Simstopic #1

Planten de door de sims gemaakte gezinnen een beetje voort of moet je dat zelf regelen? Ik speel nooit zo lang met één wereld.

1 like

Salim is wel een internet-hit. Met hem schijn je mooie kinderen te kunnen maken. Hij heeft wel de eigenschap lui maar als je hem een zelfstandige schrijver maakt, is dat niet zo erg.

3 likes

Klopt of dan staat er weer iemand in je hal en dan gaat de tijd niet sneller meer !

biecht: ik heb dus gisteravond vlak voor het slapengaan Stedelijk Leven met black friday korting gekocht, zodat ik het nu met het internet van m’n werk lekker snel kon downloaden en ik ga vroeger naar huis (kan met m’n uren hoor) om de sims te spelen:redface::redface::redface:

8 likes

Ik heb nu ook seizoenen gekocht! Straks na mn black friday jacht lekker simsennnnnn <3!!!
En Get Famous een beetje ontdekken. Vind die stad een beetje tegenvallen ofzo… Maarja toen ik er met mijn sim heenging was het 2:00 snachts dus ja toen was er geen hond. En kon nergens naar binnen want ik ben nog niet beroemd genoeg.

Omg muizen in Sims? Is dat City Living of Word Beroemd? Dan weet ik in elk geval welke uitbreiding ik niet koop😛

1 like

Ja city Living!
Gewoon het goedkoopste appartement vermijden dan. Verder is het een hele leuke uitbreiding, vind ik.

Oh en het kannnn zijn dat ik net Seizoenen en Aan het werk heb gekocht. 50% korting dus 2 voor de prijs van 1!

1 like

Waar is de black friday deal? Want ik zie alleen alle oude uitbreidingen voor € 19,99 en Get Famous is overal gewoon € 39,99.

Aah lijkt mij heel gek om dan nieuwe wereld te starten! Bevalt het een beetje?

Klinkt heel leuk! Lijkt mij inderdaad leuk als al die standaard sims verdwenen zijn en allemaal zelf gemaakte sims hebt. Ga er nu ook mee beginnen en dan eerst inderdaad niet op verouderen en dan later wel!

2 likes

Ik twijfel of ik vandaag de jungle game pack ga kopen. Wat zijn jullie ervaringen? Is het een toevoeging of iets waar je nooit heen gaat?

1 like

Ik heb net even flink gebruik gemaakt van de black friday sale. Honden en Katten, Seizoenen en Stedelijk Leven allemaal met 50% korting :money_mouth_face:

5 likes

Vind een opgeschoonde cc ook zo fijn! Uiteindelijk download ik daarna wel de meeste die ik al had, maar niet meer degene die het niet deden of echt niet leuk waren.

1 like

ik denk dat Get Famous niet mee doet aan de sale, omdat die pas net uit is.

Kunnen jullie mij tips geven welke website veilig is om die cc van te downloaden voor sims 4? En hoe voeg ik dat dan in het spel?
Toen ik sims 1 speelde had ik wel zulke spullen maar na sims 1 heb ik dat nooit meer gedaan. Nu ik jullie er zo enthousiast over zie wil ik het toch ook weer eens proberen!

Ik ben het op dit moment dus ook voor het eerst aan het doen. Ik doe het via www.thesimsresource.com, daar lees ik veel goede dingen over. En dan slepen naar het mapje ‘Mods’ in je map van the sims 4.

1 like

Bedankt! Ga ik gelijk daar eens kijken :blush:

Dat is mijn lievelings site voor cc! Vergeet niet RARbestanden nog even uit de pakken voor je ze in de map sleept, anders doen ze het niet

2 likes

Ja dat snap ik, maar zijn de andere uitbreidingen dan ergens €10? Omdat er 2 voor de prijs van 1 werd gezegd en de uitbreidingspaketten vóór Black friday ook al €20 waren.

Ik wilde 2 pakketten. En ik zag het van de week niet staan, die 50% korting. Voor mij was het dan dus nu 2 voor de prijs van 1.
Het kan zijn dat ik eerdere kortingen over het hoofd heb gezien! Dan was het vandaag idd niks extra’s.

1 like

Ik vind honden en katten dus echt niks. Zal wel een zure kantoortrut zijn maar heb een beetje spijt