Ik ga kijken!! Thanks voor jullie reacties. Met pijltjes of punt/komma werkt niet bij mij, dan ga ik naar rechts of links, maar zie ik alles nog steeds van voren.
Wat vreemd? Ik lees net dat je via menu>spelopties> gamecamera het vinkje kan zetten op Sims 3. Lukt het dan met de < > toetsen?
Willen er mensen eens foto’s plaatsen van hun mooiste Sims of huizen/interieurs/families etc? Vind dat zo leuk om te zien en voor inspiratie!
(Mijne zijn altijd lelijk haha)
Mooi! Waar heb je het gele bed vandaan?
Ik vind word beroemd echt leuk! Vooral de gameplay want alle meubels/kleding/haar etc zijn echt niet zo boeiend, zijn er ook helemaal niet zo veel dat vind ik wel jammer
kerstboom en de keuken
OMG, niet normaal dit
Oeeh ik ga ook even screenshots maken, even sims opstarten
Noujaaaaaaaaa, ik had helemaal 2 beroemde Sims samen laten komen. Huwelijken zijn gestrand, alles. Na een tijdje waren ze mijn inziens klaar voor een echt huis en een baby. Maar toen kwam die baby, hartstikke leuk. Sterft die moeder na 1 dag…van het lachen!!!€@&&€& haha, wtf ik kon niets meer doen bij de reaper grrrr. Nog nooit meegemaakt haha
Oke momenteel bezig met dit huis. Ben echt reteslecht in het bouwen, want ik bouw altijd te groot waardoor ik veels te veel ruimte heb. Vind het inrichten echt het allerleukst haha. Ben wel fan van wit zoals je kan zien
@Taken waar heb je die gedownload? Zie er heel veel mooie spullen in
Ik heb een tijd terug een paar screenshots gemaakt van een appartement, speel ik hier nu niet meer zoveel mee, maar vind hem nog steeds wel mooi. Wel een beetje saai nog, zou nu nog iets meer decoratie doen denk ik.
Wauwww jullie hebben echt mooie meubels!
Is dat CC? Ik gebruik dat nooit. Ooit gedaan en toen werd alles sloom, liep iedereen kaal en naakt rond😂. Was toen met sims 3.
Ik zie bv best veel mooie huizen in de galerij, alleen als ik dat download heb ik de helft van de meubels niet in bezit. Omdat ik niet alle uitbreidingen heb. Je kan bv wel filteren op games die je zelf hebt. Maar dan nog krijg je huizen te zien met alle uitbreidingen ipv die alleen ik heb. Echt irritant :p.
Het is deze: https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-lots-residential/title/townhouse-2/id/1395299/
Let wel dat je dus nog best wat cc er bij moet downloaden, maar dat staat er allemaal netjes bij
Mijn game viel vanmiddag ineens weer uit en ik sla veel te weinig op tussendoor dus heel veel kwijt.
Ben dus maar weer opnieuw begonnen (het lukte me nooit om lang met één huishouden te spelen, echt jammer want dan begin ik helemaal ambitieus maar na een paar uur/dagen ben ik het alweer beu.
Anyway, dit is Jackie, de sim die ik net heb gemaakt. En ik heb haar het penthouse in San Myshuno laten kopen, helemaal gestript en nu ga ik het helemaal inrichten. Badkamer ben ik nog niet helemaal blij mee maar dat is wel de enige kamer die af is dus daarom een plaatje van mijn sim in bad haha.
Wauw, te cool! Wat is hun verhaal? (Of heb je dit al eerder verteld🤐)
Ik heb vandaag de uitbreidingen honden en katten en jaargetijden gekocht. Het is zo ontzettend leuk! Jaargetijden voegt ook zoveel toe inderdaad, het is een heel ander spel geworden. En de dieren zijn te schattig
Hier nog een simmer! Ik heb een vraag. Sinds ik Get Famou heb geinstalleerd, ben ik die taken die je kan uitvoeren kwijt. Snappen jullie wat ik bedoel? Dat je punten kan verdienen en dan extra karaktereigenschappen of wat dan ook kan kopen. Iemand anders die dat ook heeft?
Bedoel je whims die boven het hoofd staan? Dat is een instelling! Bij instellingen en dan gameplay geloof ik.