Wat vind je er niet leuk aan? Want ik twijfel nog… Ik hou van uitbreidingen die het spel realistischer maken.
Iemand hier speelt haar Sims via haar externe hardeschijf. Ik heb een vraag. Word je hardeschijf dan niet heel heet?
Ik denk dat het wel meevalt. Want het programma staat gewoon op je computer alleen de bestanden op een externe harde schijf (?). Ik heb dit vroeger wel gedaan maar het werkte niet heel goed vond ik.
Nee valt mee, hij wordt wel warm, maar niet te heet. Hij maakt some wel een beetje geluid, maar het is niet storend!
Nope, precies andersom! Ik heb de sims zelf echt op mijn externe harde schijf en door stom toeval (moesten eigenlijk ook op de harde schijf) de saves en mods op mijn laptop.
Werkt voor mij perfect!
Ik ben nu in het buitenland en als ik Origin open staat alles er ineens in dollars. Maar geen idee of het engelse of singapore (ik ben in beide landen niet maar dichtst bij de tweede) dollars is, en is het dan nogsteeds een goede deal, want ik kan niet vinden hoe veel city living in euro’s kost?
City Living is afgeprijsd van 39,99 naar 19,99 euro.
Moeilijk te zeggen maar het is gewoon niet mijn ding. Ik vind een huisdier al snel irritant om er ook nog bij te hebben.
Ik heb dit gegoogled maar zonder resultaat, kan iemand hier misschien helpen? Heb sinds gisteren Sims 4 en heb geen muis. Hoe kan ik zonder muis mijn beeld roteren (zodat ik het ook van de achterkant etc kan zien)?
Even denken: ik doe op mn trackpad klikken in de rechterhoek en draaien met mn andere vingers.
Klinkt dat logisch? Haha hoe leg je dat uit?
Stedelijk leven is zoo leuk trouwens
Eh ik ga zo even op mijn laptop kijken hoe ik dat doe haha. Lekker nuttig dit maar ik kom er op terug! (Haakjes toetsen? Uit m’n hoofd?)
Volgens mij zijn er ook toetscombinaties. Al vind ik zonder muis spelen sowieso irritant.
Ik kan echt niet wachten tot m’n nieuwe laptop binnenkomt. Ik ga denk ik even een schermopname maken van m’n Mac en de Sims en dan op m’n nieuwe laptop ook, om dat te vergelijken .
Gisteren weer even gespeeld tot best laat… Oepsie haha.
Maar ik heb ook seizoenen gekocht, naast get famous.
En ik zie dus dat echt al m’n stedelingen overleden of oud zijn. Op zich prima, maar er komen niet echt nieuwe mensen in huizen wonen? En vind het superveel werk om er nieuwe random gezinnen in te plaatsen. Want dan hadden ze bv niet genoeg simoleons, en dan moest ik ze eerst verhuizen naar een lege kavel, dan cheats en dan weer verhuizen. Vond het een beetje teveel werk. Hoe doen jullie dit? Vind het wel leuk als het een beetje realistisch is en dus dat sims verouderen.
Ik vind Huisdieren ook vrij weinig aan eerlijk gezegd. De interacties met de dieren vind ik nogal tegenvallen. Helemaal omdat er niet vanuit het diertje gespeeld worden.
Het enige wat wel oke is, is het bouwen van een eigen dierenkliniek. Maar dat heb ik niet lang volgehouden. Zijn er hier die een succesvolle dierenkliniek hebben gemaakt?
Vind het altijd zo irritant dat die huisdieren weg lopen waardoor mijn sims verdrietig raken… Vooral als je dan een melding krijgt en die desbetreffende kat eerst even zijn dutje afmaakt en daarna pas weg wandelt
Ga 't zo even proberen. Heb je dan niet het probleem dat iedereen te weinig geld heeft?
Omg… Ik dacht leuk schoppen tegen een kabouter. Nu achtervolgen ze me en gaat alles kapot!!
Ik draai de camera met < en > op mijn laptop! (Of punt en komma haha.)
Wat zijn nu een beetje de verhalen bij de families waarmee jullie spelen?
Hoe voltooi ik die positiviteitsuitdaging? Ik ben zo ver dat die chick langskomt met het pakket, maar dan?
Haha Brant is toch getrouwd met Brand oid? Of heb je ze laten scheiden?