe
Ik twijfel heel hard welke Sims ik zou kopen…
Sims 4 is nu nog in de aanbieding op Origin en die trekt mijn aandacht wel…
Ik zit ook nog te twijfelen, denk dat ik voor seizoenen en ouderschap ga! Of ik wacht gewoon op de wintersale haha
Haha hou ons op de hoogte! Weet je al een beetje hoe je het gaat aanpakken?
Oh leuk, hier foto’s van het huis waar ik nu mee speel:
Was met 1 sim vrouw begonnen en heb een actrice van haar gemaakt. Had toen ergens een man opgescharreld met binding angst en daar is ze toen mee samen gaan wonen en heeft ze een relatie mee gekregen. Maar dat acteren kost super veel tijd en ik had geen zin om die man ook nog bezig te houden. Toen ze een kind kregen, wat een jongetje bleek te zijn, heb ik ze de relatie laten verbreken en vader en kind laten verhuizen.
Nu heeft ze een kind geadopteerd, een meisje want die wilde ze liever.
oh en het huis lijkt top, maar in de kinderkamer staat alleen een bed want toen had ik geen zin meer